Özgen Acar 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 videoyu seslendiren sürekli hakaret etmiş ama bu yasak olmayan bir sektör ve her sektörde olduğu gibi bunda da işini iyi yapmayan daha doğrusu uygun şartta bulunmayan lastiğe kaplama yapan kişiler olabilir 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 kabak lastiği daha da inceltmek nasıl bir olay. bana pek mantıklı gelmedi yapılabilirliği gözümle görsemde mantıklı gelmez şahsen . 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 Kaplama yasal olarak yapılıyor, şartlara uygun olarak yapılırsa da bir çok ticari araçta kullanılıyor.. Hatta çoğu durumda da kaçınılmaz durumda.. Ancak, diş derinletme işi sahtekarlık.. Videoda asıl anlatılan konu da bu.. 4 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 kabak lastige dis acma isi genelde fakir ülkelerde yapiliyor. Bizim profili azaldigi icin sattigimiz lastikleri alip afrikada falan 1 defaya mahsus olmak üzere yeniden dis acip kullniyorlar Yorum bağlantısı
Ali Gök 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 Kaplamayı eskiden kamyonun dingildekilerine takardık. hatta eskiden 10 kamyonun 10 unda da dingiller kaplama olurdu ondan yana sıkıntıda çıkmazdı . ( şuan durum nedir bilmem ) kabak lastiğe diş oymak resmen fantazi . direk adamı öldürmekle aynı şey Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 4 dakika önce, Ali Gök yazdı: kabak lastiğe diş oymak resmen fantazi . direk adamı öldürmekle aynı şey insan hayatinin (hatta insanin kendi hayatinin) degeri olmayan yerde bulunmaz nimet gibi bir sey olarak görülüyor malesef 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 59 dakika önce, Ali Gök yazdı: Kaplamayı eskiden kamyonun dingildekilerine takardık. hatta eskiden 10 kamyonun 10 unda da dingiller kaplama olurdu ondan yana sıkıntıda çıkmazdı . ( şuan durum nedir bilmem ) Daha gelişmiş durumda.. İş makinalarında falan da kaçınılmaz durumda Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 Bu arada merak ettim, kamyon lastiginin sifiri kac para? kaplamasi kac para? kaplamanin dezavantaji var mi? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 Videoda diş açma ile kaplamayı karışık anlatmış, görüntülerde kaplama da var. Kaplama yasal olarak yapılan bir iş. Diş açmaya vurgu yapsa daha iyi olurdu. Ortaya karışık savurmuş. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 Videoda hiç bir görüntü yok? Olan görüntüler kamyon lastiklerine yeni diş açılmasının görüntüleri. 10dk elemanda boş boş konuştu. Ne olduğunu anlayamadım. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 23 dakika önce, Eren Gökmen yazdı: Bu arada merak ettim, kamyon lastiginin sifiri kac para? kaplamasi kac para? kaplamanin dezavantaji var mi? rahmetli babamın vardı kamyonları sıfırının yarısı parasından bile ucuza gelirdi genelde. zaten sadece dingile takardı ön veya çekicilere takmazlardı. dezavantajı daha çabuk yıpranması başka bi durumu yoktu. bizim kamyon dereden çağal çıkarırdı yol hep kaya taş vs berbattı dingildeki lastikler daha çabuk parçalanırdı o sebeple ucuz olsun diye kaplama yaptırırdık. bahsettiğim konu 1995-2003 arasıydı tabi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 2 saat önce, Eren Gökmen yazdı: Bu arada merak ettim, kamyon lastiginin sifiri kac para? kaplamasi kac para? kaplamanin dezavantaji var mi? Sıfır lastik 1500 lira civarı galiba.. Bu da kaplama listesi.. http://www.coskunlarlastik.com/_y/page2.php Sonuç: araç ile yol arasında kullanılan, yuvarlanan bir nesne.. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 25 Temmuz 2017 Paylaş 25 Temmuz 2017 Kaplama lastiğin bir sorunu da atan kaplamanın yol ortasında kalmasıdır. Görürsen ne ala, görmezsen geçmiş ola. 5 Yorum bağlantısı
Recommended Posts