Aydın Sert 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 Hocam, bence elinizden geleni fazlasıyla yapmışsınız. Naçizane tavsiyem, maden öğretmensiniz, muhakkak yardıma muhtaç öğrencileriniz vardır. Gelen tutar kadar muhtaç öğrenciye yardım yapmanız bence daha uygun olacaktır. Hem iade etme sürecinde göstermiş olduğunuz gayret hem de yapacağınız yardım yönüyle manen rahat olursunuz Yorum bağlantısı
Ramazan Başkan 9 Ocak 2018 Yazar Paylaş 9 Ocak 2018 4 dakika önce, Aydın Sert yazdı: Hocam, bence elinizden geleni fazlasıyla yapmışsınız. Naçizane tavsiyem, maden öğretmensiniz, muhakkak yardıma muhtaç öğrencileriniz vardır. Gelen tutar kadar muhtaç öğrenciye yardım yapmanız bence daha uygun olacaktır. Hem iade etme sürecinde göstermiş olduğunuz gayret hem de yapacağınız yardım yönüyle manen rahat olursunuz Sıkıntı şu illaki bu lastiklerin parasını bir işciden bir garibandan cıkar onun maduriyeti ile maduriyet gidermek gibi birşey olacak :-) Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 48 dakika önce, Ramazan Başkan yazdı: Sıkıntı şu illaki bu lastiklerin parasını bir işciden bir garibandan cıkar onun maduriyeti ile maduriyet gidermek gibi birşey olacak :-) Lastik tedarikçisinden çıkması gerekiyordu bu paranın ama şu an hepsiburada.com dan çıktı.. 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 Tahminen olay şu şekilde oldu. HB dan sipariş geçince lastik firmasına iletildi ve kendileri size lastikleri gönderdi. Ancak HB"ya faturalamadı ve bilgi vermedi. HB ile firma arasındaki mutabakatta geçilen sipariş ile edilen faturada fark çıkınca HB detaylı baktı ve size lastik gönderilmediğini zannederek tekrar firmaya gönderim için talimat verdi . Bu esnada ise fatura kesildiği için mutabakat sağlandı. HB"ya göre caride borc/alacak mutabık , lastik firması ise stoğu iyi yönetemediği için eksikliğin farkında değil. Sonuç olarak bu noktada isteseniz de sorunu çözmeniz çok zor çünkü lastik firmasının muhattabı siz değilsiniz. Vicdanınızın sesini dinleyin ve içinizden geleni yapın. Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 3 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Teslimatsız satış girmeli yeniden. Ayhan Üstad bilir, şu an yapacağı her muhasebe işleminde muhasebe fişinin bir ayağı topal kalacak.. Bu durumda, Hepsiburada.com bir satış yapmış ve onu da iade alıp parasını iade etmiş görünüyor.. Gelen lastik muhasebe kayıtlarında yok şu an.. 3 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Hepsiburada'nın muhasebesi sağlam mıymış? Helal valla bu durumda sağlamsa. Topalı bırak bence felç, gözlerini anca hareket ettiriyor o muhasebe topal kalır tabi Mehmet ağabey, stoklu mal mı, satıcının doğrudan gönderisi mi bir şekilde hakikat ortaya çıkar. özetle bakılıyor arkadaşlar, binlerce gönderi içerisinde hataların olması normal, önemli olan hatalı işlemlerin yüzdesini düşük tutabilmek. Ramazan hocama da teşekkürler tekrardan. 3 Yorum bağlantısı
Ramazan Başkan 9 Ocak 2018 Yazar Paylaş 9 Ocak 2018 Sorunumuz hepsiburada tarafından cözülmüştür emeği gecen herkese ve foruma çok teşekkür ederim 4 Yorum bağlantısı
Ramazan Başkan 9 Ocak 2018 Yazar Paylaş 9 Ocak 2018 9 dakika önce, Önder Özcan yazdı: E çok iyi Nasıl oldu o ;-) müşteri memnuniyeti ön planda olarak çözüldü:-) 1 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 Bir saat önce, Ramazan Başkan yazdı: ;-) müşteri memnuniyeti ön planda olarak çözüldü:-) Yani 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 Para sizde kalsın. Lastik de hediyemiz olsun demişlerdir. Başka türlü tutmaz bu kayıt. [emoji23] 1 2 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 Bir saat önce, Ramazan Başkan yazdı: ;-) müşteri memnuniyeti ön planda olarak çözüldü:-) Hayırlı olsun. @Ayhan Sırtıkara nın yardımı olmuştur mutlaka 2 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 8 saat önce, Ayhan Sırtıkara yazdı: Hepsiburadayı aradım, sistemsel bir sorun var. İyi niyetiniz için teşekkür ediyorlar sayesinde hata tespiti yapıldı diyorlar. sonra niye zarar ettik derlerse güzel örnek kolay gelsin 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 3 saat önce, Ramazan Başkan yazdı: ;-) müşteri memnuniyeti ön planda olarak çözüldü:-) Bundan sonra hep sizden alışveriş yapıcam deseydiniz Yorum bağlantısı
Ramazan Başkan 10 Ocak 2018 Yazar Paylaş 10 Ocak 2018 7 saat önce, Önder Özcan yazdı: Bundan sonra hep sizden alışveriş yapıcam deseydiniz Bir sürü hediyeceki vermişlerdi şimdi biraz kalmıştı daha onları kullanacam:-) 11 saat önce, Serkan Aktay yazdı: Yani Yanisi müşteriyi zarara uğratmadılar hızlıca sorun çözüldü ;-) Yorum bağlantısı
Recommended Posts