Efe Serhan Oğuz 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 (düzenlendi) Büyük değişiklikler var!! Yeni bir tasarım ve yepyeni bir motor yapısı bizlerle. Kendisi zaten ülkemizde en çok satan Hybrit otomobil. Aracın toplam uzunluğu 40 mm arttı. Dingil mesafesi uzatıldı. Aks mesafesi uzadı. Ayrıca aracın toplam yüksekliği 25 mm, motor kapağı yüksekliği ise 47 mm azaltılmış durumda. Slim LED gündüz farları, LED arka stoplar, sportif tamponlar var. Ön panjur, difilizör ve egzos çıkışları da sportif bir hava katıyor. Toyotanın yeni platformu TNGA üzerine geliştirilen 2018 Auris büyük eksiklikliği olarak görülen sürüş dinamiğini çok iyileştirmiş durumda. Motor Seçenekleri: 122 beygir gücündeki 1.2 litrelik turbo benzinli 1.8 litre 180 beygirlik güç üreten hibrit 2.0 litrelik hibrit 21 Mart 2018 tarihinde Efe Serhan Oğuz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Muhip Yılmaz 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Hibritleri o rezil şanzıman ile hiç bir işe yaramaz... Türkiye'de satacak olan 1.2 Benzinli motor, karoserde pek farklı değil... Ufak tefek oynanmış sadece. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Mart 2018 Paylaş 21 Mart 2018 Ufak dokunuşlar güzel. Fakat halen mm şanzıman mı kullanılıyor bu araçlarda? Eğer öyleyse büyük eksiklik. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Cvt şanzıman kullanılıyor ve çift kavramadan çok daha sağlam... Yorum bağlantısı
Ali Yasir Bilici 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Toyota Hibrid de çok başarılı,Cvt şanzıman şehir içinde bazen sapıtabiliyor fakat uzun ömürlü ve masrafsız oluşu bazı konularda çift kavramaların önüne geçiyor. Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Hibrit versiyondaki benzinli motorları biraz küçültüp, Türkiye pazarına vergi avantajı ile gelebilseler, ne güzel olur. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 Hibrit versiyondaki benzinli motorları biraz küçültüp, Türkiye pazarına vergi avantajı ile gelebilseler, ne güzel olur. Hacmi düşürmezler, dizel gibi tork ihtiyacı var hibrit aracın Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 4 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Hacmi düşürmezler, dizel gibi tork ihtiyacı var hibrit aracın Vergi avantajı, daha düşük verimi tüketiciye kabul ettirebilir belki diye düşündüm, temenni ettim Hyundai İyonik ve Kia Niro' da, nisbeten daha ağır olmalarına rağmen, 1.6 atmosferik motor mevcut. 1 Yorum bağlantısı
Macit Aliyev 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 2016 Auris kullanıyorum şanzımanı ile ilgili herhangi bir eksiklik veya negatif bir yanını görmedim bugune kadar. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 1 saat önce, Servet Aydın yazdı: 2 saat önce, Kerem Kurluva yazdı: Hibrit versiyondaki benzinli motorları biraz küçültüp, Türkiye pazarına vergi avantajı ile gelebilseler, ne güzel olur. Hacmi düşürmezler, dizel gibi tork ihtiyacı var hibrit aracın tork mu dedin 27 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı: Cvt şanzıman pişmanlıktır 2012 honda jazzdaki versiyonu performansı törpüleme konusunda çok başarılı şanzıman ya tam oto olacak, yada audi bmw deki gibi olacak arkadaş... daha ötesi zaten tam elektrik, şanzıman vites falan yok, bas uç.... Yorum bağlantısı
Özgen Acar 22 Mart 2018 Paylaş 22 Mart 2018 atmosferik motorların artık yüzüne bakılmasa da bence Türkiye gibi benzinin uçuk fiyatlarda olduğu ülkeler için lpgye uyumlu bir motor şart,şu an ben bu arabayı almak istesem bana uygun hiçbir motor yok Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 On 22.03.2018 at 23:47, Mehmet Göktürk yazdı: nasıl rezil? gayet güzel gidiyor? Hocam; Mehmet beyin sahip olduğu araca bakınca bu şanzımanı beğenmemesini fazla görmemek gerek. Yinede BMW ye ulaşıncaya kadar rezil CVT şanzıman bana vezir. Yorum bağlantısı
Akan Belen 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 Bence çok güzel olmuş şekil olarak açıkçası. Motor olarak 2.0 kaç tane satar o belirsiz bana kalırsa. Hibrit otomobil bana kalırsa herkese ve her şehire uygun değil. Biraz kullanım tarzı ve yol ile alakalı sanırım. 60 70 km üstünde hersekilde benzini kullanıyorsa yada rampa gördüğünde. Benim şehrim ve kullanımim için uygun düşmüyor. Dizel yada LPG one çıkıyor bu durumda. Ama LPG uyumlu seçenek yok gibi. Yorum bağlantısı
Efe Serhan Oğuz 23 Mart 2018 Yazar Paylaş 23 Mart 2018 İddalarına göre şehir içinde %50 elektrikle ilerleyebilecekmiş. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 12 Eylül 2018 Paylaş 12 Eylül 2018 Kimisi çok seviyor CVT şanzımanları. Ben de sevmeyenlerdenim. CVT varsa benim için almama nedeni. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 12 Eylül 2018 Paylaş 12 Eylül 2018 Hangi kasasi olursa olsun kendisine hep donup bakmisimdir... Yorum bağlantısı
Macit Aliyev 13 Eylül 2018 Paylaş 13 Eylül 2018 13 saat önce, Ahmet Gül yazdı: Kimisi çok seviyor CVT şanzımanları. Ben de sevmeyenlerdenim. CVT varsa benim için almama nedeni. Bugüne kadar 2 otomatik vitesli arabam oldu. Biri Focus HB 2011 benzinli, diğeri ise 2016 Auris benzinli. Aurisin şanzımanını daha çok beğendim. Taibiki tercih meselesi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts