İsmail Avcı 17 Temmuz 2017 Paylaş 17 Temmuz 2017 Arkadaslar asil volvo s 40 bakiyoruz ama bi taraftan da mondeo ya bakiyoruz,1,6 dizel olsun diyorum ama bu arac dikkatimi cektiIlan no (link atamiyorum ): sahibinden 454286000.Temiz,hasar kaydi 3 tane en buyugu 1500 tl .Artilari bana gore :Hp olusu ,hic lpg takilmamis olmasi ,titanyum olmasi ,agir bakim vs yeni.Eksileri :1,6 benzinli, lpg masrafimiz olacak,lastik masrafimiz olacak Yakit-cekis lpg ile nasil olur cok bilgim yok. 43bin tl ye bitiyo ne dersiniz.Sadece boya var ,3 parca . sağ ön kapi,sol arka kapi,sol arka camurluk.Sizin bakisiniz onemli benim icin Yorum bağlantısı
Murat Bal 17 Temmuz 2017 Paylaş 17 Temmuz 2017 Bu aracın beygir ve torku kaç ? 2.0 dizel ya da benzinli daha iyi olur sanki. Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 17 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 17 Temmuz 2017 Bu aracın beygir ve torku kaç ? 2.0 dizel ya da benzinli daha iyi olur sanki.2.0 vergi den dolayi pek dusunmuyorum, 1,6 dizel de olabilir ama suan en elle tutulur temiz mondeo bu .ya km yuksek bakim gecmisi sıkintili ,hb olusu da benim icin arti Yorum bağlantısı
Murat Bal 17 Temmuz 2017 Paylaş 17 Temmuz 2017 ihiyaçlarınızı karşılayacaksa sıkı bir pazalık sizi bekler. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 17 Temmuz 2017 Paylaş 17 Temmuz 2017 1.6 trend vardı arkadaşımda, gerçekten de düşük devirlerde çok ölü bir araba. 2.0 bence tam karar olur. 1 Yorum bağlantısı
Ali Karadağ 17 Temmuz 2017 Paylaş 17 Temmuz 2017 Ismail hocam rampalarda küfürbaz olmam denirse alınabilir gerisi bildiğin Mondeo. 2.0 dizel Otomatik öneririm. S40=Focus2, bence daha mantıklı. Yorum bağlantısı
İsmail Avcı 17 Temmuz 2017 Yazar Paylaş 17 Temmuz 2017 Aslinda ben de biraz devirli kullanirim 2 motor mk2 den sonra cok mu agir kalir Ismail hocam rampalarda küfürbaz olmam denirse alınabilir gerisi bildiğin Mondeo. 2.0 dizel Otomatik öneririm. S40=Focus2, bence daha mantıklı. 1.6 trend vardı arkadaşımda, gerçekten de düşük devirlerde çok ölü bir araba. 2.0 bence tam karar olur. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Temmuz 2017 Paylaş 17 Temmuz 2017 100 kusur binde iki defa üst kapak açıldı LPG den dolayı. Çekiş göreceli , park büyük şehirde sıkıntı. İçi hangar gibi arkada konuşulan önde duyulmayan bı genişlik. Makyajlı 1.6 tdci düz vites titanium bence en makul kombinasyon. Bı ince yazılım da attın mı 2.0 vergisi bakım maliyeti de bertaraf edilir. Bu arada hb kasa Mondeo marjinal. Onun yerine 2.5 benzinli al daha iyi 1 Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 2008 1.6 Titanyum var kayın babamda.4 senede 2 sefer debriyajı yedi.Kasa ağır motor zayıf kalıyor.Rampada çok sorun oluyor. Kayın babam lpg de kullanıyor o da çekişi daha da düşürüyor bence. İçi çok geniş ,kliması zayıf ,bagaj girişi dar.Bildiklerim bu kadar umarım işinize yarar. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 Zayıf motor değil güçlü motor çabuk debriyaj yer benim bildiğim. Başka bir sıkıntı olmuş bende.Dizel alın yada 1.6 benzinli olacaksa da ecoboost olsun bence. 1.6 A4 vardı dayimda benim focus daha keyifli geldi uzun yolda sattı. Dizel A4 alacak. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 39 dakika önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Zayıf motor değil güçlü motor çabuk debriyaj yer benim bildiğim. Başka bir sıkıntı olmuş bende. Zayıf motor daha çabuk yer. Çünkü yük debriyaja biner Ahmet. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 Motoru güçlendirenler debriyajida güçlendiriyor ama bronz seramik falan [emoji53] Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 34 dakika önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Motoru güçlendirenler debriyajida güçlendiriyor ama bronz seramik falan Bu konuda çok bilgim yok ama 5 yetişkin ve bagaj dolunca araba can çekişiyor.2.0 motor bu araba için ideal bence ,düşük motorlusu zayıf kalıyor. Yorum bağlantısı
Eray Eski 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 7 saat önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Zayıf motor değil güçlü motor çabuk debriyaj yer benim bildiğim. Başka bir sıkıntı olmuş bende. Dizel alın yada 1.6 benzinli olacaksa da ecoboost olsun bence. 1.6 A4 vardı dayimda benim focus daha keyifli geldi uzun yolda sattı. Dizel A4 alacak. Zayif motorda daha cok yarim debriyaj yapmak zorunda kaliyorsun. Ondan dolayi olabilir 21 saat önce, İsmail Avcı yazdı: Aslinda ben de biraz devirli kullanirim 2 motor mk2 den sonra cok mu agir kalir Eski bir mk2 mondeo kullanicisi olarak soylim. 130 hp zetec motor mk2 kasasiyla cok uyumlu. Kasa agir degil. 1.6 125 hp benzinli mk4 mondeo biraz hantal kaliyor. Kasa gercekten agir. Yokuslarda sabirliysaniz problem yasamazsiniz. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 Stop etmesin diye yüksek devirde kalkarsın, debriyaj aşınır 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Çekmiyor diye değil. Motor 1.6 kasa 1.5 ton. Debrajbaskı belki de Fiesta 1.6 daki ile aynı. Birden yüklenince kalkışta. Motor gitmek istiyor kasa ağır geliyor. Yarım debrajda patates oluyor. Biz bı tane debraj kırmıştık .2007 de daha ilk gelen arabalardandi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Mk4 1.6 çekmiyor demeyin Allah taş yapar adamı. Gaza basın mermi gibi gidiyor 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 8 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Mk4 1.6 çekmiyor demeyin Allah taş yapar adamı. Gaza basın mermi gibi gidiyor Dizelinden bahsediyorsun değil mi Servet Abi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 23 saat önce, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Motoru güçlendirenler debriyajida güçlendiriyor ama bronz seramik falan Anladım kastın bu tür bir güçlendirme ise yapılan tabi doğru.. Standart kullansa parçalanır zaten. Benim kastım, 1,4 motorlu bir aracın mı, yoksa 1,6 motorlu bir aracın mı debriyajına daha fazla yük binere cevap idi. Rampada kalktığını düşün.. küçük motorlu bir araçla kalkabilmek için uzun süre yarım debriyaj ilerletmen gerekir. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Dizel değil benzinli Ahmet. Burada arkadaşta var, oda gitmiyor dedi. 4500dd sonrası araba çıldırıyor. Test rampamı 110 ile oynaya oynaya çıkıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Bir saat önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Çekmiyor diye değil. Motor 1.6 kasa 1.5 ton. Debrajbaskı belki de Fiesta 1.6 daki ile aynı. Birden yüklenince kalkışta. Motor gitmek istiyor kasa ağır geliyor. Yarım debrajda patates oluyor. Biz bı tane debraj kırmıştık .2007 de daha ilk gelen arabalardandi. Daha sonra bunların baskı balatayı güçlü olanla değiştirmişlerdi.. 6 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Dizel değil benzinli Ahmet. Burada arkadaşta var, oda gitmiyor dedi. 4500dd sonrası araba çıldırıyor. Test rampamı 110 ile oynaya oynaya çıkıyor. Nere bu rampa yaa ve 4500 üstü kullanacak kaç sürücü tanıyorsun Standart sürücülerin çoğu 2500-3500 devirde kullandığı için beygirin ancak 80'ini falan görüyordur.. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Hatta Mertol abi focus 1 balatası mı ne taktı onun yüzeyi geniş diye mı ne yanlış olmasın Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Bizim evin ora Emmi. Petrolün yanından çıkan uzun dik rampa. Benzinli araç devir sever, sahibi sevmez 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 @Mustafa Serhat arkadaşımızda var, yine bir gün maslak sanayide sucuk yiyoruz, aracını da ilk kez gördüm, tek sıkıntısı çekiş idi. Kasaya uygun motor olması taraftarıyım. Her binişte sinir harbi yaşayıp arabadan soğumak var işin ucunda. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 1 saat önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Hatta Mertol abi focus 1 balatası mı ne taktı onun yüzeyi geniş diye mı ne yanlış olmasın Evet, Mertol değiştirmişti ama ne balatası takmıştı hatırlamıyorum.. Evin otoparkından çıkarken yakmıştı.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts