Hakan Gürsu 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 İyi para, şanzımanlar değişmiş çift kavramadan, 8 ileri tam otomatike dönmüş. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 arabayı yolda görüdüm geçen gün. stopları gece süper duruyor. bence en güzel focus bu olmuş. ama parasına birşey demeyeceğim. o paralara 2002 2003 Mercedes S350 var... Hadi fantaziyi boşver 140 145 bin tl civarı 320 efficiend dynamics vs var. 4 5 yaşında. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 Powershift’i bıraktılar mı? 6 ileri ve 8 ileri otomatik şanzımanları ne bunların? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 an itibarı ile.. orta segmentte hallice bir cep telefonu 5000 TL bandında. En pahalısı da değil bu.. focus ta , 21000 avro dan başlayan bir fiyat listesi görüyoruz. E olacak o kadar..... Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 Şöyle 160-180 PS bir Ecoboost otomatik neden yok? Alman sitesinde 1.5 Ecoboost var 150PS, otomatik seçeneği de var. Bize niye 1.5 atmosferik geliyor? 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 44 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: Powershift’i bıraktılar mı? 6 ileri ve 8 ileri otomatik şanzımanları ne bunların? 6 ileri otomatikler powershift 8 ileri olanlar ilk defa kullanılıyor. 8F35 kodlu GM üretimi (GM Hydra-Matic 9T50’den bozma) ve tork konvertörlü tam otomatik. Detayları: Ford’un yeni sekiz vitesli otomatik şanzımanı, yakıt verimliliğini daha da optimize etmek ve duyarlı performans ve pürüzsüz, hızlı vites değişikliği için tasarlanmış. Avrupa sürüş beklentilerini karşılamak üzere tasarlanan aktarma özellikleri şunlar: Vites değiştirme zamanlamalarını optimize etmek için bireysel sürüş stillerini değerlendiren Uyarlamalı Vites Değiştirme Zamanlaması: Sistem, yokuş yukarı ve yokuş aşağı meyilleri ve sert viraj algılamayı tanımlayabilir ve daha istikrarlı ve rafine edilmiş bir sürüş deneyimi için vites değiştirmelerini buna göre ayarlayabiliyor. Adaptif Vites Değişikliği Kalite Kontrolü: Tutarlı, düzgün vites değiştirmeleri için debriyaj basınçlarını ayarlamaya yardımcı olur ve çevre bilgilerini değerlendirir. Bu teknoloji, vites değişikliği pürüzsüzlüğünü sürüş tarzına uyacak şekilde de ayarlayabilir. Yorum bağlantısı
Oğuz Yılmaz 13 Kasım 2018 Paylaş 13 Kasım 2018 3 dakika önce, Selim Bilgin yazdı: Şöyle 160-180 PS bir Ecoboost otomatik neden yok? Alman sitesinde 1.5 Ecoboost var 150PS, otomatik seçeneği de var. Bize niye 1.5 atmosferik geliyor? Civic 1.5 182 ne kadar satiyor, 1.5 Turbolu motor cmaxte mondeoda ne satislar yapti, mevcut kasada ne kadar gitti incelemislerdir. Dizel almayan tup takiyor genelde. Hani tabiri caizse ailesi avm den cikmayan beyaz yakali bi ton arkadasim bile atmosferik+tup pesinde. Civic 1.6 kovaliyorlar 115 civari imis benzinli otm fiyati. Turkiye pazari gercekten zor ya. Cok da kiymetini bilemedik yeni nesil benzinlilerin. Tsi var zannediyoruz bu piyasada sadece. 3 1 Yorum bağlantısı
Onur_Aydın 13 Kasım 2018 Yazar Paylaş 13 Kasım 2018 19 dakika önce, Oğuz Yılmaz yazdı: Civic 1.5 182 ne kadar satiyor, 1.5 Turbolu motor cmaxte mondeoda ne satislar yapti, mevcut kasada ne kadar gitti incelemislerdir. Dizel almayan tup takiyor genelde. Hani tabiri caizse ailesi avm den cikmayan beyaz yakali bi ton arkadasim bile atmosferik+tup pesinde. Civic 1.6 kovaliyorlar 115 civari imis benzinli otm fiyati. Turkiye pazari gercekten zor ya. Cok da kiymetini bilemedik yeni nesil benzinlilerin. Tsi var zannediyoruz bu piyasada sadece. güzel özet! Yorum bağlantısı
Onur Doğan 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 Kısa süre önce 100 bin liraya focus mu olur diye söylenirken 200 bandına dayanması Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 27 dakika önce, Onur Doğan yazdı: Kısa süre önce 100 bin liraya focus mu olur diye söylenirken 200 bandına dayanması işte bu dramdır. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 çok para, motor güçsüz ne o 120 hp. zaten makyaj yemeden alınmaz 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 dizel motorlar gayet yeterli olur bu araca. benzinlide ise 1.5 alacağıma 1.0 ecoboost alırdım. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 Tork konvertörü iyidir.. Kim oynayacak çift kavramanın nazına.. 1 Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 nasılsa garantisi olur 2 sene. normal şanzıman yağı koymazlarsa bozulmuyor! 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 9 saat önce, Oğuz Yılmaz yazdı: Civic 1.5 182 ne kadar satiyor, 1.5 Turbolu motor cmaxte mondeoda ne satislar yapti, mevcut kasada ne kadar gitti incelemislerdir. Dizel almayan tup takiyor genelde. Hani tabiri caizse ailesi avm den cikmayan beyaz yakali bi ton arkadasim bile atmosferik+tup pesinde. Civic 1.6 kovaliyorlar 115 civari imis benzinli otm fiyati. Turkiye pazari gercekten zor ya. Cok da kiymetini bilemedik yeni nesil benzinlilerin. Tsi var zannediyoruz bu piyasada sadece. Amenna, ama VAG bunu çözdü, atmosferik getirmiyor, düşük ve yüksek güçlü TSI getiriyor ve satıyor. Baktığınız zaman mevcuttaki 150'lik Golf'ün de satış rakamları diğer motorlara göre azdır ama en azından almak isteyen müşteri geri dönmüyor. Tabi burada Ford Türkiye'nin başarısız yönetimi sonucu Focus müşterisinin sadece dizel ve LPG talep eden bir kitleye dönüşmüş olmasını (???) da göz önüne almak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 8 dakika önce, Dogan Arsiray yazdı: dizel motorlar gayet yeterli olur bu araca. benzinlide ise 1.5 alacağıma 1.0 ecoboost alırdım. 1,0 ecobost da şanzımanda sıkıntılı , benim aracı götürdüğüm özel ford servsine gelmişti bir tane volant dişlisini bulamadılar tam 10 gün sonra tornaya gitti. motorlarınında uzun ömürlü olduğunu düşünmüyorum ben kendi adıma Yorum bağlantısı
Murat Öngür 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 arkadaş egea full u bile 140 olmuş focusa bu para egea ile karşılaştırır san az bile euro ncap dan geçemeyen bir araç dır egea 3 yıldız bakın bakalım focus kaç yıldız almış euro ncapdan focusun dizeli her türlü alınır bu paralara ( gerçi ben alamam ama ) benim kullanacağım focus 163 bin tl. https://www.euroncap.com/tr/results/ford/focus/33017 Yorum bağlantısı
Saim Ulaş Yılmaz 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 Bizim gelirler de bu seviyede artsa, söz kendime sıkıntı etmeyeceğim. Gelirler düşerken fiyatların şahlanması sinir bozucu 🤪 2 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 Bir saat önce, Saim Ulaş Yılmaz yazdı: Bizim gelirler de bu seviyede artsa, söz kendime sıkıntı etmeyeceğim. Gelirler düşerken fiyatların şahlanması sinir bozucu 🤪 aynen Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 Araç, teknik açıdan güzel. Tasarım, henüz ham meyva ve makyaj beklenmeli. Pazarlama, Otosan yine yapmış yapacağını. Saçmasapan kombinasyonlar. Fiyat, malum şartlar. Ne diyelim? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 dediğim gibi, atasözü unutulmamalı..... makyaj Ford da kuraldır... 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 14 Kasım 2018 Paylaş 14 Kasım 2018 Bağımsız arka süspansiyon yokmuş yeni Focusta. Yorum bağlantısı
Recommended Posts