Koray Demir 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 56 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: bugün başka bir ranger pikaba bindim, baktım 100-120 aralığında araç titriyor, direksiyonda dahil, lastik basınçları normal, rot ayarı yeni, buna rağmen kontrol ettirdim düzgün çıktı, 4 lastiğe balans yaptırdım, 4 üde 100-110 gr. kurşun yedi, bayağı bozulmuş, ee kayalık arazide geziyor sürekli, neyse... rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok, şimdi bu neden olur? bakalım sebebi bilen çıkacakmı Balans ayarı. Makina kalibrasyonları doğru değil. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok, şimdi bu neden olur? bakalım sebebi bilen çıkacakmı [emoji4]Lastik topal. Yada tel kırık. Balansta çıkmaz. Aynı sebeple bir takım iade etmiştim. Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Bir saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: bugün başka bir ranger pikaba bindim, baktım 100-120 aralığında araç titriyor, direksiyonda dahil, lastik basınçları normal, rot ayarı yeni, buna rağmen kontrol ettirdim düzgün çıktı, 4 lastiğe balans yaptırdım, 4 üde 100-110 gr. kurşun yedi, bayağı bozulmuş, ee kayalık arazide geziyor sürekli, neyse... rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok, şimdi bu neden olur? bakalım sebebi bilen çıkacakmı Lastik sağlam dediniz ama lastik tabanları bozmuş olabilir. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Jant yamuk 100 gram kurşun çok bee 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 23 Aralık 2017 Yazar Paylaş 23 Aralık 2017 100 gr kurşun çok fazla jantlar yamuk yada kaynaklı olabilir Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Yamukluk gram olarak yansımaz ki makinaya. Lastik tırtmış. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Yamukluk gram olarak yansımaz ki makinaya. Lastik tırtmış. Mersonun jantı yamuktu. Balans yapıyorlar 70 Gr felan yapıştırdı. makinada ok yazıyor yola çıkıyom titreme var. Cinnete ramak kala moddayim. 3. Yerde balans yaptiricam lastik buluyom lastik mı sıkıntı diye. Adam bu jantlar yamuk dedi. Ee balans yapıp durdular dedim. Bak gör dedi hakket jant aşağı yukarı yalpa yapıyor. balans yanal titreşimi alıyor sanırım tabana doğru dikey yamuk olduğu için makinadan geçiyor. Jantlar düzeltildi balans yapıldı sorun gitti. Direksiyon da titreşim var komple ön takım yaptık güya. Bı sürü para verdim titreme direksiyona vuruyor boşluk yapıyor. Parçacı ile papaz olacaz dedim bu rot başları halen boşluk yapıyor. Olmaz diyor parçalar sağlamdır. Benim on takım yaptırdığm adam diyor direksiyon kutunda bosluk var tamir olacak. 1500 lira vermişim sanki hiç bir şey yapılmamış gibi ama araba. Parçacı Beni ustasına yolladı. hoop rot kolu kutuya taraf avare olmuş oynuyor. Kollarda değişti. Ne tıkırtı ne titreşim kaldı ama sinir sahibi oldum. Meğer ön takimlik dert yokmuş tüm sıkıntı yamuk jant bozuk rot kolu imiş. Alt üst salıncak rot başı z rot biz hepsini yeniledik 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 (düzenlendi) 6 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: bugün başka bir ranger pikaba bindim, baktım 100-120 aralığında araç titriyor, direksiyonda dahil, lastik basınçları normal, rot ayarı yeni, buna rağmen kontrol ettirdim düzgün çıktı, 4 lastiğe balans yaptırdım, 4 üde 100-110 gr. kurşun yedi, bayağı bozulmuş, ee kayalık arazide geziyor sürekli, neyse... rot balans yapıldı ve sağlam, latik basınçları doğru, lastiklerde sağlam ve jantlarda düzgün, sallantı azalmakla beraber 110 gibi yine var, araç yukarı aşşağı şeklinde sallanıyor sanki, frene basınca çekme sıfır, direksiyonda sağa-sola çekme yok, şimdi bu neden olur? bakalım sebebi bilen çıkacakmı Aks? Gevşek bijon? 23 Aralık 2017 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 23 Aralık 2017 Paylaş 23 Aralık 2017 Balans ayarı. Makina kalibrasyonları doğru değil.Focusta ve s max te başıma geldi, corolla ve kangooda sorun olmayan balans cihazı fordlarda tutmadı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts