Mahmut Yıldız 8 Haziran Paylaş 8 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: 1,2 milyonluk trafik cezası of’tan kadın deniyor ama erkekle yer değişmiş olabilirler. Arabayı satmak için ilana koymuş 1,2 milyon trafik cezası mı olur diyor insan ama ceza az olunca parasıyla suç işliyor insanlar. Yani o egzoz sesiyle gezince 3 kuruş ceza kesildiğinde şöyle düşünüyorlar. x liraya abartı egzoz takabiliyorum. Ya da ne bileyim cezası az diye "y liraya emniyet şeridinden gidebiliyorum" diyor. Sanki o işi para karşılığında satın almış gibi davranıp kendinde hak görüyorlar. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Cimer’e çok fazla şikayet yazılmış. araçtan içince 180 bin ceza yazılmasın Bu adamlar okul eğitimi almış. Ama safi kötü ya hu Yorum bağlantısı
Recommended Posts