Mert Yeldan 16 Ekim 2017 Paylaş 16 Ekim 2017 Oo süper o zaman hemen para biriktirmeye başlayayım, 10 seneye ancak birikir 2 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 10 saat önce, Mert Yeldan yazdı: Golf yaptırın Golf sw olsun 1 Yorum bağlantısı
Yücel Metin 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 (düzenlendi) 10 dakika önce, Köksal Yılmaz yazdı: . 17 Ekim 2017 tarihinde Yücel Meta tarafından düzenlendi Yanlış anlama 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 Vw motor konusunda iyi olmadığı algısının bir sebebi de kendisi. Çok fazla değişiklik oluyor. Fsi çok yakıyordu ve ilk olduğunu söylüyordu ama mitsubişi gdi daha önceden vardı. Sonra bunda vazgeçtler 1,4 tsi güzel motordu ama çok fazla değişti. Önce 140 ve 170 beygirdi. Sonra 170 olan 160 oldu. 122'lik versiyonu çıktı. polo gti 1,4 tsi 180 hp çıktı, yağ yaktı 1,2 tsi çıktı, sonra 1,0 tsi'dan devam etmeye karar verdiler. common rail dizele çok geç geçtiler , vs derken algı oluştu. Yoksa tsi+dsg sorunsuz çalıştığında mükemmel bir ikili. 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 19 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Vw motor konusunda iyi olmadığı algısının bir sebebi de kendisi. Çok fazla değişiklik oluyor. Fsi çok yakıyordu ve ilk olduğunu söylüyordu ama mitsubişi gdi daha önceden vardı. Sonra bunda vazgeçtler 1,4 tsi güzel motordu ama çok fazla değişti. Önce 140 ve 170 beygirdi. Sonra 170 olan 160 oldu. 122'lik versiyonu çıktı. polo gti 1,4 tsi 180 hp çıktı, yağ yaktı 1,2 tsi çıktı, sonra 1,0 tsi'dan devam etmeye karar verdiler. common rail dizele çok geç geçtiler , vs derken algı oluştu. Yoksa tsi+dsg sorunsuz çalıştığında mükemmel bir ikili. Fsi çok yakmıyordu. Sorunlu da değildi. Turbo ilave edildi tsi oldu. Sıkıntı passat araçlara 1.6 fsi koymaktı, yoksa 1.6 sr motora oranla daha iyidir güç ve tork ve yakıt. 2 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 25 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Vw motor konusunda iyi olmadığı algısının bir sebebi de kendisi. Çok fazla değişiklik oluyor. Fsi çok yakıyordu ve ilk olduğunu söylüyordu ama mitsubişi gdi daha önceden vardı. Sonra bunda vazgeçtler 1,4 tsi güzel motordu ama çok fazla değişti. Önce 140 ve 170 beygirdi. Sonra 170 olan 160 oldu. 122'lik versiyonu çıktı. polo gti 1,4 tsi 180 hp çıktı, yağ yaktı 1,2 tsi çıktı, sonra 1,0 tsi'dan devam etmeye karar verdiler. common rail dizele çok geç geçtiler , vs derken algı oluştu. Yoksa tsi+dsg sorunsuz çalıştığında mükemmel bir ikili. Fsi üretildiğinden beri emisyon standartları kaç kere değişti? Euro 4 Euro 5 Euro 6.. Yorum bağlantısı
Yücel Metin 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 27 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Vw motor konusunda iyi olmadığı algısının bir sebebi de kendisi. Çok fazla değişiklik oluyor. Fsi çok yakıyordu ve ilk olduğunu söylüyordu ama mitsubişi gdi daha önceden vardı. Sonra bunda vazgeçtler 1,4 tsi güzel motordu ama çok fazla değişti. Önce 140 ve 170 beygirdi. Sonra 170 olan 160 oldu. 122'lik versiyonu çıktı. polo gti 1,4 tsi 180 hp çıktı, yağ yaktı 1,2 tsi çıktı, sonra 1,0 tsi'dan devam etmeye karar verdiler. common rail dizele çok geç geçtiler , vs derken algı oluştu. Yoksa tsi+dsg sorunsuz çalıştığında mükemmel bir ikili. Hocam güzel bir özet 7 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Fsi çok yakmıyordu. Sorunlu da değildi. Turbo ilave edildi tsi oldu. Sıkıntı passat araçlara 1.6 fsi koymaktı, yoksa 1.6 sr motora oranla daha iyidir güç ve tork ve yakıt. 1.6fsi passatlarin ikinci eldeki değeride malum. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Emre 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 Piston kol kırma olayının 1.4 tsi 160 hp motorda kronik arıza olduğu söyleniyor. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 8 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Fsi çok yakmıyordu. Sorunlu da değildi. Turbo ilave edildi tsi oldu. Sıkıntı passat araçlara 1.6 fsi koymaktı, yoksa 1.6 sr motora oranla daha iyidir güç ve tork ve yakıt. 3 dakika önce, Mert Yeldan yazdı: Fsi üretildiğinden beri emisyon standartları kaç kere değişti? Euro 4 Euro 5 Euro 6.. Fsi sorunlu demedim, emisyon standartları sebep de olsa, sürekli değişkenlik ya da vazgeçme "acaba sorun mu vardı" algısı oluşturdu diyorum. Lütfen burayı iki okuyun, altını da çizdim. Tsi motorun çıkışında çift aşırı besleme var ve direkt enjeksiyon. Yorum bağlantısı
Remzi Karaca 17 Ekim 2017 Yazar Paylaş 17 Ekim 2017 Doğuş a gittim. 1.0 araçtan kalmadı dediler. Kampanya cuma bitiyormuş. Bir tane geri görüş büyük ekran takılı beyaz varmış tabi fiyat daha yüksek 89.700Teşhir de sadece bir tane dizel manuel Leon vardı. Ibiza ganii. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 3 saat önce, Mahmut Yıldız yazdı: Fsi sorunlu demedim, emisyon standartları sebep de olsa, sürekli değişkenlik ya da vazgeçme "acaba sorun mu vardı" algısı oluşturdu diyorum. Lütfen burayı iki okuyun, altını da çizdim. Tsi motorun çıkışında çift aşırı besleme var ve direkt enjeksiyon. size yanıt olarak yazmadım. 3 saat önce, Yücel Meta yazdı: . 1.6fsi passatlarin ikinci eldeki değeride malum. Gayet yüksek. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2006-passat-1.6-fsi-comfortline-160.000km-triptronic-492893827/detay bu da avensis: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2006-avensis-memurdan-492692381/detay Yorum bağlantısı
Yücel Metin 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 3 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: size yanıt olarak yazmadım. Gayet yüksek. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2006-passat-1.6-fsi-comfortline-160.000km-triptronic-492893827/detay Araç güzelmiş beğendim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 hadi km düşürdüm: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-2006-boyasiz-avensis-401812999/detay Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 2 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: size yanıt olarak yazmadım. Benden alıntı yapmışsınız. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 412 binde: https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-sengul-otomotivden-passat-492918825/detay Şimdi, Mahmut Yıldız yazdı: Benden alıntı yapmışsınız. güzel. dedim dedin dedi diye değil karşılıklı grup halinde fikirleri belirtiyoruz. ondan eklemişimdir. Yorum bağlantısı
Yücel Metin 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 Nedenini anlamıyorum D sekmenti araçların ikinci eldeki durumunu. Aynı yaştaki Corolla daha pahalı Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 çünkü masrafı daha çok nisbeten. ekonomi yapmak isteyen daha küçük araca yöneliyor ve tabi mantıklı. passat gerçi masrafı diğer bmw mersedes subaru vs gibi araçlar gibi değil. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 Bu yüzden 2. el d sınıfı araç almak bize daha mantıklı geliyor. Aynı paraya c hatta b sınıfı araç alınamıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 Vw nin şöyle bir huyu var. Sineğin yağını çıkarma huyu. Bu geleneksel alman yaklaşımı ile çelişiyor iki ileri bir geri oluyor. Ortaya çıkan sorunlar da hep böyle sıkıntıların sonucu olarak çıktı. Sonuçta halk arabası. VAG grubunda audi daha çok masraf edebiliyor ve zaten kalite kontrol süreçlerinin biraz daha iyi olduğu duyuluyor. Ben marka fanatiği değilim ama araçlar düz yalın, bakımı çok pahalı değil, ustası var. Parçası var. Firma aracı nisbeten sahipleniyor. Daha ne olsun. Şık sessiz. Ayrıca ben burdayım demediği için sosyal olarak sorun da pek yaratmıyor. Mersedes mesela öyle değil. göze batar (alabilsem bile) 3 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Bu yüzden 2. el d sınıfı araç almak bize daha mantıklı geliyor. Aynı paraya c hatta b sınıfı araç alınamıyor. Alışta evet doğru. Akıllı olanlar işletmesi düşük D sınıfı alabilir. Ama mesela geçendeki jaguar fikri bence yanlış bir fikir. laguna, volvo s60 gibi araçlar bence saatli bomba. 1 Yorum bağlantısı
Yücel Metin 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 (düzenlendi) D sekmenti bir Jatco Mondeo bakalım bize ne zaman nasip olacak. 17 Ekim 2017 tarihinde Yücel Meta tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 8 dakika önce, Mehmet Göktürk yazdı: Alışta evet doğru. Akıllı olanlar işletmesi düşük D sınıfı alabilir. Ama mesela geçendeki jaguar fikri bence yanlış bir fikir. laguna, volvo s60 gibi araçlar bence saatli bomba. Yola çıkış mantığında f/p oranında yüksek araç almak olduğu için genelde masrafsız ve az yakan araca yönelmek doğru. Ancak zevk aracı almak için de ikinci el d sınıfı güzel seçim. 2 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 17 Ekim 2017 Paylaş 17 Ekim 2017 bmw merco tamam da subaru da mı masraflı katagorisinde laguna s60 derken sanırım 2000 li yıllarda ki d sınıfında bahsettiniz hocam? o kategorideki tüm avrupa markaları bence saatli bomba olur, o yaşlarda d alınacaksa uzak doğu tercih edilmeli yine bence. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 Laguna arızası çok, s60 ve subaru hem pahalı hem de zahmetli. Özellikle volvo ve subaru çok riskli. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 33 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: Laguna arızası çok, s60 ve subaru hem pahalı hem de zahmetli. Özellikle volvo ve subaru çok riskli. s60 ı dar diz mesafesinden, subaruyu da hanım beğenmediğinden alamıyorum 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 18 Ekim 2017 Paylaş 18 Ekim 2017 18 saat önce, Osman Bilgin yazdı: bmw merco tamam da subaru da mı masraflı katagorisinde laguna s60 derken sanırım 2000 li yıllarda ki d sınıfında bahsettiniz hocam? o kategorideki tüm avrupa markaları bence saatli bomba olur, o yaşlarda d alınacaksa uzak doğu tercih edilmeli yine bence. XV ön far 5bin lira. forester navigasyon 18 bin lira. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts