Seyit Gazi 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 arkadaşlar nasıl olduysa çatlak oluşmuş aracımın silindir kapağı sökülmeden bu çatlak yere kaynak olur mu? Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Sağlıklı bir işlem olacağını sanmam. İllaki kaynak yapılacaksa, sökülüp, temizlenip, traşlanıp kaynaklanmalı. Ben öyle yaptırırdım. Yoksa nerede bırakacak beni diye paranoya içinde olurdum. 1 Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 7 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2018 Sağlıklı bir işlem olacağını sanmam. İllaki kaynak yapılacaksa, sökülüp, temizlenip, traşlanıp kaynaklanmalı. Ben öyle yaptırırdım. Yoksa nerede bırakacak beni diye paranoya içinde olurdum.Ne kadars maal oldu bu işiniz hocaöTapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildiNe kadars maal oldu bu işiniz hocaöTapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildiBiz şimdilik iran yapıştırıcısı ile hem içten hem dıştan yama yapıp kapadık iki gün önce bakalım takip edeceğim olmazsa sökülüp kaynak yaptıracağımSiz nerde hangi ustaya gittinizTapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Böyle bir işlem yaptırmadım. Başıma gelse bu şekilde yaptırırdım. Daha önce hararet yapmış motora, yolda bıraktığını da düşünerek ne gerekiyorsa yapılsın diye epeyce bir masraf etmiştim. Yorum bağlantısı
Cem Işık 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Motorun silindir odasında yapıştırıcı olmaz yahu, esnese ısıyla, genleşse vs.kopan sökülen yapıştırıcı parçaları motor içini mahveder. Dikiş atmak diyorlar sanayi jargonunda, kaynakla tamiri yapılmalı. 1 Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 7 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2018 Motorun silindir odasında yapıştırıcı olmaz yahu, esnese ısıyla, genleşse vs.kopan sökülen yapıştırıcı parçaları motor içini mahveder. Dikiş atmak diyorlar sanayi jargonunda, kaynakla tamiri yapılmalı. Özel bir karışım hocam 160 dereceye kadar dayanıklı bu çatlak üst kapak eksantrik milinin orasıTapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Böyle bir işlem yaptırmadım. Başıma gelse bu şekilde yaptırırdım. Daha önce hararet yapmış motora, yolda bıraktığını da düşünerek ne gerekiyorsa yapılsın diye epeyce bir masraf etmiştim.Benim sorunum sadece yağ damlatması ne hararet ne çonta yakması böyle bir şey yok sadece yap sızdırıyorTapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
İnan Çınar 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 6 dakika önce, Seyit Gazi yazdı: Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Merhaba, tapatalk imzanizi kapatabilir misiniz? 2 Yorum bağlantısı
Murat Gedik 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Geçmiş olsun Seyit. Bence geçici değil de kalıcı çözümler düşünülmeli. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Basınç yok burada Yapıştırıcı geçici çözüm oluşturmuştur. Ben olsam tekrar sızana kadar kurcalamazdım. Sızarsa sökmek şart sökmeden yapıştırıcı dışında bir onarım yapılamaz. Onarım için de 500 liran falan gider muhtemelen 1 1 Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 7 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2018 Geçmiş olsun Seyit. Bence geçici değil de kalıcı çözümler düşünülmeli.Murat normal görüşemiyoruz anca buradan mı görüşüyoruz [emoji23][emoji1303]Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Murat Gedik 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Evet ya gerçekten Gölbaşı'na gelince ilk işim seni aramak olacak [emoji5] 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Kesin çözüm için iki önerim var. İlki çıkma parça ile değişim, ikincisi ki bu en kesini, orjinal parça değişimidir. Harici çözümler çözüm vasfı malesef taşımıyor. Günü geçirir. İleride tekrar daha büyük masraf açma olasılığı var. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Eski aracımda böyle bi çatlak oluşmuştu. Kaynak yaptılar. Sonra bi sorun yaşamamıştım. Yorum bağlantısı
Seyit Gazi 7 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 7 Temmuz 2018 Eski aracımda böyle bi çatlak oluşmuştu. Kaynak yaptılar. Sonra bi sorun yaşamamıştım. Ne zaman nerde hangi ustaya ne kadara maal ettinizTapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi Yorum bağlantısı
Mustafa Ata 7 Temmuz 2018 Paylaş 7 Temmuz 2018 Isiya dayanikli epoxy yapistiricilar var. Loctite 660 modeli de cozum olabilir. Yorum bağlantısı
Fatih Aldemir 8 Temmuz 2018 Paylaş 8 Temmuz 2018 Ne zaman nerde hangi ustaya ne kadara maal ettinizTapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi2 yıldan fazla oluyor. Ben üst kapak contası değişirken farkettik. Kaynak yapan usta tanıdıktı. Galiba o zaman çok az bi para vermiştim kaynak için. Opel Astra idi araç. Yorum bağlantısı
Selami Şimşek 8 Temmuz 2018 Paylaş 8 Temmuz 2018 (düzenlendi) Seyit arkadaşım,egerki bu araca sürekli binmeyi düşünüyorsan hiç riske girmeden,aklından bu sorunu çıkartmak için en sağlamı silindir kapağı sökülüp iyi bir usta tarafından kaynak yapılmasıdır.diğer çözümler yapıştırmak gibi bunlar her zaman geçici çözümlerdir bana sorarsan hemde motor sorunları çıkarabilir (yapışkan maddenin yüksek ısıdan kavlayıp egzantriklere zarar verebilir.daha çok maliyet çıkarabilir) 8 Temmuz 2018 tarihinde Selami Şimşek tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 8 Temmuz 2018 Paylaş 8 Temmuz 2018 (düzenlendi) Ben olsam kaynak yaptırırdım, değişmeye gerek yok çünki önemli bir konumda değil, basınçta yemiyor, sıkıntısı şu, kaynak yaptırmazda kullanırsan çatlak ilerler daha aşşağı kısma geçerse iş biter, o yüzden bence kaynak yaptır uzun yıllar kullan.... pahalı değildir hiç bekleme yaptır geç... 8 Temmuz 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 8 Temmuz 2018 Paylaş 8 Temmuz 2018 Külbütörün üst tarafında basınç yok. Üzerinde kaynak olmaz. Alüminyum çapağı fazla oluyor kaynak anında. Sökülecek, dışarıda güzelce kaynak yapılıp kullanılacak. Kapak contası, kaynak işçiliği ve sök tak işçiliği olacak.İkinci yöntem ise alüminyum yüzeye uygun yapıştırıcı. Dışarıdan sürülecek. Yüzey zerre kadar yağlı olsun tutmaz. Çok iyi temizlerim derseniz yapıştırıcı kullanın 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Temmuz 2018 Paylaş 18 Temmuz 2018 ingiliz malı metal üzerinde kullanılan, epoksi türevi bir tamir macunu vardır. egzos manifoldunu yapıştırıyordu o derece dayanıklı. iki kez kullandım farklı araçlarda. o tip özel bir materyal ile tamir olabilir belki. ancak aluminyumun genleşme katsayısı nedeniyle nasıl davranır bilemiyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts