Murat Atagenç 26 Ağustos 2019 Paylaş 26 Ağustos 2019 Kavramadır da 45binde değişmesi garip.. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Ağustos 2019 Paylaş 26 Ağustos 2019 Üç kağıt var gibi geldi bana. 1 Yorum bağlantısı
Eyüp Çetin 26 Ağustos 2019 Paylaş 26 Ağustos 2019 Baskı balata en kötü kullanımda bile 70binde falan sorun çıkarıyor. Bu kadar erken olması garip. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 26 Ağustos 2019 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2019 DSG olup da baskı balata bittiği için garanti kapsamında değiştirilmeyen araçlar olduğunu okumuştum. Haftaya değişen parçalarla ilgili net bilgi veririm. Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva 26 Ağustos 2019 Paylaş 26 Ağustos 2019 Baskı balatasının da içinde olduğu kavrama ünitesi, set olarak (kavrama seti) değişiyor yetkili servislerde. (bu ünitenin içinden, münferiden değişim/onarım yapan bir yetkili servise, şimdiye kadar hiç rastlamamış da olabilirim ihtimalen) Aracın yaşı ve km si çok ileride değilse, bir şekilde garanti desteği veriyorlar. Ne kadar destek verdikleri ise, tamamen kendi insiyatiflerinde. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 26 Ağustos 2019 Paylaş 26 Ağustos 2019 Filolara iyi niyet uygulamıyorlar pek. Yinede değişim için kilometre çok düşük. 45 bin kilometrede kavrama değişecek ise yetkili serviste fiyatı 8 bin civarı. Kilometrede 17 kuruş kavrama yiyor. Dışarda 3-4 arası çıkıyor. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 26 Ağustos 2019 Paylaş 26 Ağustos 2019 Filo araçlarına genel davranış biçimi bu kilometrelerde değişim gerektirebilir ama. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 3 Eylül 2019 Yazar Paylaş 3 Eylül 2019 Bugün aracın periyodik bakımı yapıldı. Klasik yağ+filtreler bakımı yapıldı. Ek olarak fren balataları değişti. Kavrama arıza olmadığı sürece değişmiyormuş. Klima soğutmama şikayetimle ilgili yapılan kontrolde birşey bulamamışlar. Polen filtresi değişti, soğutma biraz daha iyi ancak bence yeterli değil. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 29 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 29 Ağustos 2020 (düzenlendi) Bu arada konuda yol tutuşu zayıf demiştim. Tamamen lastikle ilgiliymiş. 60bin km de goodyear yazlık takıldı. Yol tutuş inanılmaz arttı. Güncel km 78500. Klima performansı için çekya ya yazdım. Gelen cevaba göre daha çok soğutması sağlığa zararlıymış. Bu nedenle araç içi buz gibi olmuyormuş. Güzel cevap beğendim. 29 Ağustos 2020 tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Ağustos 2020 Paylaş 29 Ağustos 2020 Erhan Doruk yazdı: Klima performansı için çekya ya yazdım. Gelen cevaba göre daha çok soğutması sağlığa zararlıymış. Bu nedenle araç içi buz gibi olmuyormuş. Güzel cevap beğendim. aşırı soğuk üflememesi lazım o doğru, vagcom dan onu da daha soğuğa açabiliyorlar Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 29 Ağustos 2020 Yazar Paylaş 29 Ağustos 2020 Çağlar Bayur yazdı: aşırı soğuk üflememesi lazım o doğru, vagcom dan onu da daha soğuğa açabiliyorlar Manuel klimada yapılabilir mi? Ben hava kanallarından kalibrasyonlu termometre ile ölçtüm. Şirketteki 3 araç arasında 1-3 C arası farketti. O farkın da filtre doluluğundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 21 Mart 2021 Yazar Paylaş 21 Mart 2021 Pandemi nedeniyle son bir yıldır pek km yapamamıştım. Geçen hafta 100bin km yi geçtim. Bir süredir start stop çalışmıyordu, marş basarken biraz nazlanıyordu. Akü bugün itibari ile hakkın rahmetine kavuştu. Takviye ile çalıştırdım. Yarın aküyü yenileyeceğim. Araç yürüyen aksamdan sanırım amortisör veya başka takozlardan , bozuk yolda çok gıcırtı geliyor. İç trimlerden sessiz. Servis yağladık diyor , bir hafta sonra sesler geri geliyor. Klima soğutmasından hala memnun değilim. Aracın değişmesine 8 ay kaldı. 2 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 26 Aralık 2021 Yazar Paylaş 26 Aralık 2021 Güncel 124600 km, pandemi olmasa 160-170 binleri rahat görürdüm. Araçla yollarımız 8 Ocak ta ayrılıyor. Birlikteliğimiz süresince akü bitmesi dışında beni yolda bırakmadı. Genel olarak performans, hacim , yakıt olarak oldukça tatmin edici bir 3,5 yıldı. Kliması yazın sıcak günlerinde yeterince soğutmuyordu. Çok bozuk yollarda kullandığım için amortisörlerden yada takozlardan son bir yıldır ciddi gıcırtılar geliyor. Orta havalandırmanın krom çerçevesi kalktı, bizdeki diğer iki octaviada da aynı sorun oldu. Kaza olarak sadece ön tampon değişti boyandı. 2 kez kumanda pili bitti. Bir kez akü değişti. 115 binde triger değişti. Bagaj amortisörleri gücünü biraz kaybetti, kendiliğinden tam açılmıyor. Ortalama karma tüketim. 5.3-5.5 l/100 km civarında seyretti. Maksimum anlık 217km hızı gördüm. Kullanım süreci boyunca ikisi ortalama olmak üzere toplamda 4 radar cezam oldu. Hepsi de düşük hızlarda şehir içlerinde. Şirket değil de şahsi araç olarak da kesinlikle alınası-sorunsuz bir araç. 6 Yorum bağlantısı
Recommended Posts