Sefa Şerif 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Porsche tarihinin ilk tamamı elektrikli aracı Mission E'nın çok konuşulacak teknik detayları hakkında bilgiler verdi! Alman Porsche’nin tarihinde ilk defa çıkartacağı tamamı elektrikli arabası Mission E‘nin teknik bilgileri detaylanmaya başladı. Panamera 4 E-Hybrid modeli ile elektrik motor dünyasında güzel işler başaran Porsche, 2019 yılında çıkışı beklenen Maserati Alfieri ile başa baş bir mücadele içerisine girecek. Mission E, markası tarafından dünyaya iz bırakacak cinsten çalışmalarla geliyor. Turbo motorlarıyla alışık olduğumuz Porsche’nin, E drive sürüşler içerisinde de üstün bir başarı sağlayacağına kesin gözüyle bakıyoruz. 2019 yılı, Mission E’nin muhtemel çıkış tarihi gözüküyor. Versiyonlarını 3 kısma ayırarak, farklı güçlerde farklı menzil çatısı altında ilk elektrikli araç sunulacak. Şimdiden Mission E için 2 saniyede kalkış yapabilen Tesla Roadster‘a yakın çizgide gidebileceğini söylemek isteriz. Yapısal olarak kapalı bir kutu gibi duran Mission E’ye, Porsche’nin marka yüzü aktarımlarının kusursuz olduğunu gördük. Derin kanallar içerisine gizlenen lazer farları, stil sahibi insanların kalbini çalacak gibi! Porsche müşterilerini son nesil digital öğeler bekliyor olacak. İç mekanda özellikle orta konsolunun yeni kasa Panamera‘dan faydanlanılması bekleniyor. 1400 kişinin çalıştığı proje de Mission E, güce göre 3 farklı versiyonda üretime alınacak. Start versiyonu 402 hp, orta seviye versiyonu 536 hp ve en güçlü versiyonu ise 670 hp güçlerle gelecek. Hız detaylarına bakıldığında 0-100 km/h etabını 3 saniyede tamamlarken tam speed rakamları 250 km/h gösteriyor. Mission E’ye Porsche mühendisleri özel 800 voltluk şarj sistemi ile 20 dakika civarlarında bataryaları %80 doluluk oranına getirebilecek. 1931 Stuttgart merkezli Alman spor araba üreticisinin 86 yıllık yaşamında çizgisini bozmadan başarı hikayelerine Mission E’de eklenecek. Fosil yakıtların sonlanmasına daha da yaklaştığımızı Porsche Mission E’de daha iyi anlıyoruz. Alman firmanın planlarında değişiklik ve aksaklık olmadığı sürece elektrikli aracından 20 bin adet üretmeyi planlıyor. Başlangıç fiyatının aslında ne olacağı belli değil ama 75 bin ile 90 bin dolar arasında tahmin ediliyor. Kaynak: https://paratic.com/porsche-mission-e-motor-teknik-bilgi/ 2 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Çok güzel görünüyor. Biz faniler için, mission impossible olarak görüyorum. 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 bu tip prototiplerde açıklanmayan özellik: 0-100 kalkışı 1 dolum ile kaç defa yapabileceğmiz. 1. saniyede kalksın olaiblir ama kaç defada bitecek bataryalar tercüme siteler de copy paste ile gün geçiriyor. mesela paratic gibi 1 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Elektrikli arabalar neden hep tipsiz oluyor? Teknik bi açıklaması var mı? 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Bir saat önce, Erdal Aydın yazdı: Elektrikli arabalar neden hep tipsiz oluyor? Teknik bi açıklaması var mı? tasarım plaza bebelerinin eline kalıyor ondan. 4 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Elektrikli arabalar neden hep tipsiz oluyor? Teknik bi açıklaması var mı?Çok bilim kurgu izliyorlar ondan sonra çiz babam biz... Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 30 Aralık 2017 Paylaş 30 Aralık 2017 Tesla'ya yaklaşacak bi araba gibi duruyor. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 31 Aralık 2017 Paylaş 31 Aralık 2017 17 saat önce, Erdal Aydın yazdı: Elektrikli arabalar neden hep tipsiz oluyor? Teknik bi açıklaması var mı? Erdal arkadaşım Tesla tipsizmi ya. Bence çok yuhuşuklu. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Aralık 2017 Paylaş 31 Aralık 2017 On 30.12.2017 at 17:26, Erdal Aydın yazdı: Elektrikli arabalar neden hep tipsiz oluyor? Teknik bi açıklaması var mı? Airodinamik ön plana çıkınca bazen tipsiz olabiliyorlar Yorum bağlantısı
Alper Aytar 31 Aralık 2017 Paylaş 31 Aralık 2017 Herşey iyi güzel hoş da 0-100 3 saniyeye kaç defa çıkabiliriz acaba tahmini 4. seferden sonra batarya zayıf uyarısı verir heralde sonuçta tam kapasite kullanıyor... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Aralık 2017 Paylaş 31 Aralık 2017 4 sefer 0 100 yapabilecek yol varmı bakmak lazım, ayrıca bu bi kıstas olmaz. Aynı verimde içten yanmalı araç kaç sefer 0 100 yapabiliyor var mı test yok Yorum bağlantısı
Alper Aytar 31 Aralık 2017 Paylaş 31 Aralık 2017 4 sefer 0 100 yapabilecek yol varmı bakmak lazım, ayrıca bu bi kıstas olmaz. Aynı verimde içten yanmalı araç kaç sefer 0 100 yapabiliyor var mı test yok Şarj biter diye dedim di ben Normal bir arabada benzin bitmez ama o kadar sürede tabiki bu test için bir kıstas olamaz Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Aralık 2017 Paylaş 31 Aralık 2017 Şarjın biteceğini sanmam. 0'dan 100'e 10 saniyede çıkmak için her saniye 50 kw/h harcasın. Gitti 500 kw/h güç. Aynı araç bu sefer 3 saniyede 100 km hıza çıksın. Yine 500 kw/h harcayacak. İçten yanmalı araçlar ile aynı. 20 saniyede 100 km hıza çıkarken harcanan yakıtı 2 saniye harcayıp 100 km hıza ulaşmak gibi düşün 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Şubat 2019 Paylaş 16 Şubat 2019 normal 4 kişilik araba gibi görünen elektrikli araba yapmak zormu ya... binsin aileler pikniğe gittsin. usb çıkışı da olsun telefon şarj etsin filan... ne bileyim, elektrik motorlu partner filan müthiş satar bizde. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Şubat 2019 Paylaş 20 Şubat 2019 On 17.02.2019 at 00:58, Dogan Arsiray yazdı: elektrik motorlu partner filan müthiş satar bizde. Umduğumuz fiyatlara satsalar.. hepimiz alır bineriz.. Pahalı. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 On 30.12.2017 at 17:26, Erdal Aydın yazdı: Elektrikli arabalar neden hep tipsiz oluyor? Teknik bi açıklaması var mı? tesla model X ve S e tipsiz diyen çarpılır 😛 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 21 Şubat 2019 Paylaş 21 Şubat 2019 (düzenlendi) On 31.12.2017 at 22:57, Alper Aytar yazdı: Herşey iyi güzel hoş da 0-100 3 saniyeye kaç defa çıkabiliriz acaba tahmini 4. seferden sonra batarya zayıf uyarısı verir heralde sonuçta tam kapasite kullanıyor... Yok artık 0-100 denemelerinde %1 bile düşmüyor şarj. 0-200 denemelerinde max tüketim 400Wh/km yani 100km de 40KWh. pil 70 ile 100 KWh arası değişiyor. 2 saat 0-100 yapılabilir bu durumda. hatta tekrar sıfıra düşerken geri kazanım da var. 21 Şubat 2019 tarihinde Ahmet İhsan Akşen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 0-100 u 12 sn olan, menzili 800 km filan olan yari ticari kucuk araba yapip satan kazanir. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Mart 2019 Paylaş 27 Mart 2019 Pininfarina. 0 100 2sn. 0 300 12 sn. Çift motor. https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/amp/business-47418405 47 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: 0-100 u 12 sn olan, menzili 800 km filan olan yari ticari kucuk araba yapip satan kazanir. Dokkeri getir yapalım 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Haziran 2019 Paylaş 26 Haziran 2019 (düzenlendi) https://lightyear-prod.dev.warp.land/ https://www.webtekno.com/lightyear-one-h71245.html 800 km mezil, pilli ama direk güneşle şarjda oluyor vs. buna nediyorsunuz peki haaaa adamlar yapmışmı yani... tam senlik Servet 😞 esas önemli olan yanı, gündüz bırak güneşte, saatte 12 km lik şarj oluyor (baba güneşte), sabah işe gittin çektin sokağa, 7 saat durdu diyelim, 84 km lik şarj oldu durduk yerde, şehir içinde pilin hiç bitmez, aracı birkez tam doldur başka şarja gerek yok, bitmez pili, gece eve geldin taktın 220 volta, sabaha kadar 10 saat dursa 350 km lik şarj oluyor, yahu bitmez bu pil, ben çıktım full şarjla yola, Edremit_Ankara vardım daha 100 km. menzil var kalır, yolda sürekli güneş yedi saatte 12 km ekle menzile, 7 saatte 84km. toplam 184 km. lik enerji var hala, parket git, dolmaya devam, zuahhahah überrr.... doğruysa anladığım bunu aldım geldim eve, pili 1 kez tam doldurdummu menzil 800 km. oldu, şehir içinde kullanımda zaten bitmez her an doluyor alet, uzun yolda 800 km. ohoooooo molada dursan bile şarjda, fişe tak mesela, yahu bitmez pil ohh beee.... Şarj hızları Güneş 12 km / s 230v'da 3.7 kW 35 km / s 22 kW (Herkese Açık) 209 km / s 60 kW (Hızlı şarj 507 km / s Dış / Performans menzil 725 km (WLTP) sürücü Tümü 4 bağımsız olarak kontrol edilir. Gelişmiş tork vektörü. Enerji kullanımı 83 Wh / km (WLTP) Hızlanma On saniyede 0 - 100 Boyutlar (L x G x Y) 5057 x 1898 x 1426 cm İç oturma Beş yetişkin: iki ön, üç arka Bagaj boşluğu Normal: 780 L Genişletilmiş: 1701 L Orta konsol: 12 L Ekstra Hava üzerinden yazılım güncellemeleri Companion App Kablosuz anahtar Apple CarPlay Android Oto 26 Haziran 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 28 Haziran 2019 Paylaş 28 Haziran 2019 nefis özellikleri. makul hızlanma. iyi menzil... kim bilir kaç para olur. tipi çok kötü ama Dogan Arsiray yazdı: 0-100 u 12 sn olan, menzili 800 km filan olan yari ticari kucuk araba yapip satan kazanir. aha beni dinlemişler. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts