Mehmet Salih Bostan 2 Ağustos 2018 Paylaş 2 Ağustos 2018 (düzenlendi) Aracım 148000 km'de ve birinci, ikinci viteste eskisi gibi atik değil, zor hızlanıyor. Devir 3 binleri geçince ancak hızlanıyor. İlk başlarda (130000 km) böyle değildi. İlk kalkış çok atikti. Sorun ne olabilir acaba? Tüple ilgili bakımlar ve ayarları yeni yapıldı. Benzinde de olsa ilk atikliği malesef kalmadı aracımın. Merak ettiğim dizellerde olduğu gibi temizlemek gereken maf sensörü bunda da mevcut mudur? Teşekkürler... 2 Ağustos 2018 tarihinde Mehmet Salih Bostan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selim Kaya 2 Ağustos 2018 Paylaş 2 Ağustos 2018 İlk hızlanmada eskiye nazaran gevşeklik varsa, baskı balataya yoğunlaşırdım. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 2 Ağustos 2018 Paylaş 2 Ağustos 2018 Maf değilde map sensörü olabilir. Gaz tepkisi azaldı ise oksijen sensörü de işlevini tam gerceklestiremiyor olabilir. 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 2 Ağustos 2018 Paylaş 2 Ağustos 2018 Bence Aracin bakimlarindan baslamalisiniz.. Hava filtresi durumu nedir? yakit filtre durumlari? baski balata durumu? Egzoz bakimi? yakit marka degisikligi oldumu? bence bunlarin kontrolunden sonra durum daha da netlesecektir... 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Salih Bostan 3 Ağustos 2018 Yazar Paylaş 3 Ağustos 2018 Sanırım detaylı bir bakım yapma zamanı geldi. Yağ değişimine de 1000 km falan kalmıştı. Yağ değişim sırasında hepsine bir bakıtırım. Bir ara yanık kokular gelmişti ve baskı balata olduğunu söylemişlerdi. Ben de ilk viteslerden sonra gidişinde sıkıntı olmayınca değişimden uzak durmuştum. Sanırım illa değişecek Herkese teşekkürler arkadaşlar. Yorum bağlantısı
Berat Orçan 4 Eylül 2018 Paylaş 4 Eylül 2018 Boğaz kelebeğinin solunda maf sensörü. Bilginiz olsun Torx uçlu vidası var ayrıca sol tarafında tırnak var vidayı sökseniz bile tırnak sensörü ayırmanıza izin vermiyor biraz uraştırıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts