Osman Uslu 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 (düzenlendi) Herkese Merhaba, Bizim biberle yolları ayırdıktan sonra araç arayışımız başladı. Babam bir araç bulmuş başlıkta belirttiğim araç Boyası yokmuş sadece sol ön çamurluğu değişmiş 400 TL civarı hasar kaydı varmış. Fiyat olarak 36.000 TL demişler. Ekranlı teybi, ses sistemi falan her şeyi varmış. Ben görmedim daha aracı. Şimdi sormak istediğim bir kaç şey var yardımcı olursanız sevinirim. 1.Fiyat olarak uygun mu? 2. Bu araçlar ticari mi geçiyor ya da binek olarak geçen modeli var mı? 3. 90 lık 110 luk iki modeli var bunların hangisi daha iyidir. Ben günlük kullanıcıyım, yük eşya falan taşımam. Yakıt olarak hangisi daha hesaplı olur? 4. Kronik sorunu var mıdır bu araçların? alırsak eğer özellikle baktırmam gereken bir yeri var mı? 5. Motoru galiba 1.8 bunların yılık MTV si nedir. 6. Ortalama yakıt durumu nedir. Çoğunluk şehir içi kullanılacak. Şimdiden teşekkürler. 12 Temmuz 2018 tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 Şu sıralar sözüm meclisten dışarı... araç alış satış fiyatları ne olduğu belli değil... 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 (düzenlendi) 110 luk çok yakar çok kaçar, 90 lık bence ideal denge bu araçta. Fiyat bütçenize uyuyorsa ve araç hoşunuza gitti ise alın derim. Son 3-4 yıldır hep pahalı aldım diyorum satarken daha pahalıya gidiyor. Otomobili bu fiyata vermezler, bu kasa da otomobil var mı bilmiyorum, muhtemelen kamyonettir. 21 Haziran 2018 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Murat Azalma 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 Şimdiden hayırlısı olsun . 1- fiyat olarak sanki normalden az fazla çünkü km epeyce yükselmiş o sınıfta bir araca göre. 2-araç büyük ihtimal ticari yani kamyonet geçiyor( her sene muayene yolları.. ) 3-90lık olan model hep daha fazla rağbet görüyor(90lık ve 110luk kullanan biri olarak , 90lık daha ekonomik tüketim değerlerine sahip) 4- kronik olarak egzeriyetle enjektör sorunları duman atma tekleme geç ve zor çalışma sorunları ile karşılaşabilirsiniz ( ayrıca 110luk kullanırken enjektör fazla işediği için krank doğrusalınde bükülme olmuştu) 5-yıllık mtv şu anda 369,50 tl( 7-15 yaş 1900cc aşağısı panelvan) 6- kullanıma bağlı yakıt değişsede günümüz yakıt fiyatlarına göre 35-40 krş arası yakacağını tahmin ediyorum . 1 Yorum bağlantısı
Emre Demir 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 Bir saat önce, Köksal Yılmaz yazdı: 110 luk çok yakar çok kaçar, 90 lık bence ideal denge bu araçta. Fiyat bütçenize uyuyorsa ve araç hoşunuza gitti ise alın derim. Son 3-4 yıldır hep pahalı aldım diyorum satarken daha pahalıya gidiyor. Otomobili bu fiyata vermezler, bu kasa da otomobil var mı bilmiyorum, muhtemelen kamyonettir. Köksal aynı motor değil mi ? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 6 dakika önce, Emre Demir yazdı: Köksal aynı motor değil mi ? Evet aynı motor Yorum bağlantısı
Osman Uslu 21 Haziran 2018 Yazar Paylaş 21 Haziran 2018 Bir saat önce, Köksal Yılmaz yazdı: 110 luk çok yakar çok kaçar, 90 lık bence ideal denge bu araçta. Fiyat bütçenize uyuyorsa ve araç hoşunuza gitti ise alın derim. Son 3-4 yıldır hep pahalı aldım diyorum satarken daha pahalıya gidiyor. Otomobili bu fiyata vermezler, bu kasa da otomobil var mı bilmiyorum, muhtemelen kamyonettir. Haklısın Köksal Abi. Bende eski arabamı alırken piyasaya göre pahalı aldım diyordum ama 2000 TL fazlasına sattım. 28 dakika önce, Murat Azalma yazdı: Şimdiden hayırlısı olsun . 1- fiyat olarak sanki normalden az fazla çünkü km epeyce yükselmiş o sınıfta bir araca göre. 2-araç büyük ihtimal ticari yani kamyonet geçiyor( her sene muayene yolları.. ) 3-90lık olan model hep daha fazla rağbet görüyor(90lık ve 110luk kullanan biri olarak , 90lık daha ekonomik tüketim değerlerine sahip) 4- kronik olarak egzeriyetle enjektör sorunları duman atma tekleme geç ve zor çalışma sorunları ile karşılaşabilirsiniz ( ayrıca 110luk kullanırken enjektör fazla işediği için krank doğrusalınde bükülme olmuştu) 5-yıllık mtv şu anda 369,50 tl( 7-15 yaş 1900cc aşağısı panelvan) 6- kullanıma bağlı yakıt değişsede günümüz yakıt fiyatlarına göre 35-40 krş arası yakacağını tahmin ediyorum . Tek tek cevaplamışsınız çok teşekkür ederim ilginize. Genel olarak sorun çıkarmayan bir araç mıdır yani. Bende normal kullanım için 90 lık olanın en mantıklı çözüm olacağını düşünüyordum. 10 yaşında dizel bir araca göre km bana normal gelmişti ama kişiye göre değişen bir durum sonuçta. Ne kadara anlaşırsak uygun olur peki bu araç için. Yorum bağlantısı
Murat Azalma 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 37 dakika önce, Osman Uslu yazdı: Haklısın Köksal Abi. Bende eski arabamı alırken piyasaya göre pahalı aldım diyordum ama 2000 TL fazlasına sattım. Tek tek cevaplamışsınız çok teşekkür ederim ilginize. Genel olarak sorun çıkarmayan bir araç mıdır yani. Bende normal kullanım için 90 lık olanın en mantıklı çözüm olacağını düşünüyordum. 10 yaşında dizel bir araca göre km bana normal gelmişti ama kişiye göre değişen bir durum sonuçta. Ne kadara anlaşırsak uygun olur peki bu araç için. Genel olarak sorunsuz , biraz da sert bir araçtır. yaşına göre km normal olsa da , maalesef 1.8 tdci motor için tehlike çanlarının çalmaya başladığı km'ler. sonuçta önceki sahibinin nasıl kullandığını bilmiyoruz . bu da araç ömrüne direk etki eden bir unsur. fiyata bişey diyemem , o fiyata bir alternatif olarak ; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-fiat-2006-doblo-1.9-m.jet-premio-98.000-km-de-orjinal-578614091/detay aracın benimle ilgisi yok. örnek olması kaydıyla attım. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 Yük taşınmayacaksa ne gerek var ticari almaya. Yorum bağlantısı
Osman Uslu 21 Haziran 2018 Yazar Paylaş 21 Haziran 2018 56 dakika önce, Murat Azalma yazdı: Genel olarak sorunsuz , biraz da sert bir araçtır. yaşına göre km normal olsa da , maalesef 1.8 tdci motor için tehlike çanlarının çalmaya başladığı km'ler. sonuçta önceki sahibinin nasıl kullandığını bilmiyoruz . bu da araç ömrüne direk etki eden bir unsur. fiyata bişey diyemem , o fiyata bir alternatif olarak ; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-fiat-2006-doblo-1.9-m.jet-premio-98.000-km-de-orjinal-578614091/detay aracın benimle ilgisi yok. örnek olması kaydıyla attım. Fiat a hiç bulaşmam. ilandaki araç fiyat ve km olarak daha hatta çok daha mantıklı görünüyor ama gene de tercihim değil. 52 dakika önce, Murat Atagenç yazdı: Yük taşınmayacaksa ne gerek var ticari almaya. her alan bir şeyler taşımak için almıyor ki. Geniş araba sonuçta görünüşü de güzel. Bizim arama kriterimizde olan bir araç değildi aslında. Babamın iş yerinde denk gelmiş laf arası fiyatını sormuş işte öyle. Bende sizlerden fikir almak istedim. özelliklerine göre fiyatı iyi mi kötümü diye. Fiyat uygunsa alır deneriz, memnun kalmazsak satarız diye düşünüyordum. Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 21 Haziran 2018 Paylaş 21 Haziran 2018 connect yerine doblo yada caddy diyorum 2 Yorum bağlantısı
Osman Uslu 21 Haziran 2018 Yazar Paylaş 21 Haziran 2018 42 dakika önce, Emre Öğüt yazdı: connect yerine doblo yada caddy diyorum Neden peki? tamam caddy i anlayabiliyorum markasından dolayı daha kalitesi. ya doblo. onu seçmendeki amaç ne? araçların + ve - lerini bulmaya çalışıyorum. Yorum bağlantısı
Erkan Tekin 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 90 lık 2003 Connect ve 2011 90 lık conenct kullanıcısıyım.. 75 90 110 luk seçenekleri mevcut.. 90 lık bence yakıt & performans olarak bence yeterli.. Parça konusunda da gayet başarılı bir araç.. Hemen her yerde parça bulabilirsiniz. Caddy ve doblo diyenleri anlamıyorum.. Makaslı araç herzaman iyidir. boşverin konforu falan Size benim araçlardan örnek vereyim.. 2003 90 lık connect: Bu sene Sigortasını 495 tl na yaptırdım.. 6 aylık vergisi 150 tl olup 1 yılda 300 tl ödüyorum. 2 Yılda 1 muayene oldugu için rahatım hiç bir engelim yok 2011 90 lık connect: Sigortasını 800 tl na yaptırıdım.. Yıllık vergisi 1000 tl Her sene muayene ticari değil kamyonet geçmekte.. 2003 ile 2011 i kıyasladığımda benim kullandığım 2011 e göre çok yakıyor.. motor farkı diyelim.. 1 depoya 750 km 2003 ile yapıyorum Sert ve seri kullandığım halde.. Yine benim araçtan örnek verecek olursam... 2003 model sizin baktıgınız araçtan daha yüksek kilometresi. 1 Parça orjinal işlemi var arkadan.. onun dışında boya hata yok.. 30 bine 3 ay önce pazarlık yaptık vermedim.. Fiyatlar uçuk gerçekten ne ne kadar ediyor bilinmiyor.. herkes tutturabildiğine açıkçası.. Allah yardımcınız olsun şimdiden.. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 2008 model 90 glx yok. boş veya delux'tür. 75-90-110 yakıtları ciddi oranda bir fark yoktur, nedenini çözemedim ama herkes neye dayanarak 90 lık az yakıyor diyor bilmiyorum(sokaktakı insanlardan bahsediyorum) Sadece 2004 model bazı modellerinde binek geçer(çok nadir yeni modellerdede var) ama %99'u ticari geçer 11'sene kullandım bakımları dışında bir masraf yapmadım, cevremdede çok sayıda connect kullanan var bir sorun yaşayan olmadı. 6 aylık mtv'si 369,50 tldir(1,9 ve üstü modeller dışındaki ticari araçlarda aynıdır) Yakıtı kullanıma bağlı olarak değişiyor, ben 8-9 lt ortalamayla gezerdim şehir içinde, dikkatli kullanırsam 7 leride görürdüm 1 depo ortalamam Uzun yolda 100 km geçmezsen 5 lt cıvarı yakar Şöyle söyliyim connectten sonra 1.2 benzinli jetta kullanıyorum 2 aydan fazladır jetta ile yakıt masrafım aynı gibi üstelik benzin fiyatı dizele göre daha pahalı Caddy bak diyen arkadaş 36bin tl bütçe ile nasıl bir Caddy alıcak? Yakıt ve konfor önemliyse kango veya doblo bakılabilir ama 2 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 On 21.06.2018 at 18:43, Osman Uslu yazdı: Neden peki? tamam caddy i anlayabiliyorum markasından dolayı daha kalitesi. ya doblo. onu seçmendeki amaç ne? araçların + ve - lerini bulmaya çalışıyorum. doblo caddy connect üçünüde uzun süre hem iş olarak hemde normal binek olarak kullanmış birisi olarak connect konforsuz zerre sürüş keyfi vermeyen bana göre hiç güzel olmayan bir araç. caddy sınıfında rakibi olmayan bir araçtı yeni connect hariç doblo ise bence her anlamda güzeldir connectten kesinlikle daha rahat ve daha geniş daha ekonomik ve sürüş keyfi çok daha güzel 12 dakika önce, Uğur Kamil yazdı: 2008 model 90 glx yok. boş veya delux'tür. 75-90-110 yakıtları ciddi oranda bir fark yoktur, nedenini çözemedim ama herkes neye dayanarak 90 lık az yakıyor diyor bilmiyorum(sokaktakı insanlardan bahsediyorum) Sadece 2004 model bazı modellerinde binek geçer(çok nadir yeni modellerdede var) ama %99'u ticari geçer 11'sene kullandım bakımları dışında bir masraf yapmadım, cevremdede çok sayıda connect kullanan var bir sorun yaşayan olmadı. 6 aylık mtv'si 369,50 tldir(1,9 ve üstü modeller dışındaki ticari araçlarda aynıdır) Yakıtı kullanıma bağlı olarak değişiyor, ben 8-9 lt ortalamayla gezerdim şehir içinde, dikkatli kullanırsam 7 leride görürdüm 1 depo ortalamam Uzun yolda 100 km geçmezsen 5 lt cıvarı yakar Şöyle söyliyim connectten sonra 1.2 benzinli jetta kullanıyorum 2 aydan fazladır jetta ile yakıt masrafım aynı gibi üstelik benzin fiyatı dizele göre daha pahalı Caddy bak diyen arkadaş 36bin tl bütçe ile nasıl bir Caddy alıcak? Yakıt ve konfor önemliyse kango veya doblo bakılabilir ama niye caddy nin fiyatları 100bin kağıttan mı başlıyor şöyle bir caddy alınabilir mesela direk girer girmez bunu gördüm illaki biraz bakılsa dahada iyisi bulunur https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-minivan-panelvan-volkswagen-2005-caddy-1.9tdi-105hp-combi-88000km-orjinal-581260777/detay Yorum bağlantısı
Furkan Tanrıveren 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 2012 90lık connect kullanıcısıyım 56xxxkm de aracım hafta sonu uzun yola gittim geldim 110dan assa düsmesim 150den çıkmadım ortalama 6.1lt yakmış yakıt konusunda sizce çokmu yakmış uzun yolda 110luk az yakar şehir içinde çok yakar şuan şehir içindede ortalama 7litre civarı yakmakta 2013 senesinden beri bende standart bakım harici bişey yaptrımadım trigeride ya 150xxxkm de yada araç bende kalırsa 2022 yılında Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 22 Haziran 2018 Paylaş 22 Haziran 2018 her alan bir şeyler taşımak için almıyor ki. Geniş araba sonuçta görünüşü de güzel. Bizim arama kriterimizde olan bir araç değildi aslında. Babamın iş yerinde denk gelmiş laf arası fiyatını sormuş işte öyle. Bende sizlerden fikir almak istedim. özelliklerine göre fiyatı iyi mi kötümü diye. Fiyat uygunsa alır deneriz, memnun kalmazsak satarız diye düşünüyordum.Her yıl muayene var, hız limiti düşük , otomobil gibi konforlu mu bence değil. Yorum bağlantısı
Osman Uslu 26 Haziran 2018 Yazar Paylaş 26 Haziran 2018 On 22.06.2018 at 22:20, Uğur Kamil yazdı: 2008 model 90 glx yok. boş veya delux'tür. 75-90-110 yakıtları ciddi oranda bir fark yoktur, nedenini çözemedim ama herkes neye dayanarak 90 lık az yakıyor diyor bilmiyorum(sokaktakı insanlardan bahsediyorum) Sadece 2004 model bazı modellerinde binek geçer(çok nadir yeni modellerdede var) ama %99'u ticari geçer 11'sene kullandım bakımları dışında bir masraf yapmadım, cevremdede çok sayıda connect kullanan var bir sorun yaşayan olmadı. 6 aylık mtv'si 369,50 tldir(1,9 ve üstü modeller dışındaki ticari araçlarda aynıdır) Yakıtı kullanıma bağlı olarak değişiyor, ben 8-9 lt ortalamayla gezerdim şehir içinde, dikkatli kullanırsam 7 leride görürdüm 1 depo ortalamam Uzun yolda 100 km geçmezsen 5 lt cıvarı yakar Şöyle söyliyim connectten sonra 1.2 benzinli jetta kullanıyorum 2 aydan fazladır jetta ile yakıt masrafım aynı gibi üstelik benzin fiyatı dizele göre daha pahalı Caddy bak diyen arkadaş 36bin tl bütçe ile nasıl bir Caddy alıcak? Yakıt ve konfor önemliyse kango veya doblo bakılabilir ama arabayı gittim gördüm dediğiniz gibi 90 değil 110 luk muş. cevaplarınız için çok teşekkür ederim üşenmeden tek tek yazmışsınız. 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 26 Haziran 2018 Paylaş 26 Haziran 2018 Connect in sevmediğim yönü özellikle arka koltukları aşırı rahatsız(hanım bindi bir kere alayım desem eve sokmaz beni). Bizim 2004 kangoo oldukça rahat onun yanında. Yorum bağlantısı
Osman Uslu 26 Haziran 2018 Yazar Paylaş 26 Haziran 2018 (düzenlendi) Hepinize cevaplarınız için teşekkürler. Aracı gittim gördüm 90 lık değil 110 lukmuş. 36 bin TL edecek bir araç değilmiş zaten. Boya yok araçta ama orijinaliği gitmesin, aman araba da boya olmasın, değeri düşmesin diye saçma düşüncelerden dolayı yapılmamış. yoksa boyanacak en az 5 parçası var. İnsanlardaki düşünce tarzı bana çok yanlış geliyor. Boyasız olsun diye göçük çizik araç satacağıma boyatır onarırım hasarlı yerlerini öyle satarım. Sonuçta sıfır araç değil bunlar. Boyada olur değişen de. Benim için önemli olan neden boyandığı ya da neden değiştiğidir. Benim gibi düşünen başkaları da var mı bilmiyorum ama bence böyle düşünmek çok mantıklı geliyor bana. Her tarafı çizik,sürtük olan araçları boyasız diye fazla fazla fiyatlara satıyorlar. 26 Haziran 2018 tarihinde Osman Uslu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Haziran 2018 Paylaş 26 Haziran 2018 3 saat önce, Osman Uslu yazdı: araba da boya olmasın, değeri düşmesin diye saçma düşüncelerden dolayı yapılmamış. yoksa boyanacak en az 5 parçası var. zamanında birlikte çalıştığım bir boyacı..... boyasız diye araba aldı, ancak kaportanın durumu itibarı ile komple boyadı, zira her parçasında ayrı çizik ezik göçük möçük vardı, 1 ay bekledim... işi bitince dedim: tamam şimdi boyalı bu araba aldığın rakam - 5000 TL dedim........ Ben bunu hiç düşünmedim dediydi 3 saat önce, Osman Uslu yazdı: Benim gibi düşünen başkaları da var mı bilmiyorum Var %1 civarıyız 1 Yorum bağlantısı
Osman Uslu 26 Haziran 2018 Yazar Paylaş 26 Haziran 2018 36 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: zamanında birlikte çalıştığım bir boyacı..... boyasız diye araba aldı, ancak kaportanın durumu itibarı ile komple boyadı, zira her parçasında ayrı çizik ezik göçük möçük vardı, 1 ay bekledim... işi bitince dedim: tamam şimdi boyalı bu araba aldığın rakam - 5000 TL dedim........ Ben bunu hiç düşünmedim dediydi Var %1 civarıyız Usta ya üzüldüm. Yalnız olmadığıma sevindim Çağlar Abi 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Haziran 2018 Paylaş 27 Haziran 2018 Connect güzel yük çeker.. Hafif ticaride iyidir.. Binek kullanım için arka koltuk kötüdür.. Kango bence daha mantıklı. Daha iyi yol tutuyor. Daha konforlu. Kamyonet gerekmiyorsa otomobil alın. daha ekonomik olur. 1 Yorum bağlantısı
Osman Uslu 27 Haziran 2018 Yazar Paylaş 27 Haziran 2018 2 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Connect güzel yük çeker.. Hafif ticaride iyidir.. Binek kullanım için arka koltuk kötüdür.. Kango bence daha mantıklı. Daha iyi yol tutuyor. Daha konforlu. Kamyonet gerekmiyorsa otomobil alın. daha ekonomik olur. Arayış devam ediyor Mehmet abi. Vaz geçitk connectten. 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 4 Temmuz 2018 Paylaş 4 Temmuz 2018 On 21.06.2018 at 18:43, Osman Uslu yazdı: Neden peki? tamam caddy i anlayabiliyorum markasından dolayı daha kalitesi. ya doblo. onu seçmendeki amaç ne? araçların + ve - lerini bulmaya çalışıyorum. konfor sürüş keyfi daha geniş iç hacim ve bagaj. eksisine gelecek olursan connectin dobloya göre artısı var mı bilmiyorum ve sanmıyorum... 3 kasa dobloyuda kullanmış birisi olarak her türlü doblo 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts