Mustafa Kenar 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 Merhaba arkadaşlar Sarj dinamosu orjinal ile değiştirdim sorunum şu araba 15 volt sarj yapıyor akıllı sarj sistemi dinamosu na diyorki akü boş surekli sarj et sarj dinamosu surekli voltaj yükseltiyor buda rolantide motoru yoruyor sarj dinamosu cok ısınıyor sarj dinamosunu üzerine deki 3 koblolu soketi çıkardığım da aku uzerindeki kutup baslarindan multi metre ile olctugumde 14 volta kadar düştü sorunum nedir arkadaşlar beyindeki 162 nolu direnclerden bahsetmiş bunlara fark li ohm larda direnç takilmasindan kaynaklimi aku ışığı yanmiyor Yorum bağlantısı
Koray Demir 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 Takılan ürünün orijinal olduğuna emin misiniz? Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 Eminim arti test menüsüne girdiğimde araba çalışırken b19.7 volt yazıyor motor calismazken b16.5 volt yazıyor sorun beyinden olabilirmi sarj dinamosunun üzerindeki soketi çıkarınca sarj normale dönüyor 14.2 olmasi gereken ama takınca 15 volt çıkıyor motoru zorluyor sarj dinamosu ısınıyor orjinal eski sarj dinamosu ayni ısınıyor Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 Ecu beyni oyle okuyor sıkıntı burda ışte multi metre ile akü kutup başlarından olcuyorum 15 volt olmasi gereken bu degil 14.2 volt akıllı sarj sistemi sıkıntı var bunh beyin de problem var nasil çözebilirim birde 162 nolu takilan direncler farkli ohm dan yanlış takılmış olabilirmi zamanında sarj dinamosu yüzünden problem yapmış tamir sonucu boyle bisey yaşanıyor olabilirmi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 Sanmam. Ölçü aleti ile araç verisi uyuşmuyorsa Bir beyinci baksın. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 Beyinle ilgili fiziksel bir müdahele yapıldı mı hiç? Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 Ben yaptırmadım ama araç aldığım kişi yaptirdiysa bilmiyorum sıfır beyin veya uyumlu çıkma beyin bulabilirmiyiz veya tamiri mumkunmu Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Ocak 2018 Paylaş 29 Ocak 2018 Genelde tamiri mümkün. Hangi ildesiniz. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 29 Ocak 2018 Yazar Paylaş 29 Ocak 2018 Konyadayim yarin beyin tamiri yapan urgan kardeşler bi sorayım bakalım ne diyecekler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Ocak 2018 Paylaş 30 Ocak 2018 Bununla ilgili forumda çok güzel bir konu vardı. Bir diyot değişimi ile beyin doğru voltajı ölçebiliyordu. Onu bulmanızı öneririm forumdan. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 31 Ocak 2018 Yazar Paylaş 31 Ocak 2018 Focus 1 lerde şarj kac volt olmasi gerekli biri diyor 15 volt biridiyor 14.2 gecmemesi lazım fabrika çıkışı kac bunun Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Şubat 2018 Paylaş 1 Şubat 2018 Focus 1 lerde şarj kac volt olmasi gerekli biri diyor 15 volt biridiyor 14.2 gecmemesi lazım fabrika çıkışı kac bunun Benzinli focusta 13,8 falandı diye hatırlıyorum. 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çatlı 17 Nisan 2018 Paylaş 17 Nisan 2018 merhaba, focusta çıldırtan bi sorun ile karşı karşıyayım. daha öncesine göre çok iyi ama rolantide çalışırken akşam farları açtığımda üzerine 4 lüleri yakıyorum. arabada 4lü ile senkron bi şekilde hafif bir motorda dalga oluşuyor. lpg demi acaba diye baktım benzindede oluşuyor aynı dalga. elektrik aksanı komple elden geçmişti.akü ve şarj dinamosu değişmişti. elektriksel hiçbir sorun yok.anlayamadım. yorum üretebilecek abiler varmı? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Nisan 2018 Paylaş 18 Nisan 2018 18 saat önce, Bekir Çatlı yazdı: merhaba, focusta çıldırtan bi sorun ile karşı karşıyayım. daha öncesine göre çok iyi ama rolantide çalışırken akşam farları açtığımda üzerine 4 lüleri yakıyorum. arabada 4lü ile senkron bi şekilde hafif bir motorda dalga oluşuyor. lpg demi acaba diye baktım benzindede oluşuyor aynı dalga. elektrik aksanı komple elden geçmişti.akü ve şarj dinamosu değişmişti. elektriksel hiçbir sorun yok.anlayamadım. yorum üretebilecek abiler varmı? İki ihtimal... 1- Şarj yetersiz. 2- Rolanti düzensiz. Şarjı bi kontrol ettirin. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 17 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2018 (düzenlendi) bekir bey çözümü kolay motor kaput altındaki sigorta kutusunda akü test için 10 amperlik bir sigorta var onu sökün gösterge panelinden akü ışığı yakacaktır ama olması gereken 14 volt şarj üretmeye başlıyor farları kaloriferi açınca dalgalanma kesin olarak yok olur deneyin isterseniz ben 3 aydır böyle biniyorum bir kere dalgalanmadı. 17 Mayıs 2018 tarihinde Mustafa Kenar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Bekir Çatlı 19 Mayıs 2018 Paylaş 19 Mayıs 2018 On 17.05.2018 at 15:49, Mustafa Kenar yazdı: bekir bey çözümü kolay motor kaput altındaki sigorta kutusunda akü test için 10 amperlik bir sigorta var onu sökün gösterge panelinden akü ışığı yakacaktır ama olması gereken 14 volt şarj üretmeye başlıyor farları kaloriferi açınca dalgalanma kesin olarak yok olur deneyin isterseniz ben 3 aydır böyle biniyorum bir kere dalgalanmadı. Mustafa bey benim o yerde 10 amper değil 1 amperlik sigorta var. Ve sigortayı söktüm değişen birşey olmadı. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Mayıs 2018 Paylaş 19 Mayıs 2018 bekir bey çözümü kolay motor kaput altındaki sigorta kutusunda akü test için 10 amperlik bir sigorta var onu sökün gösterge panelinden akü ışığı yakacaktır ama olması gereken 14 volt şarj üretmeye başlıyor farları kaloriferi açınca dalgalanma kesin olarak yok olur deneyin isterseniz ben 3 aydır böyle biniyorum bir kere dalgalanmadı.Bu sigorta varken ne yapıyordu ? Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 22 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 22 Mayıs 2018 On 19.05.2018 at 23:42, Mehmet Ozyurek yazdı: Bu sigorta varken ne yapıyordu ? mehmet bey bu sigorta akıllı şarj sisteminin sigortası bu takılı olunca motor beyne giden yani ecu giden voltaj gösteriyor akü sürekli boş muş gibi haraket yaptırıyor bu sürekli şarj dinamosu doldur komutu gönderiyor bu şarj dinamosunu yoruyor motoru yükte tutuyor farları fanları açınca dalgalanma başlıyor bu sistem düzgün çalışmadığından yapıyor ben her şeyi denedim denemediğim şey kalmadı bu yöntemle kurtuldum gayet stabil düzgün çalışıyor. Yorum bağlantısı
Ertan Şen 23 Mayıs 2018 Paylaş 23 Mayıs 2018 Merhaba Bugün trafikteyken akü ışığı yandı. Işığın lambalarda dururken yandığını ve seyir halindeyken söndüğünü fark ettim. Neyse ki park alanına yaklaşmıştım, stop ettim kaputu açıp tekrar çalıştırdım, bir süre sonra ışık yandı. Işık yanar yanmaz motor sesinde anlık bir değişiklik oldu. Sebebi ne olabilir. Akü yeni değişti. bağlantılarla ilgili olabilir mi? Teşekkürler Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Mayıs 2018 Paylaş 23 Mayıs 2018 1 dakika önce, Ertan Şen yazdı: Merhaba Bugün trafikteyken akü ışığı yandı. Işığın lambalarda dururken yandığını ve seyir halindeyken söndüğünü fark ettim. Neyse ki park alanına yaklaşmıştım, stop ettim kaputu açıp tekrar çalıştırdım, bir süre sonra ışık yandı. Işık yanar yanmaz motor sesinde anlık bir değişiklik oldu. Sebebi ne olabilir. Akü yeni değişti. bağlantılarla ilgili olabilir mi? Teşekkürler Dinamonuz şarj etmiyor muhtemelen. Voltmetre ile ölçüm yapılırsa hemen anlaşılır. Bir süre sonra akünüz bitecek, işinizi çabuk tutun derim Yorum bağlantısı
Ertan Şen 23 Mayıs 2018 Paylaş 23 Mayıs 2018 2 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Dinamonuz şarj etmiyor muhtemelen. Voltmetre ile ölçüm yapılırsa hemen anlaşılır. Bir süre sonra akünüz bitecek, işinizi çabuk tutun derim Sanıyorum akünün yeni olması servise kadar idare etmemi sağlayacak. Farlar da güçsüz yanıyordu çalışma esnasında, demek ki uyarı veriyormuş. Sağolun Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Mayıs 2018 Paylaş 23 Mayıs 2018 Şimdi, Ertan Şen yazdı: Sanıyorum akünün yeni olması servise kadar idare etmemi sağlayacak. Farlar da güçsüz yanıyordu çalışma esnasında, demek ki uyarı veriyormuş. Sağolun Farları kapatın ışık yandığında. Bir sonraki marşa enerji kalsın. Yorum bağlantısı
Recommended Posts