Ali Cihangiroğlu 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 (düzenlendi) asıl sebeb sürücüler aslında, araba kullanmayı arabadan anlamayı bilmiyoruz, heleki yolu okumayı ona göre sürmeyi neredeyse hiç bilmiyor millet... aslında araba ehliyetinden önce motor ehliyetini ve km yapma şartını koyacaksın, sağ çıkanlara araba ehliyeti vereceksin, bakın bakalım nasıl öğreniyorlar çukurdan kaçmayı yolu okumayı motor kullanamayana arabada yok aha size çözüm, hem yollarda boşalır ohh keka 31 Temmuz 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Yerleşim yerleri belediyeler beceriksiz hırsız ise genelleme yapıp yol yok diyemezsiniz. Senin aracın kaç kere mahallende geziyor, kaç kere karayolunda geziyor. Evet abi, belki 5x km'n var ama, hepsini otoyolda yapıyorsun. Bizim sokaklarda benim yaptığım km'yi kendi kullanma tarzınla yapsan, alt takımı şimdiye 3 kere değişmiştin [emoji4]Günlük 18 km. Tamamı şehir içi Değeri düşer diye boyatmıyoruz sonra eskiyor tabi. Öğlen gelsene yemek yerükServsteyim Kurallara uymuyoruz,uymuyorum. Meskun mahal 30 diyor 130la gidiyoruz. Biz adam olmaz isek adam boyunda kasisi önümüze koyarlar.Eskişehir çevre yolu. Kendimi bildim bileli 70 orası. Millet kuzu gibi gidiyor çevre yolunda. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Gurbetçilerin arabalara bakıyorum tertemiz genelde, 98 model Mercedes tertemiz görünüyor, bizdekiler genelde tampon vs çizik boya yanığı vs var, lambalar solmuş vs. Çoğunda yeni araba var gerçi Yorum bağlantısı
Harun Özden 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Araçların çabuk yıpranmasının en büyük sebebi bence önce trafik kültürü sonra altyapı. -Trafiğe çıkan sürücü normalde çok sakin olsa da agresifleşiyor: tampon tampona gitmek, takip kurallarına uymamak, lambanın dibine kadar tam gaz gidip son anda frene basmak; yol vermemek, yol almak; yavaş ve kurallara uygun gitmenin daha tehlikeli olması; soğuk motora tam gaz vermeler; gaz verdikten sonra çat diye stop etmeler; kasislere paldır küldür dalmalar Öncelikle toplum olarak trafik kültürünü düzeltmemiz gerekli - Altyapı sorunu da çok büyük: ülkemizin en büyük sorunu park yeri. Doğru düzgün planlama yapılıp park yerleri oluşturulmadığı için yol kenarına park etmek zorunda kalıyoruz, bu nedenle yollar daralıyor ve trafik oluşuyor. Yolların mevzuata düzgün yapılmaması ayrı bir sorun iken düzgün yapılan yolların da tonajlı ağır vasıtalar canına okuyor. -Plansız şehircilik anlayışı da ayrı bir konu. Yeni atılan asvaltın 6 ay yerinde kaldığını ankara da ben görmedim. Mutlaka bir tamir altyapı çalışması vs sebebiyle yepyeni asvalt kazılıyor ve yama yapılıyor. Yapılan yama da hızlı geçen araçların, tonajlı ağır vasıtaların etkisiyle hemen bozuluyor. -Bir diğer konu ise arabaları sokakta bıraktığımız gibi bulamıyoruz. Mutlaka çiziliyor, darbe alıyor. Çizilen arabanın boyası önlem alınmazsa uzun süre dayanmıyor. Çok dillendirilmese de bölgesel yağan asit yağmurları da cabası. Hava kirliliği sebebi ile özellikle sanayi bölgelerinde normal yağmur yağmıyor. 1 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Araçların eskimesine katılmıyorum. Bizim gözümüzde eskiyor, kimse eski araca binmek istemiyor. 50 binde alıp 80 binde satan bir sürü insan var. Amaç 100 bini geçmeden elde çıkarmak. Diğer bir konuda olduğu gibi serviste sandık motor takılmış olan araca bile öcü gözüyle bakabiliyoruz. 10 yıllık araç fabrikadan çıktığı gibi dursun istiyoruz. Durmaz ve bazı parçaları değişebilir. Bu kabul etmek zorundayız. Bu durumdaki araç da yıpranmış araç değildir. Yollar bozuk olduğu için arabalar yıpranıyor kısmına da katılmıyorum. Yollarımız, özellikle de şehir içleri çok iyi değil ama biz de araç kullanamıyoruz. Daha tümsekten geçmeyi bilmiyoruz. (tümsekten geçerken tek teker tümseğe tek teker tümsek olmayan yere denk gelecek şekilde geçilmez. Bu durum şasinin esnemesine ve ileride aracın her tarafından ses gelmesine sebep olur) Bakım konusu ise en önemli etken. Zamanında yapılmayan bakımlar, gereksiz görüldüğü için değişmeyen parçalar, önce kimsenin gözüne görünmeyen ama ileride başka sorunlar çıkaracak parçaları da etkiliyor. Tabi etkileri de katlanarak artıyor. Kısacası bilinçsiz tüketiciyiz. 4 Yorum bağlantısı
Tolgahan Doğru 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Adana Şanlıurfa otoyolunda ki Nurdağı inişini görmeniz lazım harika otoyollarımiz için. Jantinizi eğmek , yoldan çıkmak , bariyerlere savrulmak için 90 100 km gibi hızlarla viyadugun yolla birleşim yerindeki düzensiz krater ve kanyonlara merhaba diyin ki bu araçlar neden bu kadar çabuk eskiyor anlayin Yorum bağlantısı
Efe Özer 31 Temmuz 2018 Yazar Paylaş 31 Temmuz 2018 4 saat önce, Harun Kocaçalışkan yazdı: Açıkçası ben Türkiye'deki arabaların daha hızlı yıprandığı konusuna katılmıyorum. Böyle bir sonuca nasıl bir istatistik ya da araştırma yaparak ulaşmışlar orasını da anlamış değilim. Yapmaya gerak var mı?İstanbula 3 gün ziyarete geldim.Tam hangi yol bilmiyorum bir trafik kazası olmus.Yolun bir yada iki şeridi iptal ben karşı yonden seyrediyorum.O kazanın sebep oldugu dur kalk trafik ta 25 km geriye, köprüye kadar uzamıs. Yolda yaklasık kazanın 10 km gerisinde cekiciyide gördüm.Adamlar hareket ediyor duruyor 10 sn arabayı yerinden kaldıramıyorlar.O çekici nasıl varıp yolu açacak bilemedim Akşama evlerine vardılar mı merak ediyorum. Yorum bağlantısı
Bekir Memur 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 (düzenlendi) -Mekanik olarak yıpranma malum yamalı yollardan dolayı. -Uygun bakım malzemeleri kullanmıyoruz özellikle yağ seçimini bilmeyip dpf tıkayan çok fazla -Boya bakımlarını yapmıyoruz periyodik olarak boyayı cila ile korumuyoruz aracın kaporta işlemlerini iyi bir kaportacıya yaptırmyoruz. Boyasal olarak bizim insanımızın %90 ı istasyonlardaki köpüklerin ph derecesinin 13 14 olduğunu ve bunun öncelikle farları bozarttığını ardından verniği zorladığından haberi yok. Yüksek çözücülü kimyasalın her zaman iyi olduğunu sanıyoruz. Aynı zamanda polisaj gibi uygulamalardan önce demir tozu temizliği yaptırmayıp direkt polisaja girişilince o tozlar verniğe gömülüyor paslanıp güneş yanığına sebep oluyor. 31 Temmuz 2018 tarihinde Bekir Memur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Gurbetçilerin arabalara bakıyorum tertemiz genelde, 98 model Mercedes tertemiz görünüyor, bizdekiler genelde tampon vs çizik boya yanığı vs var, lambalar solmuş vs. Çoğunda yeni araba var gerçiAvrupadan gelen araçlar komple boyalı, motorları değişmiş, lastikler jantlar orijinal 15 inch. Bize göre öcü onlar 4 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Yollrımız bozuk kaldırım a arac cıkarmamız meshur yaklasık 6 ay önce kızım ehlıyet aldı alıssın dedım kendı arabamı verdım kullansın dıye ama bakdım logar kapagı cukur set duz gecıyor dedım benım arabamı unut , gittik ortalama bır fiesta aldık direksiyon kutumuzu degıstık ya bozukdu yada benım kzın kullanıs sıtılınden demem odurdkı kullanıcı ne kadar duzgun kulanırsa arac okadar temız kalıyor transporter kızım dan 2 yaş küçük ama masallah yenı arac kondısyonunda ustune yukledıgın yuk lastıgı yakıtı sürücü dikkati iyi olursa araclar temız kalıyor Yorum bağlantısı
Erkan Işık 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Cok sey konusmuslar ama boşa konusuyorlar kapının önunde gunluk kaza olur ufak tefek kazlar da degıl ne muhtarı ne beledıyesı ne trafık kaldı kımse bır sey yapmıyor yılda 200 kaza kesın basdakılerde bu zıhnıyet oldukca bu memleket ılerı gıtmez Yorum bağlantısı
Ali Gök 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 ben bizde arabaların eskidiğine inanmıyorum. bizde piskolojik olarak eskiyor. ticaride linealar 700 800 bin km lerde görüyorum ama normal araba 100 binde bitik diyorlar :d keşke km takıntısı daha da artsa milletimizde 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 6 saat önce, Servet Aydın yazdı: Yerleşim yerleri belediyeler beceriksiz hırsız ise genelleme yapıp yol yok diyemezsiniz. Sadece karayolunda gezerek genelleme yapılmaz abi. Sen nispeten gelişmiş bi semtte oturuyorsun. Gelişimini tamamlayan buralara gelsene bi hele? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Ben size sorunu söyleyeyim, bütçemizin üzerinde araba alıp bakamıyoruz. Hurdacı stajımda çok ilginç taleplerle karşılaşıyorum. Ön cam isteyene alıştım ama adamlar silecek almak için hurdacı geziyor. Bu adamın arabası yıpransa ne olur yıpranmasa ne olur. Al satçılar araba getiriyor şurası bozuk, en ucuz şekilde halletmem lazım arabayı satacağız diyor. Alan adam zaten son kuruşuna kadar arabaya vermiş o hiç değiştiremiyor. Ayrıca arabaların üretildiği yerde parça değil işçilik pahalı, debriyaj balatası yerine komple şanzıman değişimi daha ekonomik olabiliyor mesela.. 2 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Sadece karayolunda gezerek genelleme yapılmaz abi. Sen nispeten gelişmiş bi semtte oturuyorsun. Gelişimini tamamlayan buralara gelsene bi hele? Evler kaç liradan başlıyor oralarda ? Belediyeler sehiriçinde çalışmıyorlar, doğru ama belediye asfalt atsa ertesi gün doğalgazcı gelip kazıyor. 4 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Sadece karayolunda gezerek genelleme yapılmaz abi. Sen nispeten gelişmiş bi semtte oturuyorsun. Gelişimini tamamlayan buralara gelsene bi hele?Gebze mi gelişmiş? Olm burası 19.yy'da hala. Kazancı çok yüksek vergilendirme ile. Kaymağı Kocaeli büyük şehir yiyor, bize posa dahi yok. Burada bir kere yapılıyor bitti.Ayrıca, ülke genelinde olan yolların toplam uzunluğu ile hasarlı sorunlu olanların uzunluğu milyonda bir belki. 200 km yolda 500m bozuk hat var. Yol yok deniyor. İnsaf 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 8 dakika önce, Serkan Toker yazdı: Evler kaç liradan başlıyor oralarda ? Belediyeler sehiriçinde çalışmıyorlar, doğru ama belediye asfalt atsa ertesi gün doğalgazcı gelip kazıyor. Sorun bruada zaten. Gelişimini tamamlamış bizim buralar. İlk gelen yeni yapıda her yer kazılıyor. Ekstra bir altyapımız yok. Olanı değerlendiremiyoruz, o da ayrı. 2 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Gebze mi gelişmiş? Olm burası 19.yy'da hala. Kazancı çok yüksek vergilendirme ile. Kaymağı Kocaeli büyük şehir yiyor, bize posa dahi yok. Burada bir kere yapılıyor bitti. Ayrıca, ülke genelinde olan yolların toplam uzunluğu ile hasarlı sorunlu olanların uzunluğu milyonda bir belki. 200 km yolda 500m bozuk hat var. Yol yok deniyor. İnsaf 500m bozuk hat 1 alt takıma sebep oluyor işte. SEnin orada bi kerede yapılıyor, bi daha ihtiyaç olmuyor zaten. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 21 saat önce, Evren Erakçora yazdı: 40 dakika ne anlatıyor Siz öyle yazınca linki bile açmadim 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 500m bozuk hat 1 alt takıma sebep oluyor işte. SEnin orada bi kerede yapılıyor, bi daha ihtiyaç olmuyor zaten.Yapma Sani. Doğuda köylerde mezralarda mıcır asvalt bile yok. Onlar o zaman hiç araç kullanmasın. Yorum bağlantısı
Ali Gök 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Mersinden otesini bilmem. Bizim oralarda yolu asfalt olmayan koy yolu yok he bozukmu cogu yerinde cukur vs var ama cokta sorun degil ayarliosn bi sekilde yolu ezberleyip tas toprak olsa sikinti belki guneydogu koyleri oyledir hala Yorum bağlantısı
Servet Aydın 31 Temmuz 2018 Paylaş 31 Temmuz 2018 Ali, hala 80 yıllık kar temizleme yöntemi var bizde. Kar gören bölgeler tuzu yiyor yaza çıkmadan asvalt haşat oluyor. Sıvı madde kullanan yer çok az 3 Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 2 Ağustos 2018 Paylaş 2 Ağustos 2018 (düzenlendi) Yollar, bilinçsiz ve kötü kullanım, kötü ustalık, uygunsuz yan sanayi parça kullanımı gibi temel sebepler sıralanmış. Ek olarak kaza oranının fazlalığını da dikkate almak lazım. Bir de yan sanayi ve uygunsuz parça kullanımı ile kötü ustalık etkenlerinin baş sebebi olarak, insanları düdükleme odaklı yetkili servis zihniyetini burada anmadan geçmeyelim. 2 Ağustos 2018 tarihinde Rıdvan Ergün tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ağustos 2018 Paylaş 4 Ağustos 2018 Katılıyorum Rıdvan Bey’e. Piyasada 77 lira olan parçaya 1000 lira isteyen servisin ayıbı bu. 2 Yorum bağlantısı
A. Yıldırım Yıldız 4 Ağustos 2018 Paylaş 4 Ağustos 2018 Katılıyorum Rıdvan Bey’e. Piyasada 77 lira olan parçaya 1000 lira isteyen servisin ayıbı bu. 3 degisik serviste 895, 1090, 1335 tl istediler su parcaya; Ben farla beraber verdigim sipariste su paraya aldim; Fomoco olmayanina 60 tl isteyende olmustu! Hani ne desem bilmiyorum sozunun cuk oturdugu yerlerden biri. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Ağustos 2018 Paylaş 5 Ağustos 2018 Bir şekilde soyuluyoruz. Bu kadar fahiş fiyatın hiç bir açıklaması olamaz. Vicdansızlık bu. 50 liraya ithal edip, 700 liraya servislere gönderiyorlardır. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Ağustos 2018 Paylaş 5 Ağustos 2018 videoda 18:40 tan 19:00 a kadar sabredebildim kim bunlar yahu On 30.07.2018 at 23:18, Evren Erakçora yazdı: 40 dakika ne anlatıyor yoğun reklam 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts