Fatih Öztürk2 17 Mayıs 2018 Paylaş 17 Mayıs 2018 Merhaba arkadaşlar, Adı “A” ile başlayıp “S” ile biten bugünlerde ise bu harfler ile çeşitli kelimeler türettiğim kargo firması ile yaşamış olduğum problemi yazmak ve sizlerin de fikirlerini almak istiyorum. Eşimin lösemi hastası bir öğrencisinin tabletinin ekranı kırılmış bana yaparmısın dedi. Bende getir yaparız dedim. Neyse serüven böyle başladı. Öncelikle telefon tablet toptancılarıyla görüştüm ellerinde bu modelin ekranını bulamadım. Mecburen internetten almaktan başka bir çözüm bulamadım. Neyse GG üzerinden sipariş verdim ve ürün geldi. Denemek için taktım ancak panelin bir kenarında görüntü sıkıntılı olunca satıcıya durumu bildirdim ve satıcı ürünü geri göndermemi kendisi yenisini göndereceğini söyledi. Bende dediği gibi ürünü geri gönderdim GG den de ödemeyi onayladım. Satıcı yeni paneli gönderdi kargo firması kargoyu getirip üst komşuya teslim etmiş. Komşu da kargoyu akşam bize teslim etti. Kargonun kutusu ezilmiş ve ekran kutunun içerisinde kırılmış. Webden baktığımda kargo ürünü teslim ettiği kişi olarak beni yazmış herhangi bir imza falanda attırmamış. Hemen sonrası gün kargoyu aradım anlattım ürün kırık vs. önce aynı gün tutanak tutturmanız gerekiyordu artık bir şey yapamayız vs. dediler. Sonra bende ürünü kime teslim ettiniz deyince siz haklısınız deyip problem kayıdı açtılar. Geçen hafta yaşanılan bu problemin üzerinde 1 hafta geçti ancak en son 2 gün önce arayıp ilgileniyoruz deyip telefonu kapattılar. Şimdi benim beklemekten başka yapabileceğim bir şey var mıdır? Kargoyu bana teslim etmeyip beni teslim almış gibi gösterdiler. Kargoyu teslim aldığımıza dair herhangi bir imza da yok. Ne yapsam nereye başvursam bilemiyorum. Ya da ne haliniz varsa görün diyerek yeniden ekran siparişi vereceğim. Biraz uzun oldu kusura bakmayın. Yorum bağlantısı
Ersev Kaya 17 Mayıs 2018 Paylaş 17 Mayıs 2018 Geçmiş olsun. Müşteriye gönderdiğimiz 688 euro değerindeki filtre setini aynı kargo şirketi kaybetti. Biz de müşteriye yeni filtre seti gönderdik. Kargo şirketi suçunu kabul etti ve ürün ücretini onlardan aldık. Size tavsiyem, kargoyu sizin teslim almadığınızı ispatlamanız. Mesela o saatte işteydim gibi. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 17 Mayıs 2018 Paylaş 17 Mayıs 2018 Geçmiş olsun. Benim o malum kargo ile yaşadıklarımı anlatsam buradan Fizan’a yol olur. Bir daha aramayacaklar sizi söyleyeyim. Boşa beklersiniz. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Mayıs 2018 Paylaş 17 Mayıs 2018 Aynen, bi çözüm beklemeyin. Hatta ve hatta sadece o firmaya has bir durum değil bu. Hangisi olsa durum böyle. Emmi'ye yolladığım kargonun içeriğini kutuyu alarak açmışlar ve içeriğine başka ürün yerleştirmişler. Yolladığım ürün bedeli 100TL falan, içinden çıkan ürünün bedeli 300€ falandı. Kimseye laf anlatamadık. 2 hafta sonra geri aradılar bi anda. Biz kargonuzu bulamıyoruz ama size gelen ürünü almamız lazım. Hah dedik, şimdi elimize düştünüz. Bulamıyorsanız zararımızı karşılayın. 1-2 gün oyalanıp afederseniz gözü güzel, kulakları dik bi hayvan gibi kabul ettiler. Kutunun içi boş gelseydi 300€'lük ürün yerine, yandı gülüm keten helva... 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 17 Mayıs 2018 Paylaş 17 Mayıs 2018 Kırık vs gibi problemlerim olmadı ama UPS’in yaklaşımı diğerlerine göre çok farklı. Çözüm odaklılar ve ilgileniyorlar. Bir de bana teslimat yapan Sürat kargo şubesinden çok memnunum. Şube nedenli diye düşünüyorum ama gerçekten ilgililer ve çözüm odaklılar. Yurtiçinin de maşallahı var burnundan kıl aldırmıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk2 17 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 17 Mayıs 2018 Tekrar arayıp yeniden kayıt açtım. Kargo bana teslim edilmedi kayıp işlemi yapın dedim. Teslim ettiğinizi iddia ediyorsanız kanıtlayın dedim. Satıcıyı da arayıp kargo firmasına söyleyin müşterime ürün neden teslim edilmemiş diye sorun dedim. Yaklaşık 5 dakika sonra kargo firmasının genel merkezinden aradılar. Belki tesadüf olmuştur bilemiyorum. Bu kadar hızlı aksiyon alacaklarını sanmıyorum. Neyse sorunumu çözeceklerini artık şubeyle vs. muhatap olmama gerek olmadığını gerekli yazışmalardan sonra yarın tekrar sizi arayıp içindeki ürünün faturasını talep edip sonuca bağlayacaz dediler. Hayırlısı bakalım. 3 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 17 Mayıs 2018 Paylaş 17 Mayıs 2018 3 saat önce, Fatih Öztürk2 yazdı: Tekrar arayıp yeniden kayıt açtım. Kargo bana teslim edilmedi kayıp işlemi yapın dedim. Teslim ettiğinizi iddia ediyorsanız kanıtlayın dedim. Satıcıyı da arayıp kargo firmasına söyleyin müşterime ürün neden teslim edilmemiş diye sorun dedim. Yaklaşık 5 dakika sonra kargo firmasının genel merkezinden aradılar. Belki tesadüf olmuştur bilemiyorum. Bu kadar hızlı aksiyon alacaklarını sanmıyorum. Neyse sorunumu çözeceklerini artık şubeyle vs. muhatap olmama gerek olmadığını gerekli yazışmalardan sonra yarın tekrar sizi arayıp içindeki ürünün faturasını talep edip sonuca bağlayacaz dediler. Hayırlısı bakalım. Ürünü almadığınızı bekirttiğinizdeki durum farklı. Onların hatası teslim ettiği kişiye değilde sizin adınıza teslim düşmüş olması. Bunun cezası 250 tl acenteyse ona yansıtıyorlar ama subelerde bu cezayı kim ödüyor bilmiyorum. Ürünü siz teslim almış olsanız ve kırık çıktı diye şikayet etseniz hiçbirşey olmazdı, size gelen ürünün herhangibir sigortası yoktur çünkü. 4 saat önce, Ersev Kaya yazdı: Geçmiş olsun. Müşteriye gönderdiğimiz 688 euro değerindeki filtre setini aynı kargo şirketi kaybetti. Biz de müşteriye yeni filtre seti gönderdik. Kargo şirketi suçunu kabul etti ve ürün ücretini onlardan aldık. Size tavsiyem, kargoyu sizin teslim almadığınızı ispatlamanız. Mesela o saatte işteydim gibi. Kayıp olan ürünlerde sorun yok. Fatura ile ürün bedelini belirttinizmi sorunsuz ödeme yapılır. Ama maddi değeri belirsiz olan yada manevi değeri fazla olan birşey oldumu sıkıntı oluyor biraz 1 Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 18 Mayıs 2018 Paylaş 18 Mayıs 2018 UPS müşteri hizmetleri harikaymış. Numarayı çevirir çevirmez tek bir seçim yapıp (yurtiçi - yurtdışı gönderi) direkt bağlanıyorum. Hem de iki gün içinde 4-5 defa aradım her seferinde aynı hızda. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk2 18 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2018 19 saat önce, Uğur Kamil yazdı: Ürünü almadığınızı bekirttiğinizdeki durum farklı. Onların hatası teslim ettiği kişiye değilde sizin adınıza teslim düşmüş olması. Bunun cezası 250 tl acenteyse ona yansıtıyorlar ama subelerde bu cezayı kim ödüyor bilmiyorum. Ürünü siz teslim almış olsanız ve kırık çıktı diye şikayet etseniz hiçbirşey olmazdı, size gelen ürünün herhangibir sigortası yoktur çünkü. Kayıp olan ürünlerde sorun yok. Fatura ile ürün bedelini belirttinizmi sorunsuz ödeme yapılır. Ama maddi değeri belirsiz olan yada manevi değeri fazla olan birşey oldumu sıkıntı oluyor biraz Bilgi için teşekkürler. Hala arayan olmadı. Vazgeçtiler galiba Yorum bağlantısı
Recommended Posts