İçeriğe Yönlendir

Boya Kalınlığı


Bülent Tarakçı

Recommended Posts

Bülent Tarakçı

Bir boyacı farkedilmeyecek durumda ne kadar incelikte (Ölçtüğümde alabileceğim en az mikron değeri) boya atabilir? Yani elime boya kalınlığını ölçen aracı aldım. Ölçtüm 150 çıktı. Aracın kimi yeri 110 kimi yeri 130 çıkıyor ise, 150 ölçtüğümüz yer boyalıdır diyebilir miyiz? 

Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever
(düzenlendi)

sıfır aldığımız mondeoda tüm araç 90/110 arası kalınlıkta iken arka kapıda gerçekten avuç içi kadar yer 150/160 çıktı, otosan resmi kağıt verdi araç orjinaldir diye. Bayinin ustasının dediği boyalı yer 250 civarı, macunlu boyalı yer 300 civarı çıkar en az diye, ama bilemiyorum. 

tarihinde Ali Ozan Yurtsever tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
25 dakika önce, Bülent Tarakçı yazdı:

150 ölçtüğümüz yer boyalıdır diyebilir miyiz? 

tersten soralım: boyacıya verdik , boyatacağım ama ölçünce 150 çıkacak desek? normal şarrtlarda olmaz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı
(düzenlendi)
22 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

tersten soralım: boyacıya verdik , boyatacağım ama ölçünce 150 çıkacak desek? normal şarrtlarda olmaz

 

Sağol Çağlar bey;

Tam olarak istediğim buydu. Göçükcünün biri arkadaşımın 3 parça boyalı Astrasına(2005) komple boyalı dedi de. 150 mikron çıkan yerler boyalıymış. Çünkü güneş yanığı olmayan yerde vernik atması olmazmış. Aynı gün gidip ekspertiz yaptırdık, 3 parça haricinde boya yok dedi. Bir de kaputun sileceklerle birleştiği yerde yer alan kaputun tam kenarındaki şu şerit gibi şeylerin(Silikon çekilmiş gibi duran) düz olması gerekiyormuş Kaputta boyalıymış. Hava yağmurluydu. Resimler bu kadar. 

 

JWWO3T.jpg

afIafA.jpg

6zfK0f.jpg

7OVOO6.jpg

CGBRHG.jpg

 

 

tarihinde Bülent Tarakçı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
34 dakika önce, Bülent Tarakçı yazdı:

Çünkü güneş yanığı olmayan yerde vernik atması olmazmış.

döndüm durdum 10 defa okudum hala anlamadım :rofl: geçmiş olsun. megselerin düz olması diye de bir kural yok, hatta fabrikasyonu yamuk yumuk olup sonradan değişeni dümdüz bile olması daha sık rastlanır.

kaputlar hazır megesli gelir zaten? değişse de megesten anlaşılmayabilir.

herşey bitti megese mi kaldık? enjektör motor debriyaj? volant tek 2000TL... kaputun boyası kazınsa 2oo e 300 e yenilenir yahu :s

fren disk balata takımı 1000-1500 TL?

bunlardır masraf kapısı 2.elde

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı

Çağlar bey;

Aracın motoru yapılacak. Tamam razı geldik. Baskı balata dendi. Tamam razı geldik. Tüm yukarıdakilerle birlikte 2005 model Astra Enjoy 216 binde 1.6 prins LPG li , 23.000 denilince ne oruç kaldı ne bir şey. Hava puslu çakal havası var gibi geldi. Bilemiyorum belki bizde hata vardır. Ama 23 000 aklımıza yatmadı. Arkadaş aracı satmaktan vazgeçti. Yaptırıp binecek.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

motorda revisyon gerekli ayrıca baskı zayıf doğru mudur? 23 bin teklif edildi? bazı bölgelerde de vernik atması var?

Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı
26 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

motorda revisyon gerekli ayrıca baskı zayıf doğru mudur? 23 bin teklif edildi? bazı bölgelerde de vernik atması var?

 Aynen doğru. 4 parça da boyası var. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
2 dakika önce, Bülent Tarakçı yazdı:

 Aynen doğru. 4 parça da boyası var. 

kabaca, 7-9 bin harcasa sıfır gibi arabaya biner, bildiği kendi yaptırdığı sorunsuz garantili daha iyi eder. 23 üstüne ilave etse, 30-33 e böylesini bulamaz. seneye zaten rakamlar da katlanırsa kara da geçer

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...