Bülent Tarakçı 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Bir lastikçi tanıdığım, "Yeni lastik alma, sağlam yarasız beresiz çıkma ayarlarım diyor.". Para falan vermeyeceğim. Zamanında iyiliğim geçmiş birisidir. Lastiklerimizi yazlıklara geçerken, Michelen ,continental vs. gibi "kaliteli" olduğunu düşündüğümüz, fakat 5-6 mm diş derinliğine düşmüş olan 2-3 yaşında çıkma lastikle mi değiştirmeli? Yoksa orta kalite diye tabir edilen sıfır falken vs. tarzı lastiklerden mi alıp takmalı? Ne yapayım? Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Lastikler yamalı değilse düşünülebilir.Aracı uzun yıllar kullanacaksanız sıfır almanızı öneririm. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Hiç kimse memnun olduğu, iyi durumda olan lastiğini bırakmaz. Değmez, riskli. Lastiğin durumunu önce kaç yıl araçta takılı olduğu belirler, diş derinliği bundan sonra gelir. Eski lastiklerinizi dikkatli kullanın bence bu daha iyi. 3 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Araba satılırsa, elde fazla varsa, jantta ebat değişikliği varsa satılır, direk memnuniyetsizlik algılamayalım. Nitekim ebat değişikliğinden de lastik sattığım oldu, memnuniyetsizliğimden de sattığım oldu. Çıkma lastik 2 kere takım, bir kerede lastik yardıktan sonra aynı marka model yakın tarihli tek lastik te aldım sıkıntı yaşamadım. 1 takım kışlık 1 takım yazlık. Yama yanakta olmadığı sürece problem göremiyorum. Diş derinliği önemli ama tarih daha önemli.4 5 yıllık bir lastiği almam ama 2 yıllık bir lastiği alırım. Fayda maliyeti çok iyi hesaplamak gerekiyor. Aldığım çıkmaların mesela sıfırı 1600 lira iken 400 liraya 2 yıllık çıkma yazlık aldım, kışlık alırken de sıfırı 1200 lira olan 1 aylık çıkma lastiği 650 liraya aldım. 3 Yorum bağlantısı
Emre Demir 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 18 dakika önce, Selçuk Keleş yazdı: Hiç kimse memnun olduğu, iyi durumda olan lastiğini bırakmaz. Değmez, riskli. Lastiğin durumunu önce kaç yıl araçta takılı olduğu belirler, diş derinliği bundan sonra gelir. Eski lastiklerinizi dikkatli kullanın bence bu daha iyi. 2 kere sağlam yarasız beresiz hatta birinde 100 km yapmamış lastiğimi verdim. (lassa Atracta) Sebep ise istediğim jantı bulmamdı. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Lastiklerde sorun yoksa tabiki takılır neden takılmasın.Tek dezavantajı çok km yapmış ise yeni lastiklere göre gevremiş ve yol tutuş özellikleri azalmış olacaktır.Yol sesi daha çok yapacaktır.Bunların dışında problem yaşamazsınız.Sonuçta parada vermeyecekseniz çok mühim değil.Beğenmezseniz söker yeni alırsınız 1 Yorum bağlantısı
Zafer Ak 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 (düzenlendi) Ebat değişikliğinden lastik ve jant satmışlığım var. Eğer lastiklerin durumu iyi ise ve üretim tarihi çok eski değilse alınır. Ama iyice kontrol etmelisiniz, tamir görmüş lastik almayın. Ekonomik olarak durumunuz müsaitse elbette sıfır. 21 Mart 2018 tarihinde Zafer Ak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Bülent Bey lastik önemli ama maliyet bütçe de önemli. Dediğiniz 5-6 mm diş derinliği lastik ben olsam almam ama arkdaşların da dediği gibi 1-2 yıllık çok km yapmamış lastik alınır diye düşünüyorum zira ciddi farkediyor. 1/3 fiyatına alınıyorsa neden olmasın. Ben de öyle sattığım araçlardan kalan bir sürü lastik sattım. En az 3-4 yıl daha binilecek durumda idiler. Bu şekilde bulursanız hiç kaçırmayın ama değilse orta bütçeli bir sürü lastik markası var gayet kaliteli. Bahsettiğiniz Falken bunlardan biri mesela. Ayrıca petlas kumho vs de olabilir... 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 (düzenlendi) 4 ler kuralını duymuşunuzdur 4 mm 4 sene 40000 km. ama bu esner.. 5-6 mm alınır, tüv için kriter 1,6 mm olsada 3 mm e kadar bilinir der lastik firmaları, zaten sıfır lastik 8mm olur, yarık yama yanaklarda çatlama vs yoksa alın, zaten ücretsizmiş, üretim tarihine de bakın 4 seneyi geçmemişse binin, deneyin baktınız olmuyor 0 alırsınız.. 21 Mart 2018 tarihinde Osman Bilgin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 15 janttan 16 gecerken cıkma lastik aldım 2 yıllıktı 2 yıl kullandım onu sorun yasamadım simdide 2 ay öncesine kadar yeni tarihli uygun fiyat 300 tl cıkma denk gelince sıkıntısız direk aldım. Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 (düzenlendi) Takar denersiniz. İşinize gelmezse o zaman yenisi alınır. 21 Mart 2018 tarihinde Serkan Aktay tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Söz konusu lastik olunca ben iyimser düşünemiyorum malesef Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Sürekli araba değiştirenlerde sürekli lastik kalır. Benim evde bi ara 5 takım vardı Geçen ilk baharda çıkma goodyear aldım ben. Bir lastik parası bile olmayan bir rakama. 4 tane goodyear aldım. 2014 üretimi idi. Bu yıl yine taktım. Yorum bağlantısı
Sezgin Yılmaz 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Daha sıfır lastik hiç almadım desem yeridir.Genelde 2. El en fazla 1 senelik takım tercih ediyorum. Geçen hafta arkadaşıma 215 55 17 conti aldık. 2017 36. Hafta üretimi contiseal li çizgileri üzerindeydi 850 liraya. lastiğin tanesi normalde 600 lira [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 ıslakta en iyi yol tutanın en sıfırını alırım Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 ıslakta en iyi yol tutanın en sıfırını alırımO da Continental Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 (düzenlendi) 3 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: 10 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: ıslakta en iyi yol tutanın en sıfırını alırım O da Continental Ben hiç memnun değilim bu markadan...Para verip hayatta almam hele haritadan silindikten sonra hiç şansı yok... 22 Mart 2018 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Ben hiç memnun değilim bu markadan...Ses mi yapıyor. Çok çabuk aşınıyor, ama iyi tutuyor diye okuyoruz hep. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 7 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: 14 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: ıslakta en iyi yol tutanın en sıfırını alırım O da Continental yok farklı çıkar hep, zaten markadan çok modeli önemlidir Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Benim gördüğüm bir çok testte Continental önde. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 mesela: https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2018_Sommerreifen_Test_205_55_R16.aspx?ComponentId=313499&SourcePageId=31821 turanza T001 ıslakta en iyi. her modelde değişir sıralama Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Fabrikasyon conti spor con.5 takılı seste var ,ama daha önemlisi ıslakta tutunuşu iyi değil. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 1 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı: Fabrikasyon conti spor con.5 takılı seste var ,ama daha önemlisi ıslakta tutunuşu iyi değil. taban 225 falan mı? Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 1 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: taban 225 falan mı? 225 40 18 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 1 dakika önce, M.Fatih Yüce yazdı: 225 40 18 daha naapsın ne marka olursa olsun e ebatlarda havuza girmiş gibi yüzecektir lastik Yorum bağlantısı
Recommended Posts