Mehmet Unkun 1 Aralık 2018 Paylaş 1 Aralık 2018 Selam aleykum, bugün kışlık lastikleri değiştirmek için gittiğimde çıkan lastiklerden arkadakilerin iç kısımları iyice aşınmış teller ortaya çıkmış neredeyse...sonra rot ayarına girdim ve usta bana arkalarda eğiklik var düzeltme yapılması gerektiğini söyledi ve şasiciye gidip alt takımda işlem yapmamı istedi. Hatalı yer aşağıda foto işaretli... Araçta işlem yaptırmak bana mantıklı gelmedi yok mu başka çözümü? Yorum bağlantısı
Mehmet Unkun 1 Aralık 2018 Yazar Paylaş 1 Aralık 2018 3 dakika önce, Osman Furkan Sumer yazdı: Kambersiz dugun olmaz.. Madem disa cikma durumu var, saselerle oynamak istemiyorsunuz.. Ben olsam spacer kullanirdim. Bazı araçlarda vida ile ayarı falan oluyormuş ondan sordum bizim araçlarda var mı diye. Lastikler yıpranmasın yeter. Alt takım sökülüp şasicide çekme yapılacak arabanın üzerinde bir şey olmayacak Yorum bağlantısı
Levent Güzelkalp 1 Aralık 2018 Paylaş 1 Aralık 2018 Bir lastikciye daha giderdim su bilgisayar ile rabotik yapan bir yere o da derse yaptiridim o islemi saseciye Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 2 Aralık 2018 Paylaş 2 Aralık 2018 10 saat önce, Osman Furkan Sumer yazdı: Kambersiz dugun olmaz.. Madem disa cikma durumu var, saselerle oynamak istemiyorsunuz.. Ben olsam spacer kullanirdim. Spacer lastiği dışa almak için kullanılır. Kamber açısını değiştirmez. Bir kaç rotçuya daha gösterin. Hepsi aynı şeyi söylerse şasecide yaptırırsınız. 4 Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 4 Aralık 2018 Paylaş 4 Aralık 2018 lastik modeli nedir? kaç km de? kaç yıllık? focus 2 de de arkalar kamberlidir kendinden, 2mm (2 derece neyse artık) bana normal geldi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Aralık 2018 Paylaş 4 Aralık 2018 4 kafa ölçüm yapan bir yerde teyit ettrin. tolerans dışı fazla çıkarsa alt kollara baktırın önce. mekanikte eğiklik varsa, hidrolik pompa ile düzeltmek sistemi I şeklinden yamuk yumuk S şekilne sokar. ölçüm düzgün gözükse de yol tutuşu çok etkiler. Yorum bağlantısı
Mehmet Unkun 4 Aralık 2018 Yazar Paylaş 4 Aralık 2018 en son ayarlar bu şekilde aşağıdaki parça işlem yapıldı çünkü kambere ayar verecek herhangi başka parça yoktu iki tane daha rot ayarı yapan yere gittim. Lastik 2014 üretimdi ama teller ortaya çıkmıştı neredeyse zaten toleransla 2 derece küsür toleransı ama bu 3 dereceyi geçmişti( sağ taraf) sol tarafta geçtiği için işlem yapıldı ama sol tolerans dahilindeydi Uzun yola çıkmadım yol tutuşla ilgili şu an sıkıntı yok çıkınca belli olur. Parçanın sıfırı 220 tl yan sanayi 90 tl idi ama almadım. Dİğer işlem yapılan kol da bu 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Aralık 2018 Paylaş 4 Aralık 2018 bu parçalara ısıl işlem mi uygulandı? çok cesurca bir işlem 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Unkun 5 Aralık 2018 Yazar Paylaş 5 Aralık 2018 Isıtarak düzeltme yaptılar. Zararı ne olabilir başka kamber düzelmiyordu usta sürekli bunu yapıyoruz dedi yenisi alayım mı diye özellikle sordum Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 5 Aralık 2018 Paylaş 5 Aralık 2018 Metalin yapısı bozulur ve sertleşir, esnemesi gereken bir darbede kırılabilir seyir halindeyken Allah korusun. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 5 Aralık 2018 Paylaş 5 Aralık 2018 ısıl müdahaleler pek dogru degildir. Dayanim gucu azalir. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 8 Aralık 2018 Paylaş 8 Aralık 2018 Benim de sol arka 2.4 altına inmedi, 3.5 cm yay var ondan dedi eleman. Ayar yapacak bir kısım yok kamber için diyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Unkun 9 Aralık 2018 Yazar Paylaş 9 Aralık 2018 On 08.12.2018 at 15:45, Ahmet İhsan Akşen yazdı: Benim de sol arka 2.4 altına inmedi, 3.5 cm yay var ondan dedi eleman. Ayar yapacak bir kısım yok kamber için diyor. Sizin araç focus mu? C max mi? sınır değere yaklaşmış sanki Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 yay ile alçaşttıkça yana açılır lastik zaten istenen o , yol tutuşu artımak Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 9 Aralık 2018 Paylaş 9 Aralık 2018 Sizin araç focus mu? C max mi? sınır değere yaklaşmış sankiFocus ama alt takım aynı diye biliyorum, evet sınırda, sarı zaten, ama dediğim gibi 3.5 cm düşüren yay var. Ekleme: o fotoğraf öncesi, ön düzen yeşil oldu komple. Yorum bağlantısı
Recommended Posts