Mahmut Yıldız 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 Vw'nin 300.000 TL (yazıyla üç yüz bin Türk Lirası) fiyatla sattığı Yeni Arteon modeli geyik testinde sınıfta kaldı. Diğer bir deyişle strike yaptı. https://www.youtube.com/results?search_query=arteon+moose+test Fiyat listesi https://binekarac.vw.com.tr/yeni-arteon.aspx#donanim Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 Fazlaca yana yatıyor, tutuş zayıf hakikaten Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 İyi oldu bu video. Siparişi iptal ediyorum şimdi. 3 4 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ekim 2017 Yazar Paylaş 12 Ekim 2017 Tutuş zayıftan daha kötü. Egea bile daha iyi. 3 dakika önce, Önder Özcan yazdı: İyi oldu bu video. Siparişi iptal ediyorum şimdi. Biri kalsaydı bari abi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 8 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Tutuş zayıftan daha kötü. Egea bile daha iyi. Biri kalsaydı bari abi Kırmızı kalsın o zaman? 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 Her d segment araç iyi yol tutmuyor demek, insanlarda böyle bir ön yargı var ,ağır araç daha iyi yol tutar sanıyor 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 Jeep'te de böyle bir sıkıntı olmuştu galiba. ESP yazılımı ile hallettiler , bunu da hallederler. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ekim 2017 Yazar Paylaş 12 Ekim 2017 Ağır araç kıyasında bmw 5 serisi ya da insignia'ya bakılması gerekir. Onlar gayet başarılı. İlginç olan kısmı vw grubundaki golf, golf gti, leon gibi araçların hepsi çuvallarken tiguan'ın daha iyi olması. 1 dakika önce, Tahir İlter yazdı: Jeep'te de böyle bir sıkıntı olmuştu galiba. ESP yazılımı ile hallettiler , bunu da hallederler. Bu, golf, leon hepsini halletmek lazım. Ama asıl sıkıntı şaside gibi. 2009 krizinden sonra maliyet kaygısının sonucudur bence. Golf 4 falan bence daha iyidir. Test var mı bi bakalım. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 6 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Ağır araç kıyasında bmw 5 serisi ya da insignia'ya bakılması gerekir. Onlar gayet başarılı. İlginç olan kısmı vw grubundaki golf, golf gti, leon gibi araçların hepsi çuvallarken tiguan'ın daha iyi olması. Bu, golf, leon hepsini halletmek lazım. Ama asıl sıkıntı şaside gibi. 2009 krizinden sonra maliyet kaygısının sonucudur bence. Golf 4 falan bence daha iyidir. Test var mı bi bakalım. Aynı sınıf değil , belki de alakasız olacak ama Ibiza'nın var aynı test çok fena çok... Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 Hahahha bu ne ya resmen skandal. Aynı testin giulia ve talisman videolarını izleyince ne kadar kötü olduğunu anlayabiliyorsunuz. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ekim 2017 Yazar Paylaş 12 Ekim 2017 İbiza da aynı grup. Mesela Nissan Juke testine bakın, zıplaya zıplaya kayıyor araç. Ama bir de focus rs ya da porsche sonuçlarını görünce fark çok fazla. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 1 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: İbiza da aynı grup. Mesela Nissan Juke testine bakın, zıplaya zıplaya kayıyor araç. Ama bir de focus rs ya da porsche sonuçlarını görünce fark çok fazla. Grup olarak değil sınıf olarak söyledim abi. E sınıfı konuşulunca. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ekim 2017 Yazar Paylaş 12 Ekim 2017 Aerton e sınıfı Mercedes e ile bmw 5 ile kıyaslamak lazımBMW 5 çok iyi HUAWEI RIO-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ekim 2017 Yazar Paylaş 12 Ekim 2017 Belki de yazılım teste girdiğini anlamadı. 2 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 12 Ekim 2017 Yazar Paylaş 12 Ekim 2017 Bu arada juke gibi micra da çok kötü. Nissan'da da sıkıntı var gibi. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 12 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Bu arada juke gibi micra da çok kötü. Nissan'da da sıkıntı var gibi. Nissan Note vardı bende hemide sıfır almıştım yol tutuş evlere şenlikti. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 (düzenlendi) Eeee şimdi ne olacak, dünyanın her tarafında çok satan VW için ne diyeceğiz? 12 Ekim 2017 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 O değilde yeni insignia porsche kadar iyi yol tutuyor.Açıkcası D sınıfındaki en büyük araç sayılır ama taktir edilecek şekilde viraja giriyor. Areton tam fiyasko olmuş ama olsun o bir vw olduğu için sorun yok her türlü satar Bu testte yalan olur. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 istanbulpark ta, 100k +km esp siz amortisörü patlak focus 2 ile defansif sürüş eğitiminde 77km/h ile yapmıştım bu manevrayı. tamam arka havaya kalktı ama düz devam ettik çıkışta. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 9 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: istanbulpark ta, 100k +km esp siz amortisörü patlak focus 2 ile defansif sürüş eğitiminde 77km/h ile yapmıştım bu manevrayı. tamam arka havaya kalktı ama düz devam ettik çıkışta. fena değil, ben aynı şeyi arka 2 amortisörü patlak Rangerla her gün yapıyordum neyseki 2 amortisör aldım rahatladım, daha hızlısı kasıyordu birazda tanesi 100 kaatmış amortisörün, şimdi fenayım Yorum bağlantısı
Osman Ünal 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 Gerçi 5 touring, böyle olması normaldir. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 12 Ekim 2017 Paylaş 12 Ekim 2017 75 km hız bile az değil yerine göre. Yorum bağlantısı
Recommended Posts