Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 Focus 1 kompresyon testinde bar diye tabir ettiğimiz basınç kaç seviyelerinde olmalı?? Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 hepsi aynı çıksa bile tamamı düşük olabilir mesela. bizim eskiden firmada kullandığımız lineanın valfleri yanmıştı LPG den ötürü. araç stop ediyordru ve gücü düşüktü ama tüm silindirler yakın değerdeydi. Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Yazar Paylaş 18 Aralık 2018 1 ve 4 üncü göz 13 bar çıktı 2 ve 3 cü göz 10 bar çıktı usta sibob oturması olmuş dedi birşey yok dedi ama arabam rampalarda bayılıyor benzinde zorladım maksimum 180-185 km hıza ulaşıyor ivmelenmesi zayıf hele 2 kişi bindimmi cani çıkıyor bobin buji kablo baskı balataya kadar değiştirdim ama bu sıkıntılarin hiçbiri ortadan kalkmadı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 4 dakika önce, Vahit Yalçınkaya yazdı: 1 ve 4 üncü göz 13 bar çıktı 2 ve 3 cü göz 10 bar çıktı önce kurum temizliği yaptırın. tercihen bosch serviste. 12-13 noraml. 10 düşük ama anormal düşük değil. ayrıca oksijen smesörünü de makineye bağlatıp çalışma grafiğine baktırmak iyi olur Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Yazar Paylaş 18 Aralık 2018 1 ve 4 üncü göz 13 bar çıktı 2 ve 3 cü göz 10 bar çıktı usta sibob oturması olmuş dedi birşey yok dedi ama arabam rampalarda bayılıyor benzinde zorladım maksimum 180-185 km hıza ulaşıyor ivmelenmesi zayıf hele 2 kişi bindimmi cani çıkıyor bobin buji kablo baskı balataya kadar değiştirdim ama bu sıkıntılarin hiçbiri ortadan kalkmadı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 vesile ile düşük çıkan slinidre biraz yağ damlatılıp tekrar test yapılır, buna yağlı test denir, değerler aynı ise subap, yükselirse segman silindirden şüphe edilir 2 Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Yazar Paylaş 18 Aralık 2018 Onuda yaptı ikisinde de aynı dedi elinde yağ hunisi vardı onunla damlattı birer damla ikinci seferde böyle yaptı ayni dedi yağ eksiltmem yok değişim olalı 5.000 km oldu hep ayni yerde yağ seviyesi araç 258.00 km de 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 Carbon clean yaptırın. İkisi silindirin düşük çıkması sorun çıkarabilir. İkisinin düşük olması hepsinin düşük olmasından daha belirgin olumsuzluk yapabilir. Normal değil bu değerler. Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 her durumda o iki silindirde kompresyon kaçağı varsa araç yüke binince çekiş kaybı çok belli olur. yeni valfler takılacak. yada daha kötüsü valf yatakaları değişecek. tabi oradayken kapak taşlanacak conta değişecek. Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Yazar Paylaş 18 Aralık 2018 7 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Carbon clean yaptırın. İkisi silindirin düşük çıkması sorun çıkarabilir. İkisinin düşük olması hepsinin düşük olmasından daha belirgin olumsuzluk yapabilir. Normal değil bu değerler. Bu iki silindirde düşük çıkma sebebi ne olabilir diğerleri yüksek bunlar düşük anlam veremedim tabi herzamanki gibi ustalar lpg den diyor ama sadece lpg bu iki silindirdemi çalışıyor 🙄 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 Ölçüm sıkıntılı. Akü gaz kelebek pozisyonu vs önemli. Bana sansar bir usta motor yaptırtacaktı. Birim bar değil bu arada başka bir şeydi kg/cm3 vs. Genelde 4. Piston yada ölçülen son iki piston düşük çıkıyorsa tersten de ölçüm yaptırın.1 2 3 4 ve 4 3 2 1 diye Sizde durum farklı gibi tabi Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Yazar Paylaş 18 Aralık 2018 (düzenlendi) 22 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Carbon clean yaptırın. İkisi silindirin düşük çıkması sorun çıkarabilir. İkisinin düşük olması hepsinin düşük olmasından daha belirgin olumsuzluk yapabilir. Normal değil bu 18 Aralık 2018 tarihinde Vahit Yalçınkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Yazar Paylaş 18 Aralık 2018 17 dakika önce, Mustafa Tüfekçi yazdı: Ölçüm sıkıntılı. Akü gaz kelebek pozisyonu vs önemli. Bana sansar bir usta motor yaptırtacaktı. Birim bar değil bu arada başka bir şeydi kg/cm3 vs. Genelde 4. Piston yada ölçülen son iki piston düşük çıkıyorsa tersten de ölçüm yaptırın.1 2 3 4 ve 4 3 2 1 diye Sizde durum farklı gibi tabi Akü ve gaz kelebek pozisyonundan kastınız nedir? Ne gibi problem yaratabilirki akü yeni bir iki ay önce almıştım Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 Akü ve gaz kelebek pozisyonundan kastınız nedir? Ne gibi problem yaratabilirki akü yeni bir iki ay önce almıştım Akü yetmiyor ise testte son pistona doğru marş motoru zorlanıyor. Gaza tam basılı değilse de yine emme de vakum yarattığı için benzer şekilde düşük çıkıyor Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 Yakıt kesilecek. Tam gaz verilecek. Sağlam akü ile marş yapılacak. Test doğru yapılmış ise Carbon clean cihazı ile kurum temizliği denenebilir. Yada direk subaplar sökülecek değilecek. Yenileri alıştırılacak. 1 Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 18 Aralık 2018 Yazar Paylaş 18 Aralık 2018 37 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Yakıt kesilecek. Tam gaz verilecek. Sağlam akü ile marş yapılacak. Test doğru yapılmış ise Carbon clean cihazı ile kurum temizliği denenebilir. Yada direk subaplar sökülecek değilecek. Yenileri alıştırılacak. Cc ortalama fiyatları nedir Ankarada yaptırabileceğim bildiğiniz bir firma varmıdır Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Aralık 2018 Paylaş 18 Aralık 2018 Bosch car servisler. Fiyatını bilmiyorum malesef Yorum bağlantısı
Serkan Karakoca 19 Aralık 2018 Paylaş 19 Aralık 2018 11 saat önce, Vahit Yalçınkaya yazdı: Cc ortalama fiyatları nedir Ankarada yaptırabileceğim bildiğiniz bir firma varmıdır öner oto tuncay ustaya gidin bir siz direk forumdan geldiğinizi söyleyin :.. Yorum bağlantısı
Vahit Yalçınkaya 19 Aralık 2018 Yazar Paylaş 19 Aralık 2018 2 saat önce, Serkan Karakoca yazdı: öner oto tuncay ustaya gidin bir siz direk forumdan geldiğinizi söyleyin :.. Gidelim bakalım çok övüyorlar namı Türkiye'ye yayılmış bide o baksın bakalım fiyatları nasıldır? bu tarz nam yapmış ustalar biraz tuzludur genelde ama Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Aralık 2018 Paylaş 19 Aralık 2018 Bosch Servis'lerde carbon clean'in son fiyatı 180TL+KDV idi, geçen sene bu da. İnanılmaz rakam yükselmişti. Ama kurumsa sorun, şahane sonuçlarla karşılaşacaksınız. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2018 Paylaş 19 Aralık 2018 Bir saat önce, Sani Gerşon yazdı: İnanılmaz rakam yükselmişti. dastır kaç TL ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Aralık 2018 Paylaş 19 Aralık 2018 11 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: dastır kaç TL ? %200 fiyatı artsa keşke Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2018 Paylaş 19 Aralık 2018 10 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: %200 fiyatı artsa keşke 50 idi 150 oldu daha naapsın Yorum bağlantısı
Ali Gök 19 Aralık 2018 Paylaş 19 Aralık 2018 18 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 50 idi 150 oldu daha naapsın 150 ye duster kalmadıydı bi ara ucuzladımı geri 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts