Fatih Sarıkaya 12 Ekim 2018 Paylaş 12 Ekim 2018 Yaklaşık 1 aydır her sabah kaloriferi açıyorum,taki işe gelenekadar. Bugün aracı çalıştırıp ısıttım.Rolanti normale dönünde hareket ettim.Yaklaşık 2 km kadar gittim.Hararet ibresi 80'ne geldi ama sıcak üflemiyor.Bu olay daha çok dikkatimi çekti.Gözüm ibrede ve ellerim muzullarda.2,5 km geldikten sonra ışıklarda durdum.İbre yine 80'nde.30 sn bekledim hararet ibresi 95 çıktı.Bu esnada içime bir korku düştü.Işık yeşile döndü tam hareket edeceğimde ibre 89'a geriledi ve muzullardan sıcak üflemeye başladı.Aracı hareket ettirim sağa çektim ve durdum.Kaputu açtım suya borulara hortumlara baktım.Herşey normal görünüyor.Gün içinde takip ediyorum 90-88 arası gidip geliyor.Fikirlerinize ihtiyacım var. Devir daim daha önceden kaçırıyormuş.Subaplara işlem uygularken onu değişmiştik. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Ekim 2018 Paylaş 12 Ekim 2018 Aracın motoru ısınamıyor ve yokuş aşağı giderken hararet azalıyorsa termostat bozulmuştur ve sürekli açık kalıyordur. Su sürekli radyatörden dolaşıp soğur. Eğer motor ısınıyor ama içeriye sıcak gelmiyorsa, kabindeki sıcak su radyatörü tıkanmış ve/veya oradaki hava kapakçıkları kapalı kalmış demektir. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 12 Ekim 2018 Yazar Paylaş 12 Ekim 2018 3 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: Aracın motoru ısınamıyor ve yokuş aşağı giderken hararet azalıyorsa termostat bozulmuştur ve sürekli açık kalıyordur. Su sürekli radyatörden dolaşıp soğur. Eğer motor ısınıyor ama içeriye sıcak gelmiyorsa, kabindeki sıcak su radyatörü tıkanmış ve/veya oradaki hava kapakçıkları kapalı kalmış demektir. Yaşadığım olay 2,5 km den ibaret.Yol düz.Geleceğe dönük getirisi olurmu?Endişem o yönde? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 12 Ekim 2018 Paylaş 12 Ekim 2018 Kışın araç motoru ısınmaz. İkinci problem var ise kabin ısınmaz. Soğuk motor daha çok yakar. Yorum bağlantısı
Fatih Sarıkaya 27 Ekim 2018 Yazar Paylaş 27 Ekim 2018 Su bidonu çatlakmış,değişim yaptık.Hava yapıyormuş. Yorum bağlantısı
Recommended Posts