Göksu Savcı 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 bazen 2. viteste gaza sabit basarken 1900 2100 devirleri arasi hizli bir sekilde yukselip yukselip azaliyor ve arac sarsiliyor bu konuda sorunun neyde oldugu hakkinda bilgisi olan varsa sevinirim Yorum bağlantısı
Selim Kaya 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 Baskı balata bitmiş anlattıklarınıza göre. Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 baskı balata değil sorun.sorunlarımız aynı aşağıdaki konudan devam edebilirsiniz Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 15 Kasım 2017 Yazar Paylaş 15 Kasım 2017 Bir saat önce, Deniz Öztürk yazdı: baskı balata değil sorun.sorunlarımız aynı aşağıdaki konudan devam edebilirsiniz mazot pompası üzerindeki sensorlerden bahsediyordunuz bununla ilgili bir durum olabılır mı Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 13 dakika önce, Göksu Savcı yazdı: aracınızda bu problem ne zamandan sonra başladı.başlamadan önce birşey değiştirdiniz mi araçta.mazot filtresi vb ve sabah soğuk havada çalıştırdığınızda rahat çalışıyor mu.vuruntulu çalışma vs varmı ilk kontağı çevirirken Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 15 Kasım 2017 Yazar Paylaş 15 Kasım 2017 (düzenlendi) aracim 2012 titanium x plus start stoplu 97000 kmde .. butun filtreler baski balata triger set debriyaj rulmani yeni degisti sorun 1.5 aydir hissedilir sekilde var gaz kesince ve gaza basinca sarsma gibi ve baslikta belirttigim gibi ... rahat ve sorunsuz sekilde calisiyor 15 Kasım 2017 tarihinde Göksu Savcı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 15 Kasım 2017 Paylaş 15 Kasım 2017 baskı balata değiştikten kaç km sonra oldu Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 16 Kasım 2017 Yazar Paylaş 16 Kasım 2017 baski balata degismeden once olustu Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 16 Kasım 2017 Paylaş 16 Kasım 2017 hocam sorun maf sensöründen aracın performansında azalış yakıtta artış var ise birde dediğiniz sallantı vuruntu var ise servis bugun aracı canlı veri takibi yaptı sorun maf sensöründen çıktı.pompacıya götürdüm aynı şekilde maf sensörü dedi.4 saat test yaptık araçla.otosan fiyatı 1538+kdv ben internetten sipariş verdim az önce 285tl orjinal continental vdo marka.parça no:5WK97004 Ayrıca aracınızı sabah çalıştırır çalıştırmaz motor ısınmadan sürüşe çıkın ısınana kadar devir inip çıkmasını ve vuruntu sallantı yapmıyorsa sıkıntı maf sensörü Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 17 Kasım 2017 Yazar Paylaş 17 Kasım 2017 butun sorunlarimi anlatayim arabayi calistirmada herhangi bir sorun yasamiyorum aracim bodruma dogru katli otoparkta kaliyor cikarken 1. viteste gaz kesmem gerektigi yerde sanki arkadan biri carpmis hissi veriyor daha sonra bulundugum yerde sıkısık trafik oldugundan dusuk viteste kullanmak zorunda kaliyorum ikinci viteste gaz pedalindan ayagimi cektigimde 1. vitese gore daha az ama yine hissedilir bir sekilde sallaniyor o an devir gostergesi duzgun sekilde degil kademeli olarak azaliyor ornek verecek olursam 2000 devirden 1990 a birden dusuyor gibi bazen ve genellikle dusuk viteslerde gaza sabit bastigim halde ornek olarak 2000 2100 arasinda devir inip inip cikiyor ve arac surekli sarsiliyor 3-4 ve 5. viteslerde gaz kesmede ve tekrar gaza basmada sarsilma daha az olup yinede hissediliyor Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 Baska bir sansi yok pompaciya gosterdim pompa ve enjektorlerin degeri iyi dedi baski balata bilya bendede degisti degismeden once de vardi.problem yuzde 90 maf sensoru Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 17 Kasım 2017 Paylaş 17 Kasım 2017 (düzenlendi) arkadaşlar problem çözüldü maffff sensörü :)))) Ayrıca araç serileşti motor sessizleşti.Çalışırken vuruntu gitti.Parçacılar denemek istediğizde denetmiyor bilginiz olsun. 17 Kasım 2017 tarihinde Deniz Öztürk tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 bu arada yan sanayi magnetti marelli vs gibi markalar var maf sensöründe onları takmayın.orjinal vdo siemens ve continental marka takın.aracın üzerindeki orjinal continental marka idi.yan sanayi maf hava akışmetresi 180tl orjinal olanı vdo veya continental 285tl ile 350tl arasında.Peugeot parçası satanlarda da aynısı var onlardaki fiyatı 375 tl geliş fiyatıymış 450tl dedi bana.Parçalar aynı citroen peugeot satan yerlerede bakabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Eren Bayralı 18 Kasım 2017 Paylaş 18 Kasım 2017 Gözün aydın. Yeni sensörün okuduğu verileri de ölçüp paylaşabilir misin eskisi ile karşılaştırma yaparak? Yani sensörün ölçtüğü verilere baktığımızda belirgin bir sapma var mı? Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 18 Kasım 2017 Yazar Paylaş 18 Kasım 2017 (düzenlendi) oncelikle hayirli olsun .. bende olusan sorunlarin aynisi mi mevcuttu sizde cunku aksi taktirde el emegiyle birlikte 500 liralik bir deneme yanilma olacak 18 Kasım 2017 tarihinde Göksu Savcı tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Deniz Öztürk 19 Kasım 2017 Paylaş 19 Kasım 2017 On 18.11.2017 at 08:01, Göksu Savcı yazdı: oncelikle hayirli olsun .. bende olusan sorunlarin aynisi mi mevcuttu sizde cunku aksi taktirde el emegiyle birlikte 500 liralik bir deneme yanilma olacak sağolun.fiyatı 285 tl orjinal.el emeği ise 15 20 tl fazlasını alan olmaz. Yorum bağlantısı
Canberk Eken 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 aracim 2012 titanium x plus start stoplu 97000 kmde .. butun filtreler baski balata triger set debriyaj rulmani yeni degisti sorun 1.5 aydir hissedilir sekilde var gaz kesince ve gaza basinca sarsma gibi ve baslikta belirttigim gibi ... rahat ve sorunsuz sekilde calisiyorBirebir aynı şeyler bende ve hemen hemen tüm fiestalarda var. Bunun bir sorun olduğu konusunda ısrar etsem de kimseye derdimi anlatamadım, kaç yere sordum kaç yere gösterdik en sonunda kabullendim ama sürüş zevkini baya törpüleyen bir şey. Deniz bey burda da kendi konusunda da bahsetmiş, maf sensörüyle çözdüğünden, siz de mafla çözerseniz ben de sıraya gireyim [emoji3] Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 22 Kasım 2017 Yazar Paylaş 22 Kasım 2017 1 saat önce, Canberk Eken yazdı: Birebir aynı şeyler bende ve hemen hemen tüm fiestalarda var. Bunun bir sorun olduğu konusunda ısrar etsem de kimseye derdimi anlatamadım, kaç yere sordum kaç yere gösterdik en sonunda kabullendim ama sürüş zevkini baya törpüleyen bir şey. Deniz bey burda da kendi konusunda da bahsetmiş, maf sensörüyle çözdüğünden, siz de mafla çözerseniz ben de sıraya gireyim suan zamanim yok ama bu aralar farkli seylerde oluyor bugun 0 derecede fan acti rolantide devir 800 1000 arasi gidip gelmeye basladi ? Yorum bağlantısı
Canberk Eken 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 suan zamanim yok ama bu aralar farkli seylerde oluyor bugun 0 derecede fan acti rolantide devir 800 1000 arasi gidip gelmeye basladi [emoji28]Bu, dizel partikül filtresi(dpf) çalışma belirtisi. Euro 5 fiesta kullananların çoğu bunu sorun sanıyorlar. İşin daha da kötüsü bu durumu anlattıkları ustalarda şu sensör yapar, bu sensör yapar deyip arabanın sağını solunu sökmeye çalışıyorlar. Hissettiğinizde stop etmeden, uygun yol şartı yakalayıp, mümkün olduğunca kesintisiz ve yüksek devir 5-10 dk yol yapın. Anlık tüketimden de çalışmasını ve bitişini kontrol edebilirsiniz. Rolantide 3 4 litrelerin üstünü, gaza basmadan vitesteyken de 0 yerine 0.6 0.7 civarı rakamlar görürsünüz Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 22 Kasım 2017 Yazar Paylaş 22 Kasım 2017 evet bu gece 4 bin devirde yaklasik 20 dakika surdum yarin tekrarliyacagim Yorum bağlantısı
Canberk Eken 22 Kasım 2017 Paylaş 22 Kasım 2017 evet bu gece 4 bin devirde yaklasik 20 dakika surdum yarin tekrarliyacagim Dpf çalıştığı zaman yapın bunu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Kasım 2017 Paylaş 24 Kasım 2017 On 22.11.2017 at 00:29, Göksu Savcı yazdı: evet bu gece 4 bin devirde yaklasik 20 dakika surdum yarin tekrarliyacagim Güzel kurum atmıştır.. dpf o an çalışmamış olsa bile diğer kurumlar temizlenmiştir.. Yorum bağlantısı
Göksu Savcı 24 Kasım 2017 Yazar Paylaş 24 Kasım 2017 bugun araci bilgisayara bagladilar sonuc olarak arac calisirken deger rolantide 28000 sabit olmasi gerekirken 0 kactane hatirlamiyorum 27... 28.... arasida gidip geliyor mazot pompasi sorunu dediler oyle kaldi yorumu olan paylasirsa sevinirim Yorum bağlantısı
Recommended Posts