Erdem Dertsiz 9 Temmuz 2017 Paylaş 9 Temmuz 2017 (düzenlendi) Bizim buralarda her yeri kazmışlar. tabi logar kapaklarıda yukarıda kalmış. Minibüsün arkasında giderken kapağı görmedim ve sol lastiğim tam üstünden geçti sonuç aşağıda. Kırılan parçanın sıfırı 300 lira çıkmasıda 200 lira olunca tamir edeyim dedim. işte fotoğraflar. önce söküp eve getirelim baya pismiş. 2 ye bölünen yer Hazır eve getirmişken bir su turayım dedim. Nalburdan aldığım tel baya bi almışım 3 te 1 ini anca kullandım. 1,5 lira Havyamın ucunu geçiş ağızlı bir vida ile değiştirdim. Acemilik idare edin Burası sıkıntı olacak sanki zaten burdan vurmuşum tam. Hele şükür bitti. çok sıcak. Burasını bu kadar düzeltebildim. Asvalta bakan yüze birşey yapmadım. Aracı kriko ile kaldırdığımdan fotoğraf çekmedim kusura bakmayın. söküp takması zaten çok kolay. 20 Temmuz 2017 tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi 8 Yorum bağlantısı
Fatih Emre 9 Temmuz 2017 Paylaş 9 Temmuz 2017 Bu iş için son olarak çift kompenantlı epoxy yapıştırıcı ile ek yerini yapıştırsaydın iyi olurdu. http://www.winkel.com.tr/urun/epoxy-yapistirici-25-50-400 1 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 9 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 9 Temmuz 2017 2 dakika önce, Fatih Emre yazdı: Bu iş için son olarak çift kompenantlı epoxy yapıştırıcı ile ek yerini yapıştırsaydın iyi olurdu. http://www.winkel.com.tr/urun/epoxy-yapistirici-25-50-400 Aslında elimde tekne içi kullandığım epoksi vardı. Fakat bu parça esnek olmalı (araç altı sürtmesinde esnemesi gerekiyor ben taktıktan sonra baya bir yumrukladım kırılsın tekrar diye ) epoksi ordakı esnekliği alacaktır diye düşündüm. zaten tampon tamir videolarınıda izlerseniz sadece plastik kullanılıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Temmuz 2017 Paylaş 10 Temmuz 2017 Vida yerlerine geniş pul koydun mu takarken.. ? Delikli saç ile tamir, sanayide en çok kullanılan tekniktir. Tel değil de saç kullanılır. Ben de delikli hoparlör kapaklarından kullanırım genelde. Güzel olmuş eline sağlık. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 10 Temmuz 2017 Paylaş 10 Temmuz 2017 İşçilik güzel ama satarken alıcı için şüphe yaratır. 2 Yorum bağlantısı
Erdem Dertsiz 10 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 10 Temmuz 2017 44 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Vida yerlerine geniş pul koydun mu takarken.. ? Delikli saç ile tamir, sanayide en çok kullanılan tekniktir. Tel değil de saç kullanılır. Ben de delikli hoparlör kapaklarından kullanırım genelde. Güzel olmuş eline sağlık. Evet abi pul koydum. kalın saç vardı evde fakat dediğim gibi araba alçak olduğundan bu parçaları ufak ufak ara ara sürtüyorum esnekliği çok önemli zaten halinden belli 8 dakika önce, Mert Yeldan yazdı: İşçilik güzel ama satarken alıcı için şüphe yaratır. Satmadan önce muhtemelen yenisi ile değiştiririm. yada sattığım kişi tanıdıksa söküp altını gösterebilirim. Altında herhangi bir ezik yada çizik yok bakımı 300 liradan ucuza yaptırırken bu parçaya 300 vermek zoruma gitti açıkcası. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Temmuz 2017 Paylaş 10 Temmuz 2017 Bir dere geçişinde ben de qashqaininkini parçalamıştım. Benimkinde sabitleme yerleri parçalanmıştı. Normal bir hasar bence. 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 23 Temmuz 2017 Paylaş 23 Temmuz 2017 Geçmiş olsun Erdem. Ama eline sağlık güzel onarmışsın. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts