Muzaffer Gülsen 15 Kasım 2017 Yazar Paylaş 15 Kasım 2017 On 14.11.2017 at 15:29, Fatih Aslan yazdı: ya bak daha öncede dedim. mesela japonyada arabalar 180 mi öle bi hızın üstüne çıkamazlar beyinden kapalıdır. uzak ihtimal ama bi baktır pc ye bağlat öle bir sınır getirmiş olabilirler. ihtimal yani. Bilgisayara bağlattım ama herhangi bir sorun çikmadi bugun yine denedim 4.vites 6bin devirde 170km hizi goeuyor 5e atinca 160 165e dusup kaliyor exper raporuna baktim guc kaybi 19beygir gözüküyor 19beygir kaybin o kadar çok etkisi olabilir mi ki Mehmet abinin dedigini yapicamda olduğum ilçede carbon clean yapan bi yer yok en yakin aydin var işten dolayi orayada gidemedim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 Çok garip. Resmen 1,4 atmosferik gibi davranıyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 Aynı olayı crv yaptı bende. Sübaplar yanık çıktı. Kompresyon oranı düşük çıkacak bu araçta İlk ölçen yer normal dedi neye göre dedi, değer kaç belli değil 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 4 de 6000 dd 170 den fazla olması lazım sanki. GPS ile kadran hızıni bı karşılaştırın. On 30.10.2017 at 17:13, Muzaffer Gülsen yazdı: Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 41 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Aynı olayı crv yaptı bende. Sübaplar yanık çıktı. Kompresyon oranı düşük çıkacak bu araçta İlk ölçen yer normal dedi neye göre dedi, değer kaç belli değil Konunun başından beri öğrenemedik abi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 Doğru gibi YouTube da videolar a göre Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 12 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Konunun başından beri öğrenemedik abi Aynen... Normal ama kaç ? Yani yaşıyor ama, nasıl ? 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 Düzgün ölçen görmedim ki bana zamanında üst kapak actircaklardi. Yorum bağlantısı
Muzaffer Gülsen 16 Kasım 2017 Yazar Paylaş 16 Kasım 2017 4 saat önce, Fatih Aslan yazdı: 5. viteste bi sıkıntı olmasın? 5.viteste ne gibi sıkintı olabilir ki ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Kasım 2017 Paylaş 16 Kasım 2017 Viteste sıkıntı olamaz. Ya frenler sıkı. Araç yürüyemiyor. Yada motor bozuk. Çekemiyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Kasım 2017 Paylaş 16 Kasım 2017 Konunun başından beri öğrenemedik abi [emoji4] Aynen... Normal ama kaç ? Yani yaşıyor ama, nasıl ?Aracın km ve lpgli oluşu. Bunları toplayınca zaten olay motorda bitiyor. %90 motor bitik 3 Yorum bağlantısı
Fatih Aslan 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 13 saat önce, Muzaffer Gülsen yazdı: 5.viteste ne gibi sıkintı olabilir ki ? Onu ben bilemem. ama 4. vitesin sonuna kadar herşey normal anladığım kadarıyla. ne oluyorsa 5 viteste oluyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 3 saat önce, Fatih Aslan yazdı: Onu ben bilemem. ama 4. vitesin sonuna kadar herşey normal anladığım kadarıyla. ne oluyorsa 5 viteste oluyor. Aslında normal değil.. 4. vitesle 170'e 40 saniyede ancak çıkıyorsunuzdur, Oysa ki, 25 saniyede çıkmanız gerekir.. (Süreler temsilidir) Yorum bağlantısı
Emre Usta 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Dizel fiesta bile 1.4 motor 175 yapiyor Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Onu ben bilemem. ama 4. vitesin sonuna kadar herşey normal anladığım kadarıyla. ne oluyorsa 5 viteste oluyor.Sağlıklı olsa 4.viteste 200 görür o araç Yorum bağlantısı
Muzaffer Gülsen 17 Kasım 2017 Yazar Paylaş 17 Kasım 2017 5.viteste titanium modeli 205 210 gordugunu soledi bi abi bugun 4kisi rampa ciktik cekmemezlik bayilma gibi bi sorun olmadi yarin başka bir yere test yaptircam tekrar kompresor testi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 5.viteste titanium modeli 205 210 gordugunu soledi bi abi bugun 4kisi rampa ciktik cekmemezlik bayilma gibi bi sorun olmadi yarin başka bir yere test yaptircam tekrar kompresor testiDoğru yapılmalı. Benzin akışı kesilmeli. Tam gaz verilirken marşa basılmalı. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Benzin pompası sigortasi ve ateşleme bobini soketi sokulecek. Akü takviye cihazına bağlanacak. Her silindir öncesi gaz kelebeği açık olacak. Yorum bağlantısı
Ozer Oz 25 Kasım 2017 Paylaş 25 Kasım 2017 Bu sorundan benim 2.0 mondeo benzinlidede mevcut , Kısaca aracımın motoru gidik, ford servsiine götürdüm sorun bulamadılar tüm çalışma değerleri normal görünüyor kat iptali, yaptırdım, fren yağ su vs ne varsa değiştirdim. sorun çözülmedi şöyle bi yarım motor istiyor , bi oksijen sensörüm kaldı değişmediğim (arızalı) olmasına rağmen servis bundan yapmaz dedi aracım 160kmh 5 viteste kalıyor. aynı olay Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Hayret verici. Benim sattığım 2002 benzinli manuel 240 yapardı. Egzoz iptal edilip denenmeli. Yorum bağlantısı
Ozer Oz 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 9 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Hayret verici. Benim sattığım 2002 benzinli manuel 240 yapardı. Egzoz iptal edilip denenmeli. Egzoz iptali derken ? Katalizatör dışında benzinli mk3 de iptal edilecek ne gibi şeyler var acaba , headers felan gibi tüm egzoz sistemini sökmekten mi bahsediyoruz ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2017 Paylaş 26 Kasım 2017 Egzoz manifolttan itibaren tamamen sökülüp ayrılmalı. O şekilde patırdayarak test edilmeli. Yorum bağlantısı
Muzaffer Gülsen 21 Şubat 2018 Yazar Paylaş 21 Şubat 2018 Konuyu hortlatmiş gibi olucam aracim şuan 4.viteste 190km yi goruyor sonuna kadar basamadim yollar musait degildi ilk aldigim gundeki gibi 165 te takili kalmiyor artik devrini duzgun kullandim 3 3.5 devir arasinda vites gecisini yaptim( benden önce 2 yil bayan kullanmis arabayi cogunlukla sehirici )araba artik yol istiyor giderken baya bi serileşti kullanimida artik daha keyifli hale geldi bana yorumda bulunan yardim eden herkese teşekkür etmek isterim 6 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 21 Şubat 2018 Paylaş 21 Şubat 2018 6 saat önce, Muzaffer Gülsen yazdı: Konuyu hortlatmiş gibi olucam aracim şuan 4.viteste 190km yi goruyor sonuna kadar basamadim yollar musait degildi ilk aldigim gundeki gibi 165 te takili kalmiyor artik devrini duzgun kullandim 3 3.5 devir arasinda vites gecisini yaptim( benden önce 2 yil bayan kullanmis arabayi cogunlukla sehirici )araba artik yol istiyor giderken baya bi serileşti kullanimida artik daha keyifli hale geldi bana yorumda bulunan yardim eden herkese teşekkür etmek isterim turboyu aca aca kullanmak iyidir aynı ben. Yorum bağlantısı
Recommended Posts