Cem Işık 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 15 dakika önce, Ahmet Gül yazdı: Şekil olarak ben de beğenmdim ta ki ibrenin üst kısımlarında viraja dalıp da irkilmeden çıkana kadar ? Dönerken daha güzel oluyorlar. Orijinal yaylar kargoda. Pazartesi orijinal jantlara geçmiş olurum inşallah. Bunları satsam kaç para eder ki. Hiç de anlamam modifiye işinden ? Yol tutuşa etkisi muhakkak iyidir ama yine de orjinal 18-19 inch alfa jantına geçilebilir? Jantlar replika mı acaba? Öyle ise 1500 ancak eder. Orjinal üretim ise 2000 i rahat var bana kalırsa. Ayrıca, aracı öyle güzel tasarlamışlar ki, böylesi jantlar sırıtıyor, kalite algısı düşüyor aşağı. Orjinal jantlı hali yeterince çekici bence:) örnek bir jant: bence muazzam olmuş uyumu 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 27 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2018 Plakayla renk uyumuda dikkatimi cekti. :-)Plakayı değiştircektim yeni sistemde 37 AAC XXX olacak beğenmedim aynı sizin düşündüğünüzü düşündüm [emoji4] Araç da lav rengi akılda kalıcı olur. Varsın 16 olsun dedim. Yol tutuşa etkisi muhakkak iyidir ama yine de orjinal 18-19 inch alfa jantına geçilebilir[emoji7] Jantlar replika mı acaba? Öyle ise 1500 ancak eder. Orjinal üretim ise 2000 i rahat var bana kalırsa. Ayrıca, aracı öyle güzel tasarlamışlar ki, böylesi jantlar sırıtıyor, kalite algısı düşüyor aşağı. Orjinal jantlı hali yeterince çekici bence:) örnek bir jant: bence muazzam olmuş uyumuBu jantları biliyorum. Şahane. Orijinali 5 bin tl cik ama. İlerleyen zamanlarda temiz çıkma olabilir. İnforged yazıyor benim jantın üstünde. Jant Alfa jantı değil onu biliyorum. Replika da değil ama. Kendi markasıyla üretmişler. Ama bu marka iyi midir kötü müdür kaç para eder acaba? Lastikler 2000 civarı sıfırı. Nerde bizim forumun modcuları bir bilgilendirseler ya bizi [emoji3] Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 10 dakika önce, Cem Işık yazdı: Yol tutuşa etkisi muhakkak iyidir ama yine de orjinal 18-19 inch alfa jantına geçilebilir? Jantlar replika mı acaba? Öyle ise 1500 ancak eder. Orjinal üretim ise 2000 i rahat var bana kalırsa. Ayrıca, aracı öyle güzel tasarlamışlar ki, böylesi jantlar sırıtıyor, kalite algısı düşüyor aşağı. Orjinal jantlı hali yeterince çekici bence:) örnek bir jant: bence muazzam olmuş uyumu Benim kışlıklara bunlardan kovalıyorum ama 16" denk gelmedi bir türlü Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 Benim kışlıklara bunlardan kovalıyorum ama 16" denk gelmedi bir türlü Alfisti turkey forumu var. Orda gordum gibi ama. Bir daha bakayim. Baktim ama bulamadim. Ya ilan silindi veya ben baska yerde gordum yanlis hatirliyorum. Aklimda kalirda denk gelirse haber ederim. 1 Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 Bu jantları biliyorum. Şahane. Orijinali 5 bin tl cik ama. İlerleyen zamanlarda temiz çıkma olabilir. İnforged yazıyor benim jantın üstünde. Jant Alfa jantı değil onu biliyorum. Replika da değil ama. Kendi markasıyla üretmişler. Ama bu marka iyi midir kötü müdür kaç para eder acaba? Lastikler 2000 civarı sıfırı. Nerde bizim forumun modcuları bir bilgilendirseler ya bizi [emoji3] Son baktigimdan hatirladigim jantlarin sifirlari 5400 tl idi. Sahibinden de kirik cizigi rengi atigi islem gormusune sacma sekilde 5000 tl yaziyorlardi. Zaten istedigim alfayida alamayinca dahada takip etmeyi biraktim. Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 27 Temmuz 2018 Paylaş 27 Temmuz 2018 On 26.07.2018 at 17:06, Ahmet Gül yazdı: Bu da video. WhatsApp’dan almıştım. Çözünürlük kötü oldu. Kastamonu için bu jantlar iki gömlek büyük geldi. Orijinal jant ve lastiklerine döneceğim. Keyfimi alayım demiştim ama maalesef bizim yollar çok kötü Bunu izlerkene 2 vites birden küçültüp, ara gazı ile cuffff diye geçecek zannettim 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 27 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2018 2 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: Bunu izlerkene 2 vites birden küçültüp, ara gazı ile cuffff diye geçecek zannettim Öyle de çekeriz müsait bir vakit ? Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 29 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2018 Orijinal jant ve yaylarıyla jülyet. 225/45/17. Hatırlarsanız acayip sessiz bir araç olduğundan bahsetmiştim. Orijinal yay ve lastiklere geçince daha yumuşak ama daha sesli bir karaktere büründü. Bundaki iki sebep araçtan çıkardığım Kumho lastiklerin daha yeni ve sessiz olması ve yeni halinde süspansiyonun daha fazla esneyebilmesinden ötürü daha rahat çalışabilmesi. Eski halinde çok fazla salınım yapamayan süspansiyon haliyle pek de ses çıkaramıyordu. Şimdi sırada ayrıntılı ve tarafsız bir tanıtım var. Satın alma aşamasında araştırma yaparken bu arabayı ya yerin dibine soktular ya Ferrari muamelesi yaptılar. Ortalama makul bir eleştiri bulmakta bile zorlandım. Ahdettim, alırsam benim gibiler için çıkaracağım baltayı tarafsız vuracağım diye. Tabi bunun için aracı tanımam, biraz sürmem lazım. Yeterli tecrübeye sahip olunca elimden geldiğince tarafsız makul bir araç tanıtımı yapacağım. Şimdilik müsadenizle, tüm foruma iyi akşamlar dilerim. 2 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Temmuz 2018 Paylaş 29 Temmuz 2018 orjinal ayarlar ve parçalar iyidir, iyidirde.... yalnız bu jantlarda kusuruma bakmada çirkinmiş be, araca yakışmadı bana göre, havasını götürdü, yandan bakınca herhangi bir araç gibi duruyor koyu renk olsa daha iyi sanki fakat bu yalnız şu alette güzelmiş haaaa... 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 29 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2018 orjinal ayarlar ve parçalar iyidir, iyidirde.... yalnız bu jantlarda kusuruma bakmada çirkinmiş be, araca yakışmadı bana göre, havasını götürdü, yandan bakınca herhangi bir araç gibi duruyor koyu renk olsa daha iyi sanki fakat bu yalnız şu alette güzelmiş haaaa... Ali Abi aklın yolu bir gösterdiğin jantlar Alfa 8c jant ve daha beğenmeyen görmedim [emoji4]Yalnız kötü bir kusuru var 5 bin tl cik. Şimdi değil ama ilerde bu jantların 18 liğini almak gibi bir planım var. Ama dediğim gibi 5 jant 2.5 lastik şahin parası yapıyor. Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 29 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2018 DNA modlu turbo 140 lik mı bu. 170’lik. Alfa Romeo’larda 120 ve 170’lik iki 1.4 turbo benzin motor var. 140 olanlar Fiat. DNA sürüş modları standart. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Temmuz 2018 Paylaş 29 Temmuz 2018 44 dakika önce, Ahmet Gül yazdı: Ali Abi aklın yolu bir gösterdiğin jantlar Alfa 8c jant ve daha beğenmeyen görmedim Yalnız kötü bir kusuru var 5 bin tl cik. Şimdi değil ama ilerde bu jantların 18 liğini almak gibi bir planım var. Ama dediğim gibi 5 jant 2.5 lastik şahin parası yapıyor. 4 jant al sende, stepneyi ne yapacaksın 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Temmuz 2018 Paylaş 29 Temmuz 2018 170 miydi . Yıllar evvel test etmiştim. DNA o zaman tat vermedi ama 4 kişiydik. Sürüş esnasında DNA arasında geçiş yapmama gibi bir şey yok dimi. Giderken n den d ye alincada aktif Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 29 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 29 Temmuz 2018 170 miydi . Yıllar evvel test etmiştim. DNA o zaman tat vermedi ama 4 kişiydik. Sürüş esnasında DNA arasında geçiş yapmama gibi bir şey yok dimi. Giderken n den d ye alincada aktifSürüş esnasında DNA modunda değişiklik yapabiliyorsunuz. Sadece 100 km’den daha hızlı seyirlerde D moduna alamıyorsunuz. 100’e basmadan almış olmanız lazım. 120 beygir olan pek tat vermiyor. Bu 170 beygir olanlar tam serseri [emoji846] Üç beş kişi dinlemiyor 170 beygirin hakkını sonuna kadar veriyor. Motor 5500 devirde 170 bg, 2500 devirde 250nm tork veriyor D modunda. N modunda maksimum tork 2500dd/220nm. 4 jant al sende, stepneyi ne yapacaksın 5 derken jant değil 5000 TL [emoji3] 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 16 Kasım 2018 Yazar Paylaş 16 Kasım 2018 Arkadaşlar merhaba, kırmızı şeker ve ben uzun zamandır aranızda yoktuk. Bir takım talihsiz olaylar serisinden sonra yine aranızdayız. Bu süre zarfında epey bir hikaye biriktirdik. Kırmızının laneti mi diyelim, yoksa başa gelecek mi varmış diyelim, pek işimiz rast gitmedi 24 Temmuz 2018'de hayalimdeki bu Giulietta'yı aldıktan yaklaşık bir ay sonra maalesef Kastamonu'ya dolu yağdı. Evde yakalansam pek bir şey olmayacaktı ancak felaketin merkez üssünde yakalanınca, Giulietta maalesef biraz fazla hırpalandı. Aracın sol tarafında hemen hemen hiç hasar yoktu ancak sağ taraf pek iç açıcı değildi. Çoğu usta ve firma benim arabayı yapmak bile istemedi. En sonunda bir firmayla anlaştık. Aracı yaptılar ama ne yazık ki biraz iz kaldı Pek kafaya takacak bir durum yok ama benim gibi pimpirikli birisi için büyük problem. Bir süre böyle bindikten sonra yaza doğru sağ tarafı boyatacağım, artık. Son haliyle Giulietta. Tam araç yapıldı artık önümüze bakacakken talihsizlikler burada bitmedi. Biraz dalgınlıktan mıdır bilinmez el frenini çekmeyi unutmuşum. Araç gözümün önünde gitti gitti gitti, ağaca çarptı. Koştum ama yetişemedim. İşin garip tarafı, geri gittiği yer dümdüz, sonradan denedim itince bile zor. Bunda da vardır bir hayır. Hasarlı hali böyle. Tampon tırnakları kırıldı, stop çatladı. Kastamonu'da bir ustaya götürdüm, 500'e boyasız yaparız dedi. 700 lira da stop 1200 lira tutuyor. Dolu hasarından kaporta işini yaptırmıştım ama yetkili serviste üst panel, üst plastik çıtalar, kapı nikalajları, kapı kaplamaları, arka silecek değişimi yapılması gerekiyordu. Hepsi aradan çıksın diyerek bu hasarı da Ankara'da yetkili servis olan Yenimahalle Birmot'ta yaptırmak için yola çıktım. Ne yazık ki talihsizlikler burada da bitmedi Dersimin az olduğu bir gün hasarlı tamponla birlikte yola çıktım. Çok bir hasar yok, bir şey olmaz diyerek bir tedbir de almadım. Servise yetişebilmek için de biraz da hızlı gidince, tamponun kırık tırnaklarının oradan giren hava tamponu seyir halinde kopartı. Dikiz aynamdan bakıyorum aaa bir şey uçuyor Tampon kırıldı galiba dedim, biraz da üst üste gelen olaylara kızgınlıkla durmadım bile bastım gittim. Ankara'da servisten bir indim, tampon komple yok Ben bir kısmı kırıldı zannederken, komple tesisatla beraber uçmuş. Artık sinirden ağlayacak durumdayken servis hasar sorumlusu ölüm vuruşunu vurdu, aramızda geçen dialog: Hasar Servisi Yet.: Beyfendi tamponunuz yok. Ben: Evet, yolda uçtu. HY: Peki nerde? Ben: Ne bileyim ben, karayolunda geri dönecek halim yok. Rüzgar aldı götürdü. HY: Ama kaskonuz bunu karşılamaz ki. Ben: Hönkkk: Neden? Kaskonun işi bunu karşılamak değil mi? HY: Eksper kırık da olsa tuz buz da olsa eski tamponu ister. Ben: Ya ben bunu bilmiyordum. Ne yapacaz? HY: Ya tamponu bulacaksınız ya siz cebinizden karşılayacaksınız. Ben: Ben tamponu falan bulamam kardeşim, nerden bulayım kaç para bu lanet olsun ben alayım. HY: Yedek parça yetkilimizle bir görüşelim isterseniz. Olayın devamında Birmot Yedek parça servisindeyiz. Yedek parça sorumlusu: Tampon 3 bin lira beyfendi Ben: Tamam sorun değil ben karşılarım geçin siparişi YPS: Sorun tampon değil beyfendi. Tamponunuzla beraber tesisat, plaka lambaları, geri görüş sensörleriniz de uçtu. Ben: Toplam kaç lira masraf? YPS: Tampon 3 bin, sensörlerin tanesi 728 TL'den toplam 2900 küsür, tesisat elimizde yok İtalya'dan isteyeceğiz 650 tl, plaka lambaları, reflektörler, tampon braketleri, kaporta işçiliği ve boyama masrafı derken 9500 civarı bir masraf çıkar. Ben: .............................. Artık yıkılmış bir durumdayken, tükürdüğümü yalayıp, tamponu bulmanın en mantıklı fikir olduğunu anladım. Hemen yukardan Avis'ten bir Clio kiraladım 3 günlüğüne. Saat 6 gibi yola çıktım. Tamponu bulmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şey. Neyse Çankırı'yı geçtim. Hava zifiri karanlık, saat 9.30 civarı. Tamponun uçtuğu yerde, karşı şerite geçtim. Arıyorum ama hiç ümidim yok. Birinci vitesle emniyet şeridinden gidiyorum. Derken gözüme bir parıltı çarptı. Aha dedim valla tampon Bir baktım rüzgar tarlaya uçurmuş, yekpare duruyor. Attım kiralık Clio'ya mutlu mutlu eve döndüm Allah hakikaten eşeğini kaybettirip, sonra da buldurup garibanı böyle sevindiriyor. Üç gün sonra tamponu ve kiralık aracı teslim etmek için tekrar Ankara'ya gittim. Tamponu teslim ettim. Tamir edilir diye düşünüyordum ama, tamir edilmez raporu gelmiş komple değiştirdiler. Bir 4700 TL hasar kaydı ile kurtardık neyse ki Hayat böyle. Yine de devam ediyoruz. Sunuç olarak kırmızı şekerle tekrar aranızdayız. Allah herkesi kazadan beladan korusun. Amin 3 1 Yorum bağlantısı
Aydın Sert 16 Kasım 2018 Paylaş 16 Kasım 2018 Ahmet hocam çoook geçmiş olsun. Yazıyı bir solukta okudum. Okurken aha şimdi ne olacak diye merak ettim 2 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Demir 16 Kasım 2018 Paylaş 16 Kasım 2018 Ahmet hocam çok geçmiş olsun. İnşallah bu talihsizlikler biter. Bu arada araç çok fena nazar değiyordur. 1 Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt 16 Kasım 2018 Paylaş 16 Kasım 2018 Çok çok geçmiş olsun. Bazılarımız aynen sizin gibi. Benimde sık sık başıma gelir böyle aksilikler. Sanırım birazda sakınan göze çöp batıyor. Tekrar geçmiş olsun. Alfa nın tadını çıkarın. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 16 Kasım 2018 Paylaş 16 Kasım 2018 Geçmiş olsun Ahmet Hocam, bir çok noktada benim başıma bu kadar olmasa da benzer şekilde problemler geldi ama sıkıntılar geçtikten sonra o direksiyona geçince her şey unutuluyor. Her renk olmasa da renkli olmanın zararları diyelim. Gönül rahatlığıyla sürüşler dilerim. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Kasım 2018 Paylaş 16 Kasım 2018 Tekrar çok geçmiş olsun. Gelince üst üste geliyor bazen. Otomobillerimizi ne kadar çok sevsek de akşam sokakta bıraktığımız birer metal yığını olduğunu unutmamak lazım. Cana bir şey olmasın. 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 16 Kasım 2018 Paylaş 16 Kasım 2018 geçmiş olsun ben bi kan akıtın diyorum naçizane olarak.. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 16 Kasım 2018 Yazar Paylaş 16 Kasım 2018 Ahmet hocam çoook geçmiş olsun. Yazıyı bir solukta okudum. Okurken aha şimdi ne olacak diye merak ettim [emoji20]Evet çok heyecanlı bir senaryo yaşadım. Ama içindeyken korku filmi gibi oluyor [emoji3] Ahmet hocam çok geçmiş olsun. İnşallah bu talihsizlikler biter. Bu arada araç çok fena nazar değiyordur. Maalesef ben de öyle düşünüyorum. Daha önce birisi bana demişti. Kırmızı Giu’ya binemezsin. Allah sana vermesin ama benim başım beladan kurtulmadı diye. Çok çok geçmiş olsun. Bazılarımız aynen sizin gibi. Benimde sık sık başıma gelir böyle aksilikler. Sanırım birazda sakınan göze çöp batıyor. Tekrar geçmiş olsun. Alfa nın tadını çıkarın. Benim işlerim hep yolunda giderdi ama Giu ile bu sarmalı bozduk [emoji3] Geçmiş olsun Ahmet Hocam, bir çok noktada benim başıma bu kadar olmasa da benzer şekilde problemler geldi ama sıkıntılar geçtikten sonra o direksiyona geçince her şey unutuluyor. Her renk olmasa da renkli olmanın zararları diyelim. Gönül rahatlığıyla sürüşler dilerim.Çok teşekkür ederim. İnşallah son bulur bu talihsizlikler. Tekrar çok geçmiş olsun. Gelince üst üste geliyor bazen. Otomobillerimizi ne kadar çok sevsek de akşam sokakta bıraktığımız birer metal yığını olduğunu unutmamak lazım. Cana bir şey olmasın.Yavuz kardeşim çok üzüldüm bu süreçte. Ailem arkadaşlarım hep arabaya üzüldüm sandılar ama benim üzüldüğüm inan araba değil. Satacak oldum bunun daha iyisini bulamadım. Alalı bir ay oldu hevesimi alamadım. Heves kırılınca o çok üzücü oluyor. Neyse ki geçti. Artık sıkıntı etmiyorum. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 16 Kasım 2018 Yazar Paylaş 16 Kasım 2018 geçmiş olsun ben bi kan akıtın diyorum naçizane olarak..Haklısınız aslında baştan yapmalıydık da biraz kendimi toparlayım öyle bir düşüncem var. Teşekkür ederim dilekleriniz için. Çok geçmiş olsunBende kırmızı aldım başıma gelmeyen kalmadıBir daha kırmızı araç mı tövbeler olsun kafamı kırsınlar yine almamSon kısımda artık yüzümde biraz tebessüm oluşmadı değilKiralık araç çok mantıklı olmuşŞimdi okurken ben de gülüyorum [emoji3] Sıkıntılı bir süreç. Kırmızı gerçekten lanetli mi ne [emoji848] Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Kasım 2018 Paylaş 16 Kasım 2018 Geçmiş olsun. Olabiliyorlar böyle şeyler. Bir avuç metal. Ben de çok severim arabamı ama bazı şeylerin önüne geçemeyiz. Cana gelmesin, derdimiz o 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts