Kenan Demir 22 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 22 Mayıs 2018 (düzenlendi) Sagolun Ersin Bey.Bir de oyle deneyelim. Yapilan islemler. Subap takimi Subap kaval takimi Subap lastik takimi Silindir kapak contasi Isi musuru Manifolt contasi Kapak yüzey platasi Subap yuvalari taslama Subap kaval degisimi Subap şim taslama Subap ayari Tanzik basinc kontrolu Blok kapak yikama Kapak revizyon Bunlar yapildi.Yani motor yenilendi gibi.Sogutucularda problem yok denildi.dinamo.radyator vb. 22 Mayıs 2018 tarihinde Kenan Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Koray Demir 22 Mayıs 2018 Paylaş 22 Mayıs 2018 Isı müşirinin altına pul koymayı teklif eden ustanın yanından kaçarak uzaklaşırım. Mevzu bahis konudaki araç ya gerçekten hararet yapıyor (farklı sebepleri olabilir termostat, fan, müşir arızası vs) ya da sanal hararet sorunu var. Şayet mesele üst kapakta hava birikmesinden mütevellit yalancı hararet sorunu ise bu hususta Ford’un 2001 yılında yayınladığı Teknik Servis Bülteni’ne göre uygun şekilde montajlanan T kiti bu sorunu kalıcı şekilde çözmektedir. Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 22 Mayıs 2018 Paylaş 22 Mayıs 2018 4 dakika önce, Kenan Demir yazdı: Sagolun Ersin Bey.Bir de oyle deneyelim. inşaallah düzelir. kolay gelsin. 1 Yorum bağlantısı
Ersin Gökdemir 22 Mayıs 2018 Paylaş 22 Mayıs 2018 3 dakika önce, Koray Demir yazdı: Isı müşirinin altına pul koymayı teklif eden ustanın yanından kaçarak uzaklaşırım. Mevzu bahis konudaki araç ya gerçekten hararet yapıyor (farklı sebepleri olabilir termostat, fan, müşir arızası vs) ya da sanal hararet sorunu var. Şayet mesele üst kapakta hava birikmesinden mütevellit yalancı hararet sorunu ise bu hususta Ford’un 2001 yılında yayınladığı Teknik Servis Bülteni’ne göre uygun şekilde montajlanan T kiti bu sorunu kalıcı şekilde çözmektedir. zaten benim önerim araç hararet yapmadığı için. gerçekten hararet yapan araç için böyle bir tavsiyede bulunulmaz. termostat, fan,muşur arızalı olduğu zaman araç gerçekten hararet yapar ve kendini belli eder. ben kendi yaşadığım sorunu ne şekilde çözdüğümü paylaştım. isteyen uygulayabilir.fabrikasyon olarak muşurun altında zaten pul var ilave pula neden gerek olduğunu yazmıştım. uygulayanda ford servisi ben kendi kafamdan koymadım. iyikide pul koyan ustadan kaçmamışım çünkü sorunum çözüldü. ford teknik servislerinde zaten lpg li araçların çoğu arızasına bakmıyorlar. Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 29 Mayıs 2018 Paylaş 29 Mayıs 2018 On 19.05.2018 at 19:41, İlyas Demirbaş yazdı: Aynı hararet sorunu bende de var bugün ustaya bıraktım Sonucu bekliyorum kafam karışık çok sıkıntı çıkartmazlar umarım.. ilyas beyyy sorununuzu çözebildiniz mi aceba? Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 29 Mayıs 2018 Paylaş 29 Mayıs 2018 On 23.05.2018 at 01:16, Kenan Demir yazdı: Sagolun Ersin Bey.Bir de oyle deneyelim. Yapilan islemler. Subap takimi Subap kaval takimi Subap lastik takimi Silindir kapak contasi Isi musuru Manifolt contasi Kapak yüzey platasi Subap yuvalari taslama Subap kaval degisimi Subap şim taslama Subap ayari Tanzik basinc kontrolu Blok kapak yikama Kapak revizyon Bunlar yapildi.Yani motor yenilendi gibi.Sogutucularda problem yok denildi.dinamo.radyator vb. bu işlemleri nerede yaptırdınız aceba? On 22.05.2018 at 20:45, Faruk Dogantas yazdı: ULUDAĞ MOTORLU ARAÇLAR San.Gıda ve Ti ULUDAĞ MOTORLU ARAÇLAR San.Gıda ve Tic.Ltd.Şti. 3123420056 1ay uğraştım sorunla burası kesin çözüm hava almaya 100 tl aldılar 1 ay önce aldırdım 1 ay uğraştım kimse alamıyor yukarıdaki verdiğim tel numarasından ulaşın hava almaya 100 tl aldı helal hoş olsun.Birde aldım diye gidiyoruz arabayla kapağı açıyorlar zaten ogün sorun olmuyor hava alındıktan sonra arabayı bırakın alıp alınmadığı 1 gün sonra belli oluyor ULUDAĞ MOTORLU ARAÇLAR San.Gıda ve Tic.Ltd.Şti. Yetkili : Telefon : 3123420056 Faks : 3123845616 GSM No : Adres : Aslanbey cad.No:19 İSKİTLER Ülke / Şehir : Türkiye, Ankara Web Adresi : Aslanbey cad.No:19 İSKİTLER Ülke / Şehir : Türkiye, Ankara Web Adresi : E-Posta : celal_uludag@hotmail.com E-Posta : celal_uludag@hotmail.com hayırdır faruk abi sendemi hararet problemi yaşadın bana gelseydin ben alırdım abi havasını teyp konusunda o kadar emeğin var bende Yorum bağlantısı
Faruk Dogantas 29 Mayıs 2018 Paylaş 29 Mayıs 2018 Aynen seyit kardeşim bende çok yaşadım hala korkarım yedek su kapağını açmaya birdaha olursa seni bulurum. Yorum bağlantısı
Kenan Demir 31 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2018 Yapilan islemler. Subap takimi Subap kaval takimi Subap lastik takimi Silindir kapak contasi Isi musuru Manifolt contasi Kapak yüzey platasi Subap yuvalari taslama Subap kaval degisimi Subap şim taslama Subap ayari Tanzik basinc kontrolu Blok kapak yikama Kapak revizyon Bunlar yapildi.Yani motor yenilendi gibi. Ostim de. Yorum bağlantısı
Kenan Demir 31 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2018 Dun hava aldirdim.Yukselmedi gosterge.Eskisi gibi olmadi ani yukselmeler azalmalar. Yorum bağlantısı
İlyas Demirbaş 1 Haziran 2018 Paylaş 1 Haziran 2018 şimdilik çözüldü gibi inşallah ama bakalım inşallah ilerde bir sorun çıkarmaz. araba 1 hafta kaldı parça temini zor oldu 1 haftadırda kullanıyorum şimdilik bir sıkıntı yok gibi ama 2 bini geçen bir masraf yaptım... Yorum bağlantısı
İlyas Demirbaş 3 Haziran 2018 Paylaş 3 Haziran 2018 On 31.05.2018 at 03:07, Kenan Demir yazdı: Yapilan islemler. Subap takimi Subap kaval takimi Subap lastik takimi Silindir kapak contasi Isi musuru Manifolt contasi Kapak yüzey platasi Subap yuvalari taslama Subap kaval degisimi Subap şim taslama Subap ayari Tanzik basinc kontrolu Blok kapak yikama Kapak revizyon Bunlar yapildi.Yani motor yenilendi gibi. Ostim de. Ortalama ne kadar tuttu hocam bu işlemler Yorum bağlantısı
Mikail Alazcı 10 Haziran 2018 Paylaş 10 Haziran 2018 Arkadaşlar merhaba aynı sorunu bende yaşıyordum bugün hallettik Ankara da şaşmaz sanayide gelmeden sağda öner oto diye bir yer var sağolsun çok ilgililer tayfun bey var onunla irtibat geçmiştim sorunu 1 saatte çözdü Allah razı olsun Yorum bağlantısı
Kenan Demir 11 Haziran 2018 Yazar Paylaş 11 Haziran 2018 (düzenlendi) Ne kadara hallettiniz?Hangi islemleri yaptilar?.Aciklarsaniz seviniriz. 11 Haziran 2018 tarihinde Kenan Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mikail Alazcı 11 Haziran 2018 Paylaş 11 Haziran 2018 3 saat önce, Kenan Demir yazdı: Ne kadara hallettiniz?Hangi islemleri yaptilar?.Aciklarsaniz seviniriz. masrafım toplam 150 tuttu ancak su kapağı orjünal değilmiş o dedişti 25 tl ve antifiriz eklendi 25 tl yani hararet problemi hava alma işlemi için 100 tl ödedim forumda birçok kişi hava alma yöntemi paylaşmış ancak asıl yapılması gereken ile alakası yok, aracın arkasını kaldırıp motoru düz konuma getirmekten bahsetmişler fakat benim ustam tam tersini yaparak aracın önünü yaklaşık 50 cm kaldırarak yaptı. aslında dogru olan da bu mantıken çünkü aracın arkasını kaldırınca tamam motor düz konuma geliyor fakat hem motor hemde kalörifer petekleri radyatör seviyesinin üzerinde kaldığı için bu kısımlarda ki hava alınamıyor ancak önünü kaldrınca motor ve kalörifer petekleri aşağıda kaldığı için su tamamen sisteme dolarak geliyor. suyunu tamamladıktan sonra sigorta kutusundan iki tane sigorta yı söküp geuge menüden diğital olarak harareti takip edip araç 108 civarına kadar çıkartılıyor o arada sistemde kalan son havanın da yedek su deposuna alttan giren hortumdan çıktığını görebiliyorsunuz sonra sigprtaları yerine takıp aracı soğuttuktan sonra teste çıktık herşey mükemmel di dün yaklaşık 100 km test ettim çok şükür olmadı bir daha işallah herkes çözer sorunu 2 Yorum bağlantısı
Kenan Demir 11 Haziran 2018 Yazar Paylaş 11 Haziran 2018 (düzenlendi) 46 dakika önce, Mikail Alazcı yazdı: masrafım toplam 150 tuttu ancak su kapağı orjünal değilmiş o dedişti 25 tl ve antifiriz eklendi 25 tl yani hararet problemi hava alma işlemi için 100 tl ödedim forumda birçok kişi hava alma yöntemi paylaşmış ancak asıl yapılması gereken ile alakası yok, aracın arkasını kaldırıp motoru düz konuma getirmekten bahsetmişler fakat benim ustam tam tersini yaparak aracın önünü yaklaşık 50 cm kaldırarak yaptı. aslında dogru olan da bu mantıken çünkü aracın arkasını kaldırınca tamam motor düz konuma geliyor fakat hem motor hemde kalörifer petekleri radyatör seviyesinin üzerinde kaldığı için bu kısımlarda ki hava alınamıyor ancak önünü kaldrınca motor ve kalörifer petekleri aşağıda kaldığı için su tamamen sisteme dolarak geliyor. suyunu tamamladıktan sonra sigorta kutusundan iki tane sigorta yı söküp geuge menüden diğital olarak harareti takip edip araç 108 civarına kadar çıkartılıyor o arada sistemde kalan son havanın da yedek su deposuna alttan giren hortumdan çıktığını görebiliyorsunuz sonra sigprtaları yerine takıp aracı soğuttuktan sonra teste çıktık herşey mükemmel di dün yaklaşık 100 km test ettim çok şükür olmadı bir daha işallah herkes çözer sorunu Mikail Bey Kac model focusunuz.Benim ki genelde yokus cikarken yapiyor uzun yokuslarda.Su kapagi yedek su deposu mu?Musurle ilgisi yok o zaman... Cok sagolun.Hava alma islemi denilince farkli seyler deniyorlar ustalar.Paylasim icin sagolun.Ugramaya calisacam.sonucu bildiririm insallah. 11 Haziran 2018 tarihinde Kenan Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kenan Demir 11 Haziran 2018 Yazar Paylaş 11 Haziran 2018 Yokus cikmayi denediniz mi?Kepekli falan. Yorum bağlantısı
Mehmet Akif Feyzioğlu 11 Haziran 2018 Paylaş 11 Haziran 2018 Benim aracımda da vardı bu sorun beyler her araçta farklı sebebi olabilir lakin özetle şunları söylemek istiyorum nacizane aracım 2000 model 1.6 ghia lpgli araçta eğer gözle görülür su kaçağı yok ve termostatın sağlam olduğunu varsayarsak genleşme kapı varya hani şu su doldurduğumuz onun kapağını değiştirin sarı kapak 15 tl filandı bundan birkaç ay önce bir de siyahı var motorcraftın oda olur bu sarı kapak da ikiside uyumludur motorcraft siyah olan biraz pahalı ben sarı kapak ile değiştirip rampada hararet olayından kurtuldum üstüne aracım pul varmış onlarıda söktürüp attım =) sinir bozucu bir durum geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Kenan Demir 11 Haziran 2018 Yazar Paylaş 11 Haziran 2018 2 saat önce, Mehmet Akif Feyzioğlu yazdı: Benim aracımda da vardı bu sorun beyler her araçta farklı sebebi olabilir lakin özetle şunları söylemek istiyorum nacizane aracım 2000 model 1.6 ghia lpgli araçta eğer gözle görülür su kaçağı yok ve termostatın sağlam olduğunu varsayarsak genleşme kapı varya hani şu su doldurduğumuz onun kapağını değiştirin sarı kapak 15 tl filandı bundan birkaç ay önce bir de siyahı var motorcraftın oda olur bu sarı kapak da ikiside uyumludur motorcraft siyah olan biraz pahalı ben sarı kapak ile değiştirip rampada hararet olayından kurtuldum üstüne aracım pul varmış onlarıda söktürüp attım =) sinir bozucu bir durum geçmiş olsun Bi kapak olayi cözuyor mu simdi? Motor Suyu depo kapagi mi? Yorum bağlantısı
Mikail Alazcı 12 Haziran 2018 Paylaş 12 Haziran 2018 22 saat önce, Kenan Demir yazdı: Mikail Bey Kac model focusunuz.Benim ki genelde yokus cikarken yapiyor uzun yokuslarda.Su kapagi yedek su deposu mu?Musurle ilgisi yok o zaman... Cok sagolun.Hava alma islemi denilince farkli seyler deniyorlar ustalar.Paylasim icin sagolun.Ugramaya calisacam.sonucu bildiririm insallah. 2000 ambiante otomatik aracım benim de yokuş çıkarken yapıyordu çok şükür çözüldü kepekliye falan çıkmadım ama daha önce hararet yaptığı aynı yokşlarda denedim artık yapmıyor. yedek su deposunun kapağı çok önemli konu kesinlikle sarı olması gerekiyor siyah olanlar 96-99 mondeo kapakları ve kapak termostat basınçları aynı değil acilen değiştirin. hararet müşürünün orsaları söktü fakat ne yapptı tam olarak bimiyorum ama hava alma olayı anlattığım gibi aracın önünü yaklaşık 50 cm kaldırarak yapılıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Akif Feyzioğlu 12 Haziran 2018 Paylaş 12 Haziran 2018 Evet Kenan bey çözüyor yani benimkisi o şekilde çözülmüştü Yorum bağlantısı
Kenan Demir 20 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 20 Temmuz 2018 Ford focus mk1 2003 model arabam yokuş cikarken hararet gostergesini yukseltip motoru korumaya alip cekisten düsürüp yolda bırakıyordu. Bu sorunu uste belirttigim gibi tekrarliyordu. Arabayi baskent oto sanayi albayraklar oto servisine goturdum. Sorunu yarim saate çözdüler. Metin usta ve çetin usta sagalsun hallettiler. Albayraklar oto servis İnönü Mahallesi, 1756. Sk., 06370 Yenimahalle/Ankara 1 Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 26 Temmuz 2018 Paylaş 26 Temmuz 2018 (düzenlendi) Konu çok farklı olmadığı için yeni başlık açmadan burdan sorayım dedim...aracım bir süredir su eksiltiyordu. Depo kapağını orjinal yeni bir kapakla değiştirdim ve bugün farkettim ki depoda çatlaktan sızıyormuş.Yeni bir depo aldım serviste değiştirdim antifiriz de eklediler depoya giren boruların seviyesine kadar doldurmuşlar.Eve geldim aracı durdurup kaputu açtığımda su akışı depoya hala devam ediyordu devirdaim olarak, normal bir durum mu acaba?5 dk kadar sonra durdu su akışı depoya.Hararet göstergesi ortada bu arada. 26 Temmuz 2018 tarihinde Çağatay Kılınç tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 29 Temmuz 2018 Paylaş 29 Temmuz 2018 cagatay bey durum nedir? Kontrol yaptiniz mi bir kez daha? Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç 29 Temmuz 2018 Paylaş 29 Temmuz 2018 Henüz yapma fırsatım olmadı alpay bey bakınca buraya yazacağım Yorum bağlantısı
Recommended Posts