Hamdi Gökhan Atasoy 29 Aralık 2017 Paylaş 29 Aralık 2017 arakadaşlar mk3 kasaların sıkıntılı parçalarından biri emme manifoldunda klepeleri kumanda eden selonoid valf daha önce bir arkadaş forumda tamir ettiğinide belirtmişti üstadlara sorum şu bu parçanın benzeri tüm araçlarda var audi wolkswagen , mercedes gibi , bunlardan birini taksak zira , bizim parçaya 400 tl fiyat veriyorlar ama wolkswageninki 40-50 tl civarı bu parça sadece aç kapa yaparak gaz geçişi sağlıyorsa diğer parçalarda aynı görevi yapıyor acaba , bizim araçta çalışırmı ne dersiniz deneyen oldumu Şimdi, Hamdi Gökhan Atasoy yazdı: bunu gibi mesala Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 29 Aralık 2017 Paylaş 29 Aralık 2017 Aliexpress'te var 10$ https://tr.aliexpress.com/item/Wholesale-Vacuum-Solenoid-Valve-Intake-Manifold-Runner-Control-Fit-For-FORD-Focus-MAZDA-6-OEM-1S7G/32786660865.html?spm=a2g10.search0104.3.1.utWbUY&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3_10152_5000015_10151_10065_10344_10068_10342_10343_51102_10340_10341_5130015_10084_10083_10307_10312_10059_10313_10314_10534_5790011_100031_10604_10103_10605_10594_5060015_10142,searchweb201603_40,ppcSwitch_5&algo_expid=0f82b520-5bc4-4cc5-8f5e-4b8fb1981e2f-0&algo_pvid=0f82b520-5bc4-4cc5-8f5e-4b8fb1981e2f&rmStoreLevelAB=5 Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 29 Aralık 2017 Paylaş 29 Aralık 2017 Ben bu yaz işçilikle beraber 230 tl ye değiştirmiştim. Yorum bağlantısı
Uğur Kaya 29 Aralık 2017 Paylaş 29 Aralık 2017 3 saat önce, Hamdi Gökhan Atasoy yazdı: arakadaşlar mk3 kasaların sıkıntılı parçalarından biri emme manifoldunda klepeleri kumanda eden selonoid valf daha önce bir arkadaş forumda tamir ettiğinide belirtmişti üstadlara sorum şu bu parçanın benzeri tüm araçlarda var audi wolkswagen , mercedes gibi , bunlardan birini taksak zira , bizim parçaya 400 tl fiyat veriyorlar ama wolkswageninki 40-50 tl civarı bu parça sadece aç kapa yaparak gaz geçişi sağlıyorsa diğer parçalarda aynı görevi yapıyor acaba , bizim araçta çalışırmı ne dersiniz deneyen oldumu bunu gibi mesala arıza olduğunu nasıl tespit ettin hocam Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 29 Aralık 2017 Paylaş 29 Aralık 2017 Bende araç ilk kalkışta gaz yemiyordu. Pedala sonuna kadar basıyordum, ama devir saati kıpırdamıyordu. Ankara’da Tuncay Usta da yaptırdım bu yaz. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Gerçekten 400 lira ise saçmaymış. Altı üstü basit bir valf. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Çok saçma ama fiyata hiç şaşırmadım. Aliekspressten alın. Otosan da taş yesin. 40 liralık parçaya 400 lira fiyat belirlerken müşterilerini ne olarak hayal ediyorlar çok merak ediyorum. 2 Yorum bağlantısı
Ozer Oz 1 Ocak 2018 Paylaş 1 Ocak 2018 Bu mk3 kasada sıkıntılı olmayan bi parça varmı çok merak ediyorum artık 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 1 Ocak 2018 Paylaş 1 Ocak 2018 ayni parca baska markalarda da olabilir. volvo, pejo, mazda vs gibi. arac 97 model benzinli ise pejoda aramayin, volvo ve mazdada olabilir. hatta L30118741 ve L30118741 mazda kodlari, sanirim ikisi de ayni parca yetkili servis fiyatini bilmem de internette baska marka araclarin ayni parcasi da forddan ucuz degil. tabiki bazi parcalar bazi araclarda pahali veya cok daha ucuz olabilir. bu arada mk3 dedigimiz hangi arac? 97 model olan mi? Benim bildigim mk3 kasa 2000-2007 arasi uretildi. pek sorunlu araba degildir aslinda ama malesef eskidi artik. nasil kullanildigi ve bakimi nasil yapildigi da belli degilse sorun cikarmasi dogal. her arac icin gecerli bu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ocak 2018 Paylaş 3 Ocak 2018 Çok fazla kronik sorunu olan bir kasa değil Mk3 Mondeo. Benzinlilerde, emme manifoltu klapeleri aşınıyor. şarj dinamosu aşınıyor, manuel olanında, baskı balata volan, doğru parçalar ile değişmedi ise sorunlar yaşanıyor. Benzinli ve lpg'ye bulaşmış motorlarda rolanti sorunları yaşanabiliyor. Dizellerde şarj dinamosu aşınıyor, krank kasnağı çabuk bozuluyor, şarj dinamosu kasnağı üretim hatalı, uygun ve doğru alternatif bir kasnakla değişmek gerekiyor aksi takdirde ses yapıyor. Dizel benzinli tüm ghia mk3 lerin farları özürlü üretim. sıfırı bile aydınlatmıyor. illaki mercek değişimi gerekiyor. Bunlar dışında, Far yıkama bir çok araçta çalışmıyor, çünkü önden çarpmalarda hasar alıyor ve parça çok pahalı olduğu için bir çok insan doğru onarım yapmıyor, yapamıyor. Otomatik far yükseklik ayarı da aynı şekilde.. sistemi balast kontrol ediyor ve genelde balastın eğim modülü bozuluyor ve pahalı. far yanıyorsa kurcalamıyor genelde kimse. Yada buna bağlı eğim sensörleri bozuluyor. Elektrikli koltuklu olanlarda tüm fordlar gibi dişli sıyırıyor ve alternatif onarım yollarına gidiyoruz. Ön cam kaldırma sistemleri çok çabuk bozuluyor, benim iki mondeom da bozulmuştu. alternatif onarım yollarına gitmek zorunda kaldığımız için de yine çok çabuk bozuluyor.. 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 3 Ocak 2018 Paylaş 3 Ocak 2018 vw bizim n75lere benziyor burda 100 tl gibi bir fiyatı var expreste 30 -40 lira Yorum bağlantısı
Erdem Terzioğlu 3 Ocak 2018 Paylaş 3 Ocak 2018 5 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Çok fazla kronik sorunu olan bir kasa değil Mk3 Mondeo. Mehmet abi guzel aciklama olmus. Icimdeki mondeo arzusu devam ediyor. Malum sitede bir tane buldum. Ford yetkili servisi satiyor. Aracin tek bir sıkıntısı oldugunu onun da ilk calistirmada aracin 3000 devire cikip geri indigini manifold icinde bir hortumun yirtildigini 200 300 liraya yapilabilecegini soylediler ama konu mondeo olunca kafama takildi. Forumda aradim ama buna benzer bir konu bulamadim. Buraya yazmak istedim. 2007 otomatik mondeo icin ilk calistirmada rolantinin 3000 devire yukselmesi neden kaynaklanabilir acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ocak 2018 Paylaş 3 Ocak 2018 1 saat önce, Erdem Terzioğlu yazdı: 5 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Mehmet abi guzel aciklama olmus. Icimdeki mondeo arzusu devam ediyor. Malum sitede bir tane buldum. Ford yetkili servisi satiyor. Aracin tek bir sıkıntısı oldugunu onun da ilk calistirmada aracin 3000 devire cikip geri indigini manifold icinde bir hortumun yirtildigini 200 300 liraya yapilabilecegini soylediler ama konu mondeo olunca kafama takildi. Forumda aradim ama buna benzer bir konu bulamadim. Buraya yazmak istedim. 2007 otomatik mondeo icin ilk calistirmada rolantinin 3000 devire yukselmesi neden kaynaklanabilir acaba? Gereksiz bir yerden hava alıyordur.. Neden sorunu giderip de, sorunsuz yazmıyor yada söylemiyorlar.. ? Sorunu biliyorlar sebebi biliyorlar, neden yapmıyorlar. ? Ben de buna takıldım. 1 Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 10 Ocak 2018 Paylaş 10 Ocak 2018 2014-2016 yılları arasında 150 bin km alıp 195 bin km arasında Mondeo kullandım. Yukarıda Mehmet Öztürk beyin arızalarına direksiyon kutusunu ve cd çalar hatasını da ekleyeceğim. Ayrıca araçlar yalıtım olarak bir hayli zayıf. Ciddi anlamda rüzgar gürültüsü mevcut. Olumlu gördüğüm yönleri ise; Yol tutuş ve malzeme kalitesi(Trim sesi yok denecek kadar az belki de hiç yok bu konuda çok çok başarılı) Sonuç olarak yaratılış olarak hassas iseniz bu araçla ile sanayi ve servis ile bir hayli haşır neşir olabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Erhan Akyıldız 11 Ocak 2018 Paylaş 11 Ocak 2018 Bende katılıyorum. Benim gibi hassas iseniz mondeo kullanmamak lazım. Ama fiyatına göre mükemmel araba. Sorun yine ustalarda. Arıza teşhisini iyi koyamıyorlar. Ondan sonra forum forum gez işin yoksa. Yorum bağlantısı
Recommended Posts