Önder Özcan 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 Denerim ya. Fren de yapıp, viraja da gireyim. Senin gibi aç kapa ile bırakmam. Yap yap. Arac ici kamera aktif, kemrrin takili olsun [emoji48] Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 Servet abinin videoda devir saatinin çalışma anındaki seyrini gördünüz mü? Önce biraz yukarı sonra aşağı derken yerini buluyor. Bozdu bence arabayı.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 40 km hızla vites D de iken kapadım kontağı. Direksiyon sertleşti. Fren yaptım tuttu bir kez. Marşa basmak istedin N ye almadan marş yapmadı. N ye alıp çalıştırıp D ye aldım. Daha yüksek hızla deneyeceğim. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 Motor ile şanzuman tüm bağı kopardı sende Ben marş yapmadan çalıştı Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 manuel corollada kısa mesafede 60-70 hızla 5. viteste stop ettim, hiç bir değişim olmadı motor yönünden, fren sertleşmedi direksiyon da iyiydi.. 30-40 km de boşta stop ettim, dreksiyon hızdan dolayı galiba yine aynı kaldı fren 3-4 den sonra sertleşdi.. uzun mesafede tatlı bir rampa denk gelirse 2-3 kombinasyon denersem daha net olacak.. 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 Ustama bu konuyu tavsiye ettim. Gidip eve yazılmış. Vardır bi bildiği. 2 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 4 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: 40 km hızla vites D de iken kapadım kontağı. Direksiyon sertleşti. Fren yaptım tuttu bir kez. Marşa basmak istedin N ye almadan marş yapmadı. N ye alıp çalıştırıp D ye aldım. Daha yüksek hızla deneyeceğim. Aksiyon geliyor King bence tamircide şu an. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 13 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 13 Ağustos 2017 Bence çok riskli işler bunlar,trafikde bir sürü kasap varken böyle şeyler yapmak doğru değil. Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 sayın okurlarımız, yazılanları "lütfen evde denemeyiniz" 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 Video var bende. Beleş wireless bulunca yüklerim manuel corollada kısa mesafede 60-70 hızla 5. viteste stop ettim, hiç bir değişim olmadı motor yönünden, fren sertleşmedi direksiyon da iyiydi.. 30-40 km de boşta stop ettim, dreksiyon hızdan dolayı galiba yine aynı kaldı fren 3-4 den sonra sertleşdi.. uzun mesafede tatlı bir rampa denk gelirse 2-3 kombinasyon denersem daha net olacak.. Viteste olduğu sürece sıkıntı olmaz hangi hızda stop edersen et. Yeterki rölanti deviri altına inme Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 Motor ile şanzuman tüm bağı kopardı sende Ben marş yapmadan çalıştı Bende frene basmadan kontak açma yok. Bir Sıkıntı da bu. Bence çok riskli işler bunlar,trafikde bir sürü kasap varken böyle şeyler yapmak doğru değil.Tamamen trafiğe kapalı alanda denedik. 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 13 Ağustos 2017 Paylaş 13 Ağustos 2017 5 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bende frene basmadan kontak açma yok. Bir Sıkıntı da bu. frene ne kadar basman gerekli, sensörü devreye sokacak kadarsa, çık sıkıntı olmaz.. 7 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Viteste olduğu sürece sıkıntı olmaz hangi hızda stop edersen et. Yeterki rölanti deviri altına inme tabi düşük hızda düşük devirde sarsılmaya başlar, çocukken araç kaçırmaya çalışırdık, kontak olmadan vurdurarak çalıştırmaya çalışırdım, o aklıma geldi torosla 5. viteste baya giderdim sallana sallana :=) 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 11 saat önce, Osman Bilgin yazdı: frene ne kadar basman gerekli, sensörü devreye sokacak kadarsa, çık sıkıntı olmaz.. Evet sensörü devreye sokmak yeterli.. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 23 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: 40 km hızla vites D de iken kapadım kontağı. Direksiyon sertleşti. Fren yaptım tuttu bir kez. Marşa basmak istedin N ye almadan marş yapmadı. N ye alıp çalıştırıp D ye aldım. Daha yüksek hızla deneyeceğim. Aracı stop etmek için kontağı tam kapamaya gerek yok,yarım geri çevirince stop ediyor. Sen tam mı kapadın acaba? Marş basmaması kontağı tam kapatmakla mı ilgiliydi acaba. Yarım kapatarak stop ettirseydin, tekrar ısıklar yanacak kadar açınca, araç kendisi çalışmalıydı, Land gibi. Hareket halindeki otomatik aracı ( motor çalışır veya stop etmiş olsun) N den D ye almaya benim cesaretim yetmez. Ne olacağını kestiremiyorum. 900 devirde 80-100 ile giden arabayı D ye alırsak, yürümeye kaçıncı vitesten başlayacak? Deneyerek öğrenmek istemiyorum. Sen kontakla ilgili cevapları bi ver hele, belki soracak veya ekleyecek bir şeyler daha vardır Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 2 saat önce, Önder Özcan yazdı: Hareket halindeki otomatik aracı ( motor çalışır veya stop etmiş olsun) N den D ye almaya benim cesaretim yetmez. Ne olacağını kestiremiyorum. 900 devirde 80-100 ile giden arabayı D ye alırsak, yürümeye kaçıncı vitesten başlayacak? Deneyerek öğrenmek istemiyorum. Sen kontakla ilgili cevapları bi ver hele, belki soracak veya ekleyecek bir şeyler daha vardır 4 sene oto. kullanan biri olarak, hiç bir şey olmaz diyorum.. zira mauelden de d ye geçiyor.. ayrıca oto vites hız yük devir vd. yani o an en uygun vites neyse bilumum sensörlerle onu seçer.. mesela 4. viteste kickdown yaparsın o an hızına/devrine göre belki 3 e belki 2 ye alır... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 Düşündüm de. Yok tam kapasam direksiyon kilitlerdi. Direksiyonu çevirebildiğime göre tam kapamadım. Bende kontak var ama. Sökülüp takılan bişey değil. Akıllı anahtar var Qashqaide. Seninki çift kavrama. Sen yapma. Benimki tork konvertörlü. Bişey olmaz. Hıza göre uygun vitesten başlar. 1 den başlamaz merak etme. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Düşündüm de. Yok tam kapasam direksiyon kilitlerdi. Direksiyonu çevirebildiğime göre tam kapamadım. Bende kontak var ama. Sökülüp takılan bişey değil. Akıllı anahtar var Qashqaide. Seninki çift kavrama. Sen yapma. Benimki tork konvertörlü. Bişey olmaz. Hıza göre uygun vitesten başlar. 1 den başlamaz merak etme. Yok, bu şanzumanla asla öyle bir şey denemem.Zaten sabıkalı şanzuman. Servet Aydın insanı dener bizim yerimize Bu arada sen de şansını fazla zorlama bence Hem şu işe bir kafa yoralım. Kartlı marş.Nasıl kapadın da direksiyon kitlenmedi, neden kitlenmedi. Kartlıda yarım kontak var mı, varsa çalışırken yarım kontağa kapatmak var mı? Yarım kontak vardıysa, misal durduğun yerde Ddeiken yarım kontak açıyor mu? Daha çok sorarım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 Start stop yok. Sabit kontak var. Normal kontak gibi iki kademe çeviriyorsun. Normalden farklı. Akıllı anahtar cepte ise aktif oluyor. Frene basmadan da açamıyorsun. Öyle garip bişey. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 14 Ağustos 2017 Paylaş 14 Ağustos 2017 21 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Start stop yok. Sabit kontak var. Normal kontak gibi iki kademe çeviriyorsun. Normalden farklı. Akıllı anahtar cepte ise aktif oluyor. Frene basmadan da açamıyorsun. Öyle garip bişey. Hatırladım sanırım, kuzeninkini bir kere kullanmıştım. Kart cebinde, elle çevrilen anahtarsız kontak vardı di mi. Eski şevrole kontağına benzer. Kartlı olunca ben direk bas çalıştır düğmesine odaklandım. Peki seyir halinde kontağı kapattın,N ye almadan marşa basamadın,N deyken frene gene de basman gerekti mi. Gerektiyse sadece arka lambaları yakacak kadarı yetti mi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts