Seyit Gazi 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 2000 focus 1 aracımı motor tamamen ısındığında gauge menüdende tes ederek baktım ortalama 690-740 arası gösteriyor focus 1 kullanma kılavuzunda da rolanti 700+30 yada 700-30 arası değer gösteriyor Rolanti değerim kılavuza göre normal gibi gözüküyor ama bana biraz düşük gibi geldi siz değerli arkadaşlarda durumlar nasıl aceba? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 Tam olması gerektiği gibiymiş. Neden düşük olduğunu düşünüyorsunuz. ? 1 Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 7 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 7 Mayıs 2018 3 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Tam olması gerektiği gibiymiş. Neden düşük olduğunu düşünüyorsunuz. ? neden düşük gibi düşünüyorum çünkü ekranda ibre 1000 devrinin altında ki çizginin çok az altında gösteriyor sonra gauge menüden test edince normalmiş dedim ama yine de emin olmak için sizlere sormak istedim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 Aşağıdaki resimdeki gibiyse normaldir. Çizginin az altı 700'e falan denk gelir ve normaldir bence.. Yorum bağlantısı
İsmail Sefer 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 (düzenlendi) Konu ile alakasi yok ama bi soru sormak istiyorum. Benim arabada gauge menude engine temp 121 derece yaziyo bi yanlislik mi var acaba yoksa normali bu mu? 7 Mayıs 2018 tarihinde İsmail Sefer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 41 dakika önce, İsmail Sefer yazdı: Konu ile alakasi yok ama bi soru sormak istiyorum. Benim arabada gauge menude engine temp 121 derece yaziyo bi yanlislik mi var acaba yoksa normali bu mu? Başka Temp var mı menüde ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 O su sıcaklığı değilde başka bı sensörün değeri. Normal diye hatırlıyorum . Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Mayıs 2018 Paylaş 7 Mayıs 2018 Zaten focus 1 ve sonrasında üretilen fordalarda kadran analog gibi de olsa digital davranır. Yani motor 60 derece de de olsa 100 de olsan kadran ortadadır. Fan açıp olması gereken seviyede duran bir hararet varsa ibre ortada kalır. Termostat açılmıyor da hararet seviyesi olması gerekenden yüksek ise 120 ye yaslar. Yada tersine açık kalıyor ve hararet olması gerekenden düşük seyrediyor sa 60 a doğru düşer. Sürekli 60 90 arası hareketli bir hararet varsa ibre 90 dan düşüp çıkar. Tabi kadran sağlamsa. Yani escortlar ve mk2 Mondeo daki gibi tam manasıyla analog olup birebir göstermez. Yorum bağlantısı
İsmail Sefer 8 Mayıs 2018 Paylaş 8 Mayıs 2018 8 saat önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: O su sıcaklığı değilde başka bı sensörün değeri. Normal diye hatırlıyorum . İbrede anormal bi oynama yok fan açma yok hararet yok sıkıntı yok yani. Merak ettigim ibre 90 gösterirken o gosterge niye 121 dereceydi. Sanirim baska bi sensör bu dediginiz gibi 15 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Başka Temp var mı menüde ? Başka temp yok abi. Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 8 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 8 Mayıs 2018 konu dışı yağ çubuğu borusunun yanındaki soket yahut sensörmü bilmiyorum nedir ve ne işe yarar bileniniz varmı aceba? https://www.google.com.tr/search?q=focus+1+motoru&tbm=isch&tbs=rimg:CdfpmbCA1FHxIjha8NVMTMrZ3QRvmfB1Fdn7UCaSwVcJnl9Rir-9nuQizBW0zEStTgCkFaViTDjTsHsEHuC7g1UnYSoSCVrw1UxMytndEdQ_1UuIV0rJ3KhIJBG-Z8HUV2fsRWNULwA4gcy4qEglQJpLBVwmeXxGGrlOlk3xTiyoSCVGKv72e5CLMEbhb2d9nyzkxKhIJFbTMRK1OAKQRF6i3YekLJ54qEgkVpWJMONOwexEnXVWdErg9OCoSCQQe4LuDVSdhETs9rd_1T3VKh&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwjZ1IeCjvbaAhVEbFAKHXQ1BgMQ9C96BAgBEBs&biw=1920&bih=949&dpr=1#imgrc=BG-Z8HUV2fswcM: Yorum bağlantısı
Bekir Çatlı 8 Mayıs 2018 Paylaş 8 Mayıs 2018 On 04.02.2018 at 16:24, Bekir Çatlı yazdı: Şu anda devir saatim burada. Operasyonlardan önce daha önce paylaşmıştım aşağılarda duruyordu. Titreme vardı şimdi daha stabil çalışıyor. benim rolanti yerim şu anda burası. ilk zamanlarda daha aşağıda duruyordu. yazılım atıldı, akü değişimi, gaz kelebeği, rolanti valf temizliğinden sonra buraya geldi. 1 Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 8 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 8 Mayıs 2018 14 dakika önce, Bekir Çatlı yazdı: benim rolanti yerim şu anda burası. ilk zamanlarda daha aşağıda duruyordu. yazılım atıldı, akü değişimi, gaz kelebeği, rolanti valf temizliğinden sonra buraya geldi. normal olanı bu şekildeymiş zaten bir kaça aracada baktım evet bu şekilde Yorum bağlantısı
Recommended Posts