Levent Okutan 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Merhaba Ford Courier 2015 model Tit plus aracım var..Aracımda rampada dururken klima açık ve Yokuş kalkış devredeyken kalkarken araç yığlımaktan öte stop etme derecesinde kötü bir durumda.30 mt sonra anca toparlıyor.Aynı drum 2012 model Cmax tada vardı ama Courier Cmax tan daha kötü drumda sanki..Aracıma yazlım atsam sorunum çözülür mü ve Artsı- Eksisi nedir ..bilen tecrübe eden arkadaşlar bilgi verirse iyi olur.. Gaziantepte ECufast diye firma var düşündüğüm..17 yıllık firma. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Sadece rampada klimali kalkis icin bu ise girmem sahsen. Klimayi kapatirim. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Yazilim isin icine girince olay benim gozumde biraz karmasik hal aliyor... Arac uretiminde muhendisler belirli ar-ge sonuclarinda uretime katkida bulunurlar. aracin dogasina mudahale oldugunda ister istemez elbet bir yerlerden patlak verecektir..Benim de gorusum metin hocayla benzerlik gostermekte. aracinizi oldugu gibi kabul edip onun dogasina mudahale etmemeniz en iyisi olacaktir .. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Alt devirler canlanır, bahsettiğiniz şikayetiniz azalır. Soft yazılımın kısa vadede bir sıkıntısı olmaz. Garanti kısmı hakkında bilgim yok. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 12 dakika önce, Osman Furkan Sumer yazdı: yakitta yaklasik 1litrelik dusus gosterir. nasıl? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Kalkista degilde en cok ara hizlanmada fark oluyor. . 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Yakıt olmadan basınç olamaz. Rölantide 2000 devir ile basınç 0.1 bar, yük altında 1.5 bar misalen. Püskürtme süresi uzatılacak, rail basıncı daha erken yükselecek ki turbo alt devirde tepe basınca ulaşsın.Box takılarak ta güç alınıyor. Turbo fabrika ayarında çalışıyor. Yazılım ile yakıtın düştüğü ispatı ancak dyno üzerinde kanıtlanır. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Dynoda güç ölçümü doğru olmayabilir, doğru. Buradaki husus, sabit hız sabit hava akımı ile yazılım olan ve olmayan hali ile aynı aracı yakıt ekonomisi varmı yokmu kıyaslamak.Çok tartıştık vaktinde, mekanik eylem olmadan tüketim düşmüyor, güç zaten her şekilde alınıyor.Yakıtın mevcut motor üzerinde oluştuğu güç belli. 100gr motorin 10 kw veriyor ise, onu 90 gr yapıp yine 10 kw güç elde edemeyiz. Değerler yine örnekleme.Şunu yapalım, birim zamanda püskürtülen yakıtı 50bin parça yerine 200bin parçaya bölelim, o an 1 bar yerine 2 bar verelim. O zaman yakıt teoride düşer. Tabii bunlar mekanik müdahale ile olacak şeyler. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 15 Eylül 2018 Paylaş 15 Eylül 2018 Valla yazilim durumuna gore yakitin dusup dusmemesi degisir. Bende dustugunu gordum. 1.8T Quattro 40 litrelik lpg de 440 km giderken 520 km gidiyordu yazilim sonrasi. 163 hp den 180 hp ye cikmisti. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Yüksek devirde kalksanız olmuyor mu Yorum bağlantısı
Levent Okutan 16 Eylül 2018 Yazar Paylaş 16 Eylül 2018 32 dakika önce, Evren Erakçora yazdı: Yüksek devirde kalksanız olmuyor mu sadece stop etmiyor ama yine kalkarken araç 30 mt sonra gaz yemeye başlıyor.. 12 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Alt devirler canlanır, bahsettiğiniz şikayetiniz azalır. Soft yazılımın kısa vadede bir sıkıntısı olmaz. Garanti kısmı hakkında bilgim yok. sadece kalkışta sorunum var.garantisi bitik aracın..sadece ben fazla 10.000-20.000 km daha binerim..şuan motor drumu %85 te iken 10.000 km sonra motor %70 altını görür mü ..kulanımmım şehir içi sürekli maximum tork aralığında kulanıyorum..(1750-2500 devir) dur kalk epey bir var..uzun yola hiç çıkamıuyrum..mevcut durumda yazılım attırsam turbo ve motor ömrü düşer mi .? 11 saat önce, Dogan Arsiray yazdı: Kalkista degilde en cok ara hizlanmada fark oluyor. . yaptırdınız mı siz ? Yorum bağlantısı
Levent Okutan 16 Eylül 2018 Yazar Paylaş 16 Eylül 2018 12 saat önce, Osman Furkan Sumer yazdı: 2CR ve EcuFast Türkiye'de en bilinen ve en kaliteli arac yazilim firmalaridir. Soft yazilim, +10-15 beygirlik artis gozle gorulur hisli bi performans meydana getirir, 0-100, 80-120 hizlanma suresi kisalir, yakitta yaklasik 1litrelik dusus gosterir. Bilmeniz gereken en onemli husus; yazilim attiktan sonra araciniz garanti disi kalir. 5000km de bir yag degisimini goze almalisiniz, uzun vadede motor omrunu kisaltmasiyla birlikte aracin dogasina aykiri olarakta sikintilar dogurabilir. garantisi bitik aracın..sadece ben fazla 10.000-20.000 km daha binerim..şuan motor drumu %85 te iken 10.000 km sonra motor %70 altını görür mü ..kulanımmım şehir içi sürekli maximum tork aralığında kulanıyorum..(1750-2500 devir) dur kalk epey bir var..uzun yola hiç çıkamıuyrum..mevcut durumda yazılım attırsam turbo ve motor ömrü düşer mi .? 13 saat önce, Alpay Sumer yazdı: Yazilim isin icine girince olay benim gozumde biraz karmasik hal aliyor... Arac uretiminde muhendisler belirli ar-ge sonuclarinda uretime katkida bulunurlar. aracin dogasina mudahale oldugunda ister istemez elbet bir yerlerden patlak verecektir..Benim de gorusum metin hocayla benzerlik gostermekte. aracinizi oldugu gibi kabul edip onun dogasina mudahale etmemeniz en iyisi olacaktir .. mühendislerin ve fabrikaların drumu birazda avrupa normlarına uygun emisyon değelrine uygun araç üretebilmek..onların için en önemli husus düşük emisyon alabilmek..yoksa 16. TCDİ motor 95 ila 115 arasında değişiyor.Aynı motor ama farklı Hp olabiliyor..Courier biraz ağır bir araç ama 1. viteste çok geç açılıyor.. 18 saat önce, Metin Akbal yazdı: Sadece rampada klimali kalkis icin bu ise girmem sahsen. Klimayi kapatirim. 2015 model araca binip bu özelliği kapatmak mantıklı gelmiyor.. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Yazılımlı binen bir çok kişi var. Ben 195.000’de yaptırdım. Şu an 240.000’de. Aracınızın bakımlarını geciktirmeyin yeter. Bir şey olmaz kolay kolay. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 2015 model araca binip bu özelliği kapatmak mantıklı gelmiyor..Benim arabamda 2014 model [emoji4] Bazen mantiga uymayan pratige uyar. 2 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Levent bey Arac konusunda bilgimiz vardir elhamdulillah 😋 Emisyon hususlarinin onemli etken oldugunu biliyorum.. Yazdiklarim kisisel dusuncelerdir. Sevduguni alamadiysan alduguni sevecesun😋 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 5 saat önce, Levent Okutan yazdı: sadece stop etmiyor ama yine kalkarken araç 30 mt sonra gaz yemeye başlıyor.. sadece kalkışta sorunum var.garantisi bitik aracın..sadece ben fazla 10.000-20.000 km daha binerim..şuan motor drumu %85 te iken 10.000 km sonra motor %70 altını görür mü ..kulanımmım şehir içi sürekli maximum tork aralığında kulanıyorum..(1750-2500 devir) dur kalk epey bir var..uzun yola hiç çıkamıuyrum..mevcut durumda yazılım attırsam turbo ve motor ömrü düşer mi .? yaptırdınız mı siz ? Evet. Dodge Journey de deneyimim bu sekilde. Alt devirde cok belli olmuyor. Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Ben 1 aydır kullanıyorum yakıt tüketimi bu şekilde Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Evet servet abi yazılım yakıtı arttırmadı gidişi gayet güzel oldu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Eylül 2018 Paylaş 16 Eylül 2018 Sakin sürüş ile orijinal haliyle tüketim aynı olur. Agresif kullanım ile x2 artar 3 Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 (düzenlendi) aslında bu kurye fiesta connect 1.5 tdci için bir setup yapmak istiyorum aracı incelediğimde bir çok kısım aynı motorda aynı focus intercol 1.5 tdci focus turbo 1.5 tdci down pipe ve stage 1 yazılımla 150 hp 350 nm alınır şanzıman sıkıntı çıkarmaz ise çıkartırsada focus 1.6 tdci şanzımanı tak geç :d 150 -160 hp 320 -350nm tork ve 1100 kg fiesta kulağa hoş geliyor 17 Eylül 2018 tarihinde Serkan Karakoca tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 17 saat önce, Servet Aydın yazdı: Sakin sürüş 1 defa denedim test için, hayata küstüm yahu Yorum bağlantısı
Servet Aydın 17 Eylül 2018 Paylaş 17 Eylül 2018 1 defa denedim test için, hayata küstüm yahuAhlaksız sürüşleri tasvip etmiyoruz Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 21 Eylül 2018 Paylaş 21 Eylül 2018 On 15.09.2018 at 14:12, Levent Okutan yazdı: Merhaba Ford Courier 2015 model Tit plus aracım var..Aracımda rampada dururken klima açık ve Yokuş kalkış devredeyken kalkarken araç yığlımaktan öte stop etme derecesinde kötü bir durumda.30 mt sonra anca toparlıyor.Aynı drum 2012 model Cmax tada vardı ama Courier Cmax tan daha kötü drumda sanki..Aracıma yazlım atsam sorunum çözülür mü ve Artsı- Eksisi nedir ..bilen tecrübe eden arkadaşlar bilgi verirse iyi olur.. Gaziantepte ECufast diye firma var düşündüğüm..17 yıllık firma. Aslında Ford’un dizellerinde ilk kalkışta fazla bir hantallık yoktur. Benim 2011 Focus’a kıyasla abimin 2012 Passat 1.6Tdi daha hantaldı. O da gitti yazılım yaptırdı. Şu an 140 bg ve halinden memnun. Güvenilir bir yerde yaptırabilirsiniz. Ama sırf yokuşta yüklüyken kalkışta rahat olmak için değil tabi. Genel olarak memnun değilseniz yaptırın derim.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts