Erdinç Tepeköylü 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 Arkadaşlar öncelikle merhabalar; Bir sorum olacaktı 2008 2.0 tdci mondeom var. Sabahları ilk çalışmada biraz geç çalışıyor çalıştıktan sonra 10-15 sn.kadar motor tekliyor bu neden kaynaklanıyor olabilir? 1. Enjektör pompa'da birşey çıkmadı 2. Kızdırma bujileri değişti 3. Akü yeni alındı Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 Soguk havayla ilgisi olabilir mi? Yazın da aynı mı? Benim cmax aracım da 2 sn kadar gec calısıyor simdi. Yazın boyle bir sey yoktu. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 28 dakika önce, Erdinç Tepeköylü yazdı: Arkadaşlar öncelikle merhabalar; Bir sorum olacaktı 2008 2.0 tdci mondeom var. Sabahları ilk çalışmada biraz geç çalışıyor çalıştıktan sonra 10-15 sn.kadar motor tekliyor bu neden kaynaklanıyor olabilir? 1. Enjektör pompa'da birşey çıkmadı 2. Kızdırma bujileri değişti 3. Akü yeni alındı Şarja bakıldı mı? Akü neden yenilendi mesela, akü yenilenirken şarj ölçüldü mü? 1 Yorum bağlantısı
Erdinç Tepeköylü 19 Ocak 2018 Yazar Paylaş 19 Ocak 2018 32 dakika önce, Önder Özcan yazdı: Şarja bakıldı mı? Akü neden yenilendi mesela, akü yenilenirken şarj ölçüldü mü? Evet sarj ölçüldü marşa basıldığında 9.5 woltlara kadar düşüyordu. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 Ölçülmesi iyi olmuş. Kaç olmalı ben bilmiyorum ama @Mehmet Ozyurek bilir sanırım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 9.5 volt ile çalışması mucize. Marş motoru arızalı olup yüksek akım çekiyor olabilir. Akü yeni veya sağlam ise marş akımı ölçülmeli. 1 Yorum bağlantısı
Erdinç Tepeköylü 19 Ocak 2018 Yazar Paylaş 19 Ocak 2018 27 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 9.5 volt ile çalışması mucize. Marş motoru arızalı olup yüksek akım çekiyor olabilir. Akü yeni veya sağlam ise marş akımı ölçülmeli. Marş akımıyla ilgili bir problem yok baktırdım Yorum bağlantısı
Erdinç Tepeköylü 19 Ocak 2018 Yazar Paylaş 19 Ocak 2018 16 dakika önce, Mahmut Yurt yazdı: Taktırdığınız akü kaç Amper ? 70 amper'di sanırım çünkü mondeolara her akü olmuyor Yorum bağlantısı
Önder Özcan 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 9,5 un çok düşük olduğu söylenmiş. Buna yoğunlaşmanız gerek bence. Çalışırken kaç volt. Teklemenin sebebi o belki. Yetersiz şarj? 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 Takılan aküyü bir gün şarj ettirin sıfır akülerde böyle bir problem olabiliyor. 9,5 hakikaten düşük. Benim 5 yıllık aküde çalışmadan önce 14 v çalıştırdıktan sonra 12 volt oluyordu ya da tam tersi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 Marş akımıyla ilgili bir problem yok baktırdım 70 amper aküyü 9.5 volta indirmek için en az 400 amper lazım. Kamyon marşı bile o kadar çekmiyor günümüz teknolojisinde Akü arızalı yada düzgün şarj olmadı bitti 2 Yorum bağlantısı
Erdinç Tepeköylü 19 Ocak 2018 Yazar Paylaş 19 Ocak 2018 Arkadaşlar benim sorunum aküyle veya woltla değil motor soğukken geç çalışıyor programsal olarak düşünüyorum en son çare ford servisine götürüp arıza tespit yaptıracağım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 9.5 volta iniyor ise yineliyorum, marş motoru, motor yağı ve Akü. Başka birşey yok Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: 9.5 volta iniyor ise yineliyorum, marş motoru, motor yağı ve Akü. Başka birşey yok Bir yaşıma daha girdim ama sanırım benim sorunun çözümünü bulmak üzereyim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 Katran kıvamında yağ soğuk havada motoru neredeyse kilitler, bırak çalışmayı 1 Yorum bağlantısı
Erdinç Tepeköylü 19 Ocak 2018 Yazar Paylaş 19 Ocak 2018 5 saat önce, Önder Özcan yazdı: 9,5 un çok düşük olduğu söylenmiş. Buna yoğunlaşmanız gerek bence. Çalışırken kaç volt. Teklemenin sebebi o belki. Yetersiz şarj? Akü bitik olduğu için sıfır akü alıp taktım eski akü 9.5 wolta düşüyordu ama sorunum yine aynı şekilde devam ediyor Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Ocak 2018 Paylaş 19 Ocak 2018 5w30 mu yağ, yoksa 10w 40 mı koydular. Yorum bağlantısı
Mustafa Dilbirliği 20 Ocak 2018 Paylaş 20 Ocak 2018 Arkadaşlar öncelikle merhabalar; Bir sorum olacaktı 2008 2.0 tdci mondeom var. Sabahları ilk çalışmada biraz geç çalışıyor çalıştıktan sonra 10-15 sn.kadar motor tekliyor bu neden kaynaklanıyor olabilir? 1. Enjektör pompa'da birşey çıkmadı 2. Kızdırma bujileri değişti 3. Akü yeni alındı Hocam enjektör sistemindeki sorunu her pompacı anlayamayabiliyor, birinin çok bozuk dediğine diğeri çok normal diyebiliyor, aracınızdaki enjektör markası ne? Yorum bağlantısı
Mustafa Dilbirliği 20 Ocak 2018 Paylaş 20 Ocak 2018 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/253183-mondeo-mk3-enjekt%C3%B6rler-revizyonu-tamamland%C4%B1/ Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Ocak 2018 Paylaş 20 Ocak 2018 1. Enjektör pompa'da birşey çıkmadı 2. Kızdırma bujileri değişti 3. Akü yeni alındı Bence hala enjektör. Konuyu mondeo bölümüne taşıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Yaşar Yüce 20 Ocak 2018 Paylaş 20 Ocak 2018 Geç çalışma sorunu sabahları yada stop ettikten 7-8 saat sonra oluyorsa yakıt hattıyla alakalı olabilir. Mazot geri kaçıyordur. Marşa basıp mazot tekrar enjektörlere gelene kadar marş yapmak gerekiyordur. Buda geç çalışmaya sebep oluyordur. Bu durumun sebebi mazot filtresinden yada yakıt hattında hava almadan kaynaklanıyor olabilir. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 20 Ocak 2018 Paylaş 20 Ocak 2018 Kontağı birkaç kez aç kapa yapıp deneyebilirsiniz. Kızdırma bujilerinin yeni değişmesi çalıştıkları anlamına gelmez maalesef. Yorum bağlantısı
Mücahit Karagül 25 Şubat 2018 Paylaş 25 Şubat 2018 On 19.01.2018 at 11:47, Erdinç Tepeköylü yazdı: Arkadaşlar öncelikle merhabalar; Bir sorum olacaktı 2008 2.0 tdci mondeom var. Sabahları ilk çalışmada biraz geç çalışıyor çalıştıktan sonra 10-15 sn.kadar motor tekliyor bu neden kaynaklanıyor olabilir? 1. Enjektör pompa'da birşey çıkmadı 2. Kızdırma bujileri değişti 3. Akü yeni alındı Benzer sorun benim 2008 2.0 tdci mondeo aracımda da yaşadım ilk marşta geç alıyodu daha sonra 2.marşta almaya başladı derken 5-6 marş basar oldum ve neticede akü bitti takviye yapıyordum şarj ettikten sonra akü tek marşta boşalıyordu akü öldüğü için değiştirdim sorun devam etti mazot pompasının üzerindeki basınç müşürlerini değişince sorun ortadan kalktı. Aracı sabah ilk çalıştırmada ve akşam iş yerinden ayrılırken yaklaşık 10 saat bekledikten sonraki ilk çalıştırmamda bu sorunu yaşıyordum kısa süreli stop edip marş basmalarda sorun olmuyordu. Soğuk hava diyenler oluyor bunun için ama ben aracımı tanıyorum ve her gün marş basıyorum 1.5 metre karın altında yada -8 derecede bile tek marşta canavar gibi çalışıyordu bu sorunu yaşamadan önce Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Mart 2018 Paylaş 2 Mart 2018 Benzer sorun benim 2008 2.0 tdci mondeo aracımda da yaşadım ilk marşta geç alıyodu daha sonra 2.marşta almaya başladı derken 5-6 marş basar oldum ve neticede akü bitti [emoji4] takviye yapıyordum şarj ettikten sonra akü tek marşta boşalıyordu akü öldüğü için değiştirdim sorun devam etti mazot pompasının üzerindeki basınç müşürlerini değişince sorun ortadan kalktıDizelde ilk bakılacak yer ısıtma bujisi ve enjektörler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts