Efe Serhan Oğuz 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 Motorlarda silindir içinde bulunur. Küçük elektrikli ısıtıcılar olarak düşünülebilir. Çalıştırılacak olan silindirleri önceden ısıtmakla görevlidir. Motorun çalıştırılmasından kontak açılınca kızdırma bujisine gerilim verilir ve 800°C’nin üstündeki bir sıcaklığa kadar ısınır. Bu sıcaklık motorun ilk çalışmasında daha verimli olmasını sağlar. Kızdırma bujisi nerededir; Kızdırma bujileri silindir kapağının içindedir. Kızdırma çubuğu ise kızdırma odasına veya ön odaların içine uzanır. Kızdırma çubuğu yakıt karışımının tam kenarına konumlandırılmış olmalıdır. **Bir çubuk tipi metal kızdırma bujisinin kızdırma çubuğunda gerekli ısıyı bir ısıtma rezistansı üretir. Seramik kızdırma bujileri ise metalden yapılma bir kızdırma borusuna ihtiyaç duymazlar. Bunun yerine ısıtma elemanları özel bir seramik ile çevrilidir. Bu nedenle seramik kızdırma bujileri genellikle gerekli çalışma sıcaklığına çok çabuk ulaşırlar. Ayrıca daha küçükler ve bu özellikler özellikle modern motorlarda çok büyük bir avantajdır. (incele.web.tr) 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Nisan 2018 Paylaş 2 Nisan 2018 İlave edeyim, yeni nesil motorlarda sadece ilk marş ile çalışmaz. Emisyon ve yanma verimi için çalışan motorda yine görev yapar, ihtiyaç halinde 3 1 Yorum bağlantısı
Misafir 24 Nisan 2018 Paylaş 24 Nisan 2018 (düzenlendi) Uzun süredir aklıma takılan kızdırma bujilerini 90k'da tedbir amaçlı değiştim. Sorunsuz çalıştıkları için kolayca çıktılar. http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/04/24/image1.jpg 24 Nisan 2018 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Nisan 2018 Paylaş 24 Nisan 2018 Uzun süredir aklıma takılan kızdırma bujilerini 90k'da tedbir amaçlı değiştim. Sorunsuz çalıştıkları için kolayca çıktılar. http://www.hizliresimyukle.com/images/2018/04/24/image1.jpgIyi yapmışsın. İmansız 10 tl, ama uzun vadede blok hasarına kadar gidiyor. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts