Serkan Toker 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 9 dakika önce, Servet Aydın yazdı: İşine geliyor tabi. Çok zalım gördüm seni bayım. Emare olmuyor genelde. 3000 dd ile dönerken çattadanak gidiyor El değmemiş şanzıman 3000 lira eskisini alırım.. 4 Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 5 saat önce, Alpay Sumer yazdı: 2005 manuel 110000 km de fiestamin keyfi olarak sanziman yagini degistirmistim.İcinden cikan yağ durumu : Ben 60.000 km de ilk değişimi yaptırdığımda da çıkan yağ bu durumdaydı. 1 saat önce, Servet Aydın yazdı: Sonrasında dağılma başlıyor. 400k’da ilk kez şanzıman dağıtmışsınız. Ben o km’yi 7 araç değişiminde anca görüyorum. Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 9 saat önce, Mehmet Kaya yazdı: Hiç çalışmayan arabada yılda bir yağ değişimi gerekiyor diyorlar neden? Motorun çalışma prensibi ile manuel şanzımanınki aynı mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 Motorun çalışma prensibi ile manuel şanzımanınki aynı mı?motora koyduktan sonra km bakılmaksızın neden değiştiğini sordum ? Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 4 saat önce, Mehmet Kaya yazdı: Ben öyle bir iddiada bulunmadım. Sizin gibi görüşlerimi paylaştım. Kendi şahsi görüşüm. "Ben olsam Değiştiririm." Sizin şahsi görüşünüz "Ben olsam değiştirmem." Ben de “ben olsam değiştirmem” demedim😊 Üretici ne diyor herhangi bir değişim periyodu yoktur eksikse tamamlanır. Bu arada ben periyodik olarak değiştiririm. 😀 5 dakika önce, Mehmet Kaya yazdı: motora koyduktan sonra km bakılmaksızın neden değiştiğini sordum ? 10 yıldır değişmemiş şanzıman yağı yenilendiğinde oluşabilecek hasarda mesuliyet alabilir mısınız? Tekrar söylüyorum ya hep ya hiç 😊 2 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 30 dakika önce, Mehmet Kaya yazdı: motora koyduktan sonra km bakılmaksızın neden değiştiğini sordum ? Dışarı gidecek boşuna para, yağa hiçbir şey olmaz. Tamamen önlem amaçlıdır.. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Emre 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 Motora konmuş yağ hiç kilometre yapmasa bile 10 yıl boyunca hava ile temas ettiği icin bozulur. Onun icin değişmesi tavsiye edilir diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 (düzenlendi) 2 dakika önce, Fatih Emre yazdı: Motora konmuş yağ hiç kilometre yapmasa bile 10 yıl boyunca hava ile temas ettiği icin bozulur. Onun icin değişmesi tavsiye edilir diye biliyorum. 10 yıl iyi bizde 1 yıl diyorlar.. 10 Ağustos 2018 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 10 yıl iyi bizde 1 yıl diyorlar.. [emoji3]Biz demiyoruz araba uyarı veriyor. 🤣🤣 Dışarı gidecek boşuna para, yağa hiçbir şey olmaz. Tamamen önlem amaçlıdır..Ben bizim ayçiçek yağı kullanıyorum. O da mı yabancıların yoksa [emoji15] 10 yıldır değişmemiş şanzıman yağı yenilendiğinde oluşabilecek hasarda mesuliyet alabilir mısınız? Tekrar söylüyorum ya hep ya hiç [emoji4]Tamam Koray bey . İster değiştirir ister değiştirmez. Araç benim olsa ben değiştiririm dedim ve diyorum. Başkasını arabasının mesuliyetini ben niye alayım. Soru sordu sorusuna cevap verdim. SizVerdiğiniz her cevaptan doğacak sorunların mesuliyetini kabul ederek mi fikir beyan ediyorsunuz? 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 19 dakika önce, Mehmet Kaya yazdı: Tamam Koray bey . İster değiştirir ister değiştirmez. Araç benim olsa ben değiştiririm dedim ve diyorum. Başkasını arabasının mesuliyetini ben niye alayım. Soru sordu sorusuna cevap verdim. Siz Verdiğiniz her cevaptan doğacak sorunların mesuliyetini kabul ederek mi fikir beyan ediyorsunuz? Eyvallah hocam kızmayın 👍 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 400k’da ilk kez şanzıman dağıtmışsınız. Ben o km’yi 7 araç değişiminde anca görüyorum.Tekil araçla çok yüzbin km yapınca öyle akla gelmeyen arızalar görülebiliyor Dışarı gidecek boşuna para, yağa hiçbir şey olmaz. Tamamen önlem amaçlıdır..Fren yağı sadece ısıl sebepler nedeniyle değil, bildiğin gibi hava teması sonrası korozyon nedeniyle değişiyor. Şanzuman yağı hem ısı hemde hava teması ile benzer deformasyon yaşayıp değişiyor. Ve hatta yakıt dahi düşer, yağın direnci azaldığı için. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 10 Ağustos 2018 Paylaş 10 Ağustos 2018 On 09.08.2018 at 22:50, Koray Demir yazdı: Manuel şanzıman yağı değişmez Ka'da kışın geçmeyen vitesler, yağ değişimi sonrası "yağ" gibi olmuştu. Dediğiniz yanlış, üzgünüm. Yorum bağlantısı
Koray Demir 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 8 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Ka'da kışın geçmeyen vitesler, yağ değişimi sonrası "yağ" gibi olmuştu. Dediğiniz yanlış, üzgünüm. Üzülmenize gerek yok 😊. Çünkü ben demiyorum üretici kitapçığında söylüyor. Ben de periyodik olarak değiştiyorum sadece işin teknik kısmını izah ettim. Yorum bağlantısı
Koray Demir 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 8 saat önce, Servet Aydın yazdı: Tekil araçla çok yüzbin km yapınca öyle akla gelmeyen arızalar görülebiliyor Ankara’da ve İstanbul’da milyon km yapan yağı değişmemiş orjinal şanzımanlı yüzlerce Focus, Accent, Linea/Albea taksi var? Kısmet mi diyelim? 😊 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 42 dakika önce, Koray Demir yazdı: Ankara’da ve İstanbul’da milyon km yapan yağı değişmemiş orjinal şanzımanlı yüzlerce Focus, Accent, Linea/Albea taksi var? Kısmet mi diyelim? 😊 Yazılanları okurken yazmayı düşündüğüm şeyi sen yazmışsın Koray Trafikte halen gezine milyon km'li araçlardan kaç tanesinin manuel şanzıman yağı kaç kere değişti acaba. Araştırma yapılsa manuel şanzıman yağı değişen araçların oranı %1 falan çıkar herhalde. Arada tabi ki, illa ki sorun yaşayan olur ama bunu genellemek bence doğru değil. Bir kere daha : Eksikse tamamlanır. 4 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 Yağın rengi değişince bozulmuş oluyor mu? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 Yağın nerede çalıştığına bağlı. Dizel araçta yağ bir günde renk değiştirir, bu sorun değildir. Ama kapalı bir şanzımanın yağının rengi değiştiyse bence sorundur. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 11 saat önce, Servet Aydın yazdı: Tekil araçla çok yüzbin km yapınca öyle akla gelmeyen arızalar görülebiliyor Fren yağı sadece ısıl sebepler nedeniyle değil, bildiğin gibi hava teması sonrası korozyon nedeniyle değişiyor. Şanzuman yağı hem ısı hemde hava teması ile benzer deformasyon yaşayıp değişiyor. Ve hatta yakıt dahi düşer, yağın direnci azaldığı için. Şanzıman yağının direncini yiyim, direnç gösterse en fazla eksi dereceli havalarda direnç gösterir. O da vites koluna direnç gösterir.. Bilek egzersizi olur işte fena mı ? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 11 Ağustos 2018 Paylaş 11 Ağustos 2018 Ankara’da ve İstanbul’da milyon km yapan yağı değişmemiş orjinal şanzımanlı yüzlerce Focus, Accent, Linea/Albea taksi var? Kısmet mi diyelim? [emoji4]1.6 140 nm, 1.3 170 nm tork gören mekanik daha dayanımı yüksek oluyor. Şimdi sahneler bol nm olan araçlara kaldı. Göreceğiz hep beraber Şanzıman yağının direncini yiyim, direnç gösterse en fazla eksi dereceli havalarda direnç gösterir. O da vites koluna direnç gösterir.. Bilek egzersizi olur işte fena mı ? [emoji3]Sağ kolum ve sol ayağım fazla gelişti. Diyorum ki İngiltere de servis mi açsam 3 Yorum bağlantısı
Recommended Posts