Hasan Hüseyin Şen 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 2017 model Powershift Ford Focus Titanyum aracımı; 19.06.2018 tarihinde aracımın alt düzeninden gelen ses şikayeti ile Başer oto yetkili servise teslim ettim. 21.06.2017 tarihinde aracımı teslim almaya gittiğimde şikayetimin giderilmediğine şahit oldum. Tüm itirazlarıma rağmen seviyesiz servis elemanları aracı bu şekilde tarafıma teslim etti. Bu esnada haklılığıma herkes tanık oldu. İlgili parçaları yağlayarak sesi giderdiklerini söylemişlerdi, servis müdürü aracı lifte kaldırdığında aracın altındaki parçaların üzerindeki toz tabakası böyle bir işlemin yapılmadığının kanıtıydı. Sorunu çözmek adına en ufak bir müdahale de bulunmadılar. Sonuç olarak servis müdürü haklılığımızı görsede olayı örtmeye çalıştı (klasik personelini koruma kafası) ve aracı servis kapısına çekerek kapısını açtı ve bize yolu gösterdi (kibarca kovulduk). Yaşananları firma sahibine ilettim ister kameradan bakar olayları analiz eder ister böyle personelleriyle eşit seviyede hayatına devam eder. (Şahsen ben böyle bir olaya ortak olmak istemem tabi ki tercih kendilerinin.) Not: Orada kendini Teknisyen olarak tanıtan şahısların teknisyen olduklarını düşünmüyorum (Teknisyen olmak önce insan olma şartını sağlamıyor.) Yaptıkları tüm saygısız ve terbiyesizliği de iade ediyorum. Şimdilik Ford Otosandan çözüm bekliyorum. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Maden 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 Malesef bizim ülkede servislerin hali bu illa kavga edeceksiniz. Benimde aracım garanti kapsamındayken arka kapı cam fitilinden su alıyordu içine paspas göl gibi. Servise bıraktım halletim dediler yine göl. İkinci kez bıraktım servise yine göl. En son kendim buldum su alan cam fitilini ustaya gösterdim yaptırdım. Umarım ilgi gösterilerde halledersiniz. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 20 milyonluk binaya 2 liralık eleman koyunca böyle oluyor maalesef. bekleme odasındaki plazma Tv yerine iyi eleman tercih eden patron yok 5 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 (düzenlendi) o iyi eleman yetişince yada gelince maaş da yok, ne yapsın o eleman, gider yerine gelende bizim arabaları katleder..... ağır cezaları olacak, sorun yaşadığında o bayinin ocağı sönecekki akıllansınlar, adam gibi usta bulundurmak ve maaş vermek zorunda kalacaklar böylece, yoksa yaşam hakkı tanımayacaksın, kapansın gitsinler..... aynı bizim işteki gibi, sürüyle firma var işçiler hep eziliyor hakları yeniyor, basıcaksın ocak söndüren cezaları kalacak üç beş sağlam firma, hiç bir zararı olmaz, çalışan işçliler yine çalışır ama adam gibi şartlarda, kimler batar, sadece firma sahibi patronlar, yani çok az sayıda kişi, onlarda batsın gitsin, ya adam gibi iş yaparlar yada batarlar, milyonlarca işçinin yanında bu işverenlerde olmayı varsın..... 23 Haziran 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 3 1 1 Yorum bağlantısı
Serkan Özer 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 Bence denetleme eksikliği hiçbir araç markaları servise gelen araçları müşteriye teslim edildikten sonra memnuniyet için aramıyor, arasalar durumu izah edildiğinde yaptırımların yapılması gerek. Yetkiyi verdim ne yaparsan yap olmamalı müşteri haksızsa bile konu öğrenilmeli. Bizde servise gelen her cihaz için müşteriye teslim edildikten sonra çağrı merkezi müşteri memnuniyeti için aranıyor istisnasız garanti dahili harici önemli değil müşteri sorun yaşadıysa kesinlikle firma sahibine iletilip sorun çözdürülüyor. Üstüne şikayetim var bölümü filan takip ediliyor oralarda bile müşteri sıkıntı yaşadıysa hangi eleman gördüyse iletişime geçip sorun çözümü yapılıyor hatta @Sami Demirpaz bundan nasiplenmişti. Tabi her firma bu şekilde çalışmıyor. Keşke çalışılsa o zaman sorunların hepsi çözülür ama maalesef yok. 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 (düzenlendi) o işi firmaya yada distirbütöre bırakmayacak devlet, önce sen firmaya olayı anlatacaksın, baktın olmadı devlete yansıtacaksın (şuanda böyle ama aması var), bu iş özellikle çok hızlı olacak, kasko eksperi gibi diyelim, mesala Sani nin aracının başına gelenler, baktılar aracında hasar net, basacaklar cezayı.... ha o işe bakan devlet memuru işi sallıyormu, yiyecek cezayı, yok daha ileri gitti firmayı korudu rüşvet aldı vs. anında meslekten atılacak, 10 yıl ağır hapis ve mal varlığına duruma göre el konacak, yani cezalar herkes için çok sert acımasız ve tavissiz olacak, ne yazıkki geri kalmış cahil yozlaşmış çıkarcı toplumlarda bu iş ancak böyle oluyor.... 23 Haziran 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ertan Alptekin 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 Sikayetiniz giderilmediyse tekrar giderek dosya actirin. Yine giderilmezse tekrar gidip yine dosya actirin. Eger gercekten ses geliyorsa 3. Kezden sonra araç iade talebinde bulunup dava acabilirsiniz... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 8 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: o iyi eleman yetişince yada gelince maaş da yok, ne yapsın o eleman, gider yerine gelende bizim arabaları katleder..... ağır cezaları olacak, sorun yaşadığında o bayinin ocağı sönecekki akıllansınlar, adam gibi usta bulundurmak ve maaş vermek zorunda kalacaklar böylece, yoksa yaşam hakkı tanımayacaksın, kapansın gitsinler..... aynı bizim işteki gibi, sürüyle firma var işçiler hep eziliyor hakları yeniyor, basıcaksın ocak söndüren cezaları kalacak üç beş sağlam firma, hiç bir zararı olmaz, çalışan işçliler yine çalışır ama adam gibi şartlarda, kimler batar, sadece firma sahibi patronlar, yani çok az sayıda kişi, onlarda batsın gitsin, ya adam gibi iş yaparlar yada batarlar, milyonlarca işçinin yanında bu işverenlerde olmayı varsın..... Sonra servisler şişiriyor, geçiriyor, yazık, bizi keriz sanıyor vesaire vesaire. Senin dediğin düzen Küba’da var ama orada da servise gidecek kadar yeni araba yok... 1 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 Ankara'da sadece Başer mi var başka servise götürün ki orada da açılmış iş emrinize olsun sonuç alamazsınız 4443673 üzere arayıp bildirim de bulunun .Geçmiş olsun biraz uğraşırsanız çözümünü bulursunuz . 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 Renault kullanıyorum, aracımdan tam anlamıyla memnun değilim ama Renault garanti işlemleri konusunda çok iyi, servislere gidip durumu izah ettiğinizde kesinlikle çözmek için elinden geleni yapıyorlar. Olur da işi yokuşa sürerlerse Mais Genel Müdürlüğünü aramanız yetiyor, sizi istediğiniz ilde istediğiniz servise sorununuzu çözmek için yönlendiriyor, seçtiğiniz bayiye gittiğinizde 1 günlük bile olsa ikame araç veriyorlar ve işinizi çözüyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 Renault kullanıyorum, aracımdan tam anlamıyla memnun değilim ama Renault garanti işlemleri konusunda çok iyi, servislere gidip durumu izah ettiğinizde kesinlikle çözmek için elinden geleni yapıyorlar. Olur da işi yokuşa sürerlerse Mais Genel Müdürlüğünü aramanız yetiyor, sizi istediğiniz ilde istediğiniz servise sorununuzu çözmek için yönlendiriyor, seçtiğiniz bayiye gittiğinizde 1 günlük bile olsa ikame araç veriyorlar ve işinizi çözüyorlar. Boşuna reno almıyor demek ki millet Yorum bağlantısı
Ramazan Turan 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 15 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: 41 dakika önce, Ramazan Turan yazdı: Renault kullanıyorum, aracımdan tam anlamıyla memnun değilim ama Renault garanti işlemleri konusunda çok iyi, servislere gidip durumu izah ettiğinizde kesinlikle çözmek için elinden geleni yapıyorlar. Olur da işi yokuşa sürerlerse Mais Genel Müdürlüğünü aramanız yetiyor, sizi istediğiniz ilde istediğiniz servise sorununuzu çözmek için yönlendiriyor, seçtiğiniz bayiye gittiğinizde 1 günlük bile olsa ikame araç veriyorlar ve işinizi çözüyorlar. Boşuna reno almıyor demek ki millet Bence Reno almadaki en büyük etken yakıt tüketimi ve servis yaygınlığı, servis kalitesi veya garanti işlemleri daha arka plandadır diye düşünüyorum. Piyasada bulunan filo araçlarının çoğunluğu Megane 4, vatandaştan reno alanın çok olduğunu düşünmüyorum, belki 1.6 Joy benzinli paket biraz şirket kullanımı haricine satılmıştır, bir de benim gibi tek tük dizel otomatik kullanan var. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Haziran 2018 Paylaş 23 Haziran 2018 (düzenlendi) 3 saat önce, Serkan Toker yazdı: Sonra servisler şişiriyor, geçiriyor, yazık, bizi keriz sanıyor vesaire vesaire. Senin dediğin düzen Küba’da var ama orada da servise gidecek kadar yeni araba yok... adam gibi olsun servis para dert değil, kübayada gideriz ayrıca baksana eski arabalar nede güzel 23 Haziran 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts