Anıl Atakan Atmaca 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 (düzenlendi) Aracımla seyir halinde giderken durmak için frene bastığımda , tam araç durmaya yakın sanki birşey sıkışıyormuş gibi titriyor ve kendine gaz veriyor. Bazen bu gaz 1500 devirde takılı kalıyor. Usta arabayı makinaya bağladı fakat bir problem gözükmedi. Daha önce böyle birşey yaşayan oldu mu ? 31 Mart 2017 tarihinde Anıl Atakan Atmaca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 Rölanti sıkıntısı. Kartel havalandırma subabi ve manifoltun oradaki T hortumu kontrol Edip yenileyin. Devam ederse rölanti valfi ve gaz kelebeğini kontrol ettirin. Düzensiz hava girişi yapar genelde LPG varsa yük ayarını iyi yapmak lazım 4 Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 31 Mart 2017 Yazar Paylaş 31 Mart 2017 2 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Rölanti sıkıntısı. Kartel havalandırma subabi ve manifoltun oradaki T hortumu kontrol Edip yenileyin. Devam ederse rölanti valfi ve gaz kelebeğini kontrol ettirin. Düzensiz hava girişi yapar genelde LPG varsa yük ayarını iyi yapmak lazım LPG yok aracımızda bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim. Bazen arabayı çalıştırırken çok değişik çalışıyor. Dün Konyalı çevirip çalıştırdığımda tıkırdayarak ve tekleyerek çalıştırmıştı motoru. Arabayı çalıştırdıktan sonra sanki birşey yükselip alçalıyormuş gibi ses geliyordu ve devir oynuyordu. Dediğiniz gibi galiba rölantide sorun var. İlk mesajınızda ki dediklerinizi yaptırsam ne kadarsa mal olur ? Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 9 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Rölanti sıkıntısı. Kartel havalandırma subabi ve manifoltun oradaki T hortumu kontrol Edip yenileyin. Devam ederse rölanti valfi ve gaz kelebeğini kontrol ettirin. Düzensiz hava girişi yapar genelde LPG varsa yük ayarını iyi yapmak lazım Mustafa t hortumun fotoğrafı veya buluduğu yeri gösteren fotoğraf varmı elinde.Banada lazım o T hortumu. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 Tekleme varsa ise sıkıntı Mustafa t hortumun fotoğrafı veya buluduğu yeri gösteren fotoğraf varmı elinde.Banada lazım o T hortumu.Emme manifoltunun 2 ve 3 silindirine doğru altında resim yok elimde ama bakarım telefon dan zor oluyor 2 Yorum bağlantısı
Ali Can YALÇIN 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 Mustafa bey dediğiniz hortum karter havalandırma hortumu. Konusu önceden açılmış. Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 Bir saat önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Tekleme varsa ise sıkıntı Emme manifoltunun 2 ve 3 silindirine doğru altında resim yok elimde ama bakarım telefon dan zor oluyor Ben bilmem çek gönder. Malumun ohal var. Aldırırım seni evden 1 Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 Ben bilmem çek gönder. Malumun ohal var. Aldırırım seni evden [emoji3]Beni de aldırsana, özledim ya seni abi 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 31 Mart 2017 Paylaş 31 Mart 2017 2 saat önce, Ömer Türkşanlı yazdı: Beni de aldırsana, özledim ya seni abi seni davet ederiz kardeşim.... Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 7 Ocak 2018 Yazar Paylaş 7 Ocak 2018 Aracım LPGli 2004 Focus , aracın motoru sıcakken bazsn LPG’ye geçene kadar pır pır ediyor. Devir saati çok olmasa da bir yukarı bir aşağı iniyor. Acaba Sorun nereden kaynaklı ? Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 8 Ocak 2018 Yazar Paylaş 8 Ocak 2018 (düzenlendi) 8 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Soğukken durum ne Anıl Bey. Abi durum aynen linkteki gibi https://youtu.be/d0AZwV-5PVs aşırı bir dalgalanma var 8 Ocak 2018 tarihinde Anıl Atakan Atmaca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ocak 2018 Paylaş 8 Ocak 2018 50 dakika önce, Anıl Atakan Atmaca yazdı: Abi durum aynen linkteki gibi https://youtu.be/d0AZwV-5PVs aşırı bir dalgalanma var Çok kötüymüş.. Basit çözülür gibi geliyor bana.. Çünkü çok kötü. Şuraya bak diyemeyeceğim.. Çünkü forumda o kadar çok konuşuldu ki.. Bakılacak 10 larca yer var.. Rolanti valfinden başlanmalı, Boğaz gelebeğine bakılmalı, müşürlere bakılmalı. Havalandırma hortumlarına bakılmalı.. Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 8 Ocak 2018 Yazar Paylaş 8 Ocak 2018 3 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Çok kötüymüş.. Basit çözülür gibi geliyor bana.. Çünkü çok kötü. Şuraya bak diyemeyeceğim.. Çünkü forumda o kadar çok konuşuldu ki.. Bakılacak 10 larca yer var.. Rolanti valfinden başlanmalı, Boğaz gelebeğine bakılmalı, müşürlere bakılmalı. Havalandırma hortumlarına bakılmalı.. Abi şunu eklemeyi unutmuşum , 1 haftadır motor ışığı yanıyor ve ben arabayı 1 haftadır kullanmıyorum. Bugün çalıştırmak için arabaya gittim. Motor çalışırken 2 saniye içinde akü ışığı yandı ve söndü. Daha da tekrarlamadı. Bu durumla Alakası var mıdır ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Ocak 2018 Paylaş 8 Ocak 2018 Akü bitiyor olabilir, önce voltaj kontrolü lazım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Ocak 2018 Paylaş 8 Ocak 2018 2 saat önce, Anıl Atakan Atmaca yazdı: Abi şunu eklemeyi unutmuşum , 1 haftadır motor ışığı yanıyor ve ben arabayı 1 haftadır kullanmıyorum. Bugün çalıştırmak için arabaya gittim. Motor çalışırken 2 saniye içinde akü ışığı yandı ve söndü. Daha da tekrarlamadı. Bu durumla Alakası var mıdır ? Bir haftadır yattığı için olmuştur.. Bence bu sorun akü kaynaklı değil.. Arıuza koduna da baktırmak gerekir.. Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 8 Ocak 2018 Yazar Paylaş 8 Ocak 2018 32 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bir haftadır yattığı için olmuştur.. Bence bu sorun akü kaynaklı değil.. Arıuza koduna da baktırmak gerekir.. 51 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Akü bitiyor olabilir, önce voltaj kontrolü lazım. İlgilendiğiniz için Çok sağolun abilerim. Çarşamba gidip göstereceğim , ilk önce nerelere baktırmalıyım ? Oraya gidince bilgisiz davranmak istemiyorum, belli bir bütçem var ona dayanarak gereksiz bir parça değiştirmek istemiyorum. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 9 Ocak 2018 Paylaş 9 Ocak 2018 Akü nün voltaj ölçüsüne baktırın araba çalışmasken dinlenmiş akü 12.8 12.6 volt arasıdir Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 10 Ocak 2018 Yazar Paylaş 10 Ocak 2018 20 saat önce, Mustafa Kenar yazdı: Akü nün voltaj ölçüsüne baktırın araba çalışmasken dinlenmiş akü 12.8 12.6 volt arasıdir Akü değişeli 3 yıl oldu , bunla bağlantısı var mıdır ? Teşekkürler Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 10 Ocak 2018 Paylaş 10 Ocak 2018 Rolantide calisiyorken motor sarj dinamosu eskidiyse akü destekleme yapar Yorum bağlantısı
Ali Ünal 14 Ocak 2018 Paylaş 14 Ocak 2018 Yakın zamanda hava filtresi değişimi yada hava filtresinin konulduğu hazne ile oynayan oldu mu. Aynı sorun olmasada rölanti halinde motordan lık lık ses gelmesi ve rölanti dalgalanması yaşıyordum çözüm bulamadığım için öyle kullandım. Taa ki aracı bakım için başka ustaya götürene kadar. Bir baktık hava filtresinin haznesinin altında küçük bir parça var onu takmamış eski usta bakım esnasında. bakım yaptık ve o dediğim kısmı da taktık o gün bugündür lık lık sesi kesti ve çok nadir rölanti dalgalanması yaşar oldum ve öyle abartı değil 1000 devir 800 devir arası en fazla. Eskiden soğuk motorda benzinle çalışırken 700 devir 2000 devir arası oynuyordu. Şimdi ani durmalarda anlık olarak yaşıyorum ve araba kendini topluyor hemen. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 21 Ocak 2018 Paylaş 21 Ocak 2018 Ben her yerini değiştirdim son ust kapak kaldı subaplar yanma ihtimali var ama kompresyon testi yaptira bilsem yapan yok etrafımda birde rolantide zangır zangır titriyor gidişinde hic bir proplem yok çekişi biraz zayıf gibime geldi diğer arabalarla kiyaslamak lazım tabi Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 24 Ocak 2018 Yazar Paylaş 24 Ocak 2018 İlk önce rölanti sorunumdan bahsedeyim. Aracımı bakıma sokana kadar hiçbir problemim yoktu Aracım da debriyaja bastığım da ve boş viteste ilerlerken devir 1500’e kadar yükseliyor ve araç durunca iniyor. Bakım da değişenler ; motor yağı (mobil 10/40) , benzin , hava , yağ , polen filtresi. Ek olarak boğaz kelebeği temizlendi. Aracımın devri , araç durur bir vaziyette iken sürekli vereceğim resim’deki gibi çalışıyor. Diğer bir sorunum ise aracımın bu üstte ki bakımları ve Lpg bakımı yapıldıktan sonra çok yakmaya başladı. Mesela , 3.09 litre fiyatın’dan Shell’den alınmış bir 30₺ gaz ile 76 km gidiyorum. 50₺ ile 130. Acaba sorun nereden kaynaklanıyor ? teşekkürler... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 24 Ocak 2018 Paylaş 24 Ocak 2018 TL hesabı bilmiyorum ama boğaz kelebeği temizlenirken rölanti valfi de temizlenmeliydi. Muhtemelen valf kirli, temiz kelebekle uyum sağlayamıyor. Tabi sadece tahmin benimki. Yorum bağlantısı
Anıl Atakan Atmaca 24 Ocak 2018 Yazar Paylaş 24 Ocak 2018 Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı: TL hesabı bilmiyorum ama boğaz kelebeği temizlenirken rölanti valfi de temizlenmeliydi. Muhtemelen valf kirli, temiz kelebekle uyum sağlayamıyor. Tabi sadece tahmin benimki. Peki rölantinin araç dururken resimde ki gibi çalışması yakıta bir yük müdür? Yorum bağlantısı
Recommended Posts