Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 arkadaşlar 2009 ford fusion dizel arabam var.motor suyu azalıyordu.giresunda yetkili servise götürdüm.1ay upraştılar.sonra bana basiretimiz bağlanmış,başka ustaya götür dediler.her yaptıkları değişimde su daha hızlı azalmaya başladı.bana dedikleri su çok ısınıyor,motor suyu kapağı otomatik açıp ordan suyu atıyor.ama arabam hiç hararet yapmadı.çaresizim Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Kalorifer borularına baktılarmı kardeş ? su eksiltme ne kadar ve ne sürede? Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Bakmadılar ama suyun kapak veya bidondan geldiği belli.arabayı biraz zorlayınca kaputu açıyorum bidonun üstü alt tarafı su.kapak da bidon da orjinalleriyle değişti ama çözüm yok.araba hararet çizelgesi 90 ı hiç geçmiyor.nasıl su o kadar ısınır da termostatlı kapak kendini açar.bana dedikleri kapak açıyor. Ama ilginç olan giresundaki yetkili servis anlamadık başka ustaya götür diyor.forda şikayet ettim.biz uyardık başka yapabileceğimiz bir şey yok diyor Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Conta yakmış olabilir mi.araba harareti 90 ı geçmemesi conta olmaz diye düşündürüyor Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Termostat acmaz,hararet musuru de yanlis olcum yaparsa boyle bir sonuc dogabilir.Iki parcanin ayni anda bu tarz bi arizaya sebeb olmasi ne kadar muhtemeldir derseniz,cok nadir tabi ki.Ama bence degerlendirin derim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Kapağı orjinal bir kapa alarak değiştirin... 1 1 Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Termostatı da denediklerini söylediler Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 (düzenlendi) Öncelikle Mehmet beyin dediği gibi kapağı değiştirin, conta yaksa zaten anlarsınız, motor sıcakken genleşme kabına bakın, hava basar kabarcık olur, yada daha kolayı var, CO2 testi yaptırın, Bosch servislerde vardır, contadan kaçak varsa anında anlarsınız, kendiniz bakmak isterseniz şundan alın, gayet basittir. http://www.hepsiburada.com/cs-motor-test-p-HBV000004RRPI Not: içinden 2 adet çıkar, kullandığınızı atmayın, naylon sapı kopmadıysa 6 ay sonra tekrar kullanabilirmişsiniz diye duydum 24 Ağustos 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kemal Mert 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Radyatör kapağını kontrol ettirin. Gerekirse orijinali ile değiştirin. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Bakalım kapak değişin diyenler kaç kişi olacak 1 Yorum bağlantısı
Kemal Mert 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Ali abi, geçenlerde benzer bir sıkıntı yaşayan arkadaş vardı. Konusu var forumda. En son kapakta çıktı problem. Kapak orijinal degilmis. Kapak altından su akitirmis. Kapağı değiştirdiginde sorunu geçmişti. Basitten başlamalı derim ben abi [emoji5] 1 Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Orjinal yeni kapak takıldı.bir de baskı balata konusunda soracağım.geçenlerde değiştirdim.benim 1.6 fusiona 1.4 fiestanınkileri taktılar anladığım kadarıyla. Ayrıca motor suyu kaçırma ile ilgili dediğiniz testi yaptıracağım yarın Yorum bağlantısı
Kemal Mert 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Orjinal yeni kapak takıldı.bir de baskı balata konusunda soracağım.geçenlerde değiştirdim.benim 1.6 fusiona 1.4 fiestanınkileri taktılar anladığım kadarıyla. Ayrıca motor suyu kaçırma ile ilgili dediğiniz testi yaptıracağım yarınHangi kapak takıldı, radyatör mü yoksa kutu kapağı mı? Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Bası balatada bu normal mi Yorum bağlantısı
Kemal Mert 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Özgür Bey. Tek konudan ilerlesek daha iyi olacak. Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Kutu kapağı Motor suyu kapağı Yorum bağlantısı
Kemal Mert 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Kutu kapağıKutu değil. Radyatör kapağını değiştirin. Ama muhakkak orijinali ile değiştirin. Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Peki onu da deneyeyim yarın.inşallah olur. Kemal bey peki bası balata konusunda ne dersiniz birbirine uyar mı Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Demin baktım araca.motor suyu kapağından başka bir radyatör kapağı göremedim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 2 dakika önce, Özgür Altuntaş 61 yazdı: Demin baktım araca.motor suyu kapağından başka bir radyatör kapağı göremedim Genleşme kabının kapağı işte.. Başka yok.. Onu değişmelisiniz. Yorum bağlantısı
Kemal Mert 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Genleşme kabının kapağı işte.. Başka yok.. Onu değişmelisiniz. Abi radyatör üzerinde kapak yokmu? Metal kapak?? Yorum bağlantısı
Özgür Altuntaş 61 24 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 24 Ağustos 2017 Yok galiba bizim araçlarda sadece kutu kapağı var Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Abi radyatör üzerinde kapak yokmu? Metal kapak??Hayır sadece genleşme kabında kapak var. Yorum bağlantısı
Arif Aykın 24 Ağustos 2017 Paylaş 24 Ağustos 2017 Bizim araçlarda genleşme kabı harici başka kapak yoktur. Eğer genleşme kabı dışında taşmış su görünüyorsa bunun sebepleri bence; Birincisi kapak, İkincisi genleşme kabında çatlak, Üçüncüsü ise genleşme kabına geri gelen su hortumunun bağlantı yerinde problem. Yorum bağlantısı
Recommended Posts