Metin Akbal 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 Şimdi konu başlığı ile içerikteki soru örtüşmemiş Bizim için önemli olan güvenlik mi tüketim mi 1. soru. Araçtaki tüm donanımların ekipmanların tüketime bu kadar etkisi oluyor mu 2. soru. İlk soruya cevabım kelle koltukta gezmek nasıl bir duygudur daha mı az yakar? 2. soruya cevabım fayda maliyet açısından tabanvay mı daha ucuz İETT mi EGO mu? 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 Benim Arabada Ncap 4 yıldız almış bir otomobil. Ama alırken ekonomi daha ön planda olduğu için, 3 yıldızada razı idim. Şu an sadece 2 hava yastığım var. Emniyet kemersiz arac sürmem. Ama Ayakta yolcu alan bir iett otobüsü ile 3 yıldızlı araba arasında hangisi güvenli derseniz, tabiki 3 yıldız alana otomobil. Hatta en son ncap testinden 1 yıldız alan Grande Punto bile İett otobüsünden daha güvenlidir. Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 iett otobüsünün çok anormal bir kaza olmadıkça i10 ile benzer kazalarında i 10 unun içinde olmak yerine iett de olmak isterim hertürlü . 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 10 dakika önce, Ali Gök yazdı: iett otobüsünün çok anormal bir kaza olmadıkça i10 ile benzer kazalarında i 10 unun içinde olmak yerine iett de olmak isterim her türlü . 2000 kişilik İ10 grubunda, bir iki ufak kaza dışında , yaralamalı kazaya karışan i10 olmadı. Haberlerdede rastlamadım. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 Bir saat önce, Mehmet Göktürk yazdı: Bir 520 kullanıcısı olarak kabul Yılda kaç bin km yapıyorsunuz hocam? Yılda 15-18 bin km hocam. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 (düzenlendi) Bir Amerika yapımı kamu spotunda, Küçük arabaların avantajlarından bahsediliyordu. Daha yüksek manevra kabiliyeti, pratiklik ve kullanım kolaylıkları sürüş dinamikleri vs vs vs Ben aşağidaki manevra ile, kozyatağı Carefourdan çıkan bir minibüse çarpmaktan kurtuldum. Daha önce aynı manevra ile üzerime kıran halk otobüsünden kurtulmayı başardım. Her şeyden önce iyi bir sürücü olmak lazım . Gerisi ondan sonra gelir. Hatta şöyelde bir video var. Daha büyük bir araba başa bela olabilir. 4 Şubat 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 Bir saat önce, Metin Akbal yazdı: Şimdi konu başlığı ile içerikteki soru örtüşmemiş Bizim için önemli olan güvenlik mi tüketim mi 1. soru. Araçtaki tüm donanımların ekipmanların tüketime bu kadar etkisi oluyor mu 2. soru. İlk soruya cevabım kelle koltukta gezmek nasıl bir duygudur daha mı az yakar? 2. soruya cevabım fayda maliyet açısından tabanvay mı daha ucuz İETT mi EGO mu? Güvenlik ile tüketim ters orantılı değil. Bu nedenle o mu bu mu demek doğru soru değil. ikinci sorunun yanıtı klima harici çok etkisi olmaz. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 (düzenlendi) Tek başına manevrada küçük ve hafif arabanın faydası olabilir fakat kafa kafaya çarpışmada şasesi güçlü olan arabadakilerin daha az zarar göreceği kanaatindeyim. büyük arabanın şasesi her zaman güçlü demiyorum ama şasesi güçlü olan aracı tercih ederim. peugeot 308 den küçük olan fiestanı kapısı şasesi güçlü olduğu için daha kolay açılıyor. 11 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Bir Amerika yapımı kamu spotunda, Küçük arabaların avantajlarından bahsediliyordu. Daha yüksek manevra kabiliyeti, pratiklik ve kullanım kolaylıkları vs vs vs Ben aşağidaki manevra ile, kozyatağı Carefourdan çıkan bir minibüse çarpmaktan kurtuldum. Daha önce aynı manevra ile üzerime kıran halk otobüsünden kurtulmayı başardım. Her şeyden önce iyi bir sürücü olmak lazım . Gerisi ondan sonra gelir. Hatta şöyelde bir video var. Daha büyük bir araba başa bela olabilir. 4 Şubat 2019 tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Fatih Evcin 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 Fiyatı uygun araçlar güvenlik yönünden zayıf oluyor. Hem güvenlikli, hemde uygun araçların piyasası bitik oluyor, parçası olmuyor. E ne yapalım parçası da , kendi de , yakıtı da uygun , hem cam kenarı, hem klimalı bizde otobüs yerine Twingoya biniyoruz 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 Bir saat önce, Ali Darbaz yazdı: 2000 kişilik İ10 grubunda, bir iki ufak kaza dışında , yaralamalı kazaya karışan i10 olmadı. Haberlerdede rastlamadım. Misal kavşağı geçiyorsun minibüs yandan geldi baaam . şimdi i 10 damı olmak istersin yoksa büyük iett otobüsündemi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 (düzenlendi) 8 dakika önce, Ali Gök yazdı: Misal kavşağı geçiyorsun minibüs yandan geldi baaam . şimdi i 10 damı olmak istersin yoksa büyük iett otobüsündemi Niye otobüsün altına girsin bir i10. Adam körmü. Kavşakta sağına soluna bakmıyor mu. Sen yayasın, kırmızı ışıkta yaya geçitnden gecermisin . Yada sen libertin ile tren gelirken hemzemin geçitten geçermisin. Bunu söylediğinde o zaman benden daha savunmasız olan motorcu, bisikletçi hatta yayanın başı beladan çıkmıyor olur. Araçlardaki aşırı elektronik sistemler, insanları uyuşturuyor. Hatta hızlarının artmasına sebep oluyor. Dev orta ekranların bile sürücünün dikkatini altüst ettiğine inanıyorum 4 Şubat 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 (düzenlendi) 4 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Niye otobüsün altına girsin bir i10. Adam körmü. Kavşakta sağına soluna bakmıyor mu. Sen yayasın, kırmızı ışıkta yaya geçitnden gecermisin . Yada sen libertin ile tren gelirken hemzemin geçitten geçermisin. Bunu söylediğinde o zaman benden daha savunmasız olan motorcu, bisikletçi hatta yayanın başı beladan çıkmıyor olur. Araçlardaki aşırı elektronik sistemler, insanları uyuşturuyor. Hatta hızlarının artmasına sebep oluyor. Dev orta ekranların bile sürücünün dikkatini altüst ettiğine inanıyorum abi yazdığını okudum da. tartışmayalım ne diyorsan doğrudur i 10 iett den daha güvenli tabiki 4 Şubat 2019 tarihinde Ali Gök tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 1 dakika önce, Ali Gök yazdı: Abi yazdığını okudum da. tartışmayalım ne diyorsan doğrudur i 10 iett den daha güvenli tabiki i10 iyidir kötüdür demiyorum. Neden hep konu i10na gelip duruyorki. Sonra hep i10 i10 diyor bu adam olacak. Her şeyden önce, bu i10 dediğin herhangi bir küçük arabanın sahibi, neden kontrolsüzce kavşağa girsin. Yada aynı şekilde Otobüs dediğin herhangi bir büyük araç, aynı kavşağa kontrolsüzce girsin. Bir kücük araba sürücüsü , kendi aracının haddini bilir. Ne yapıp yapamayacağını bilir ona göre kullanır. Bu neye benzer biliyormusun; Yol kenarında park yeri bulduğunda, " benim araba buraya sığar park edeyim" demeye benzer. Yada senin 4x4 üzerinden söylüyeyim. Karşına bir engel çıktığında " ben burayı çıkarım" demek gibidir. Arabanın haddini bilirsin ona göre icraate girersin. Honda s2000 olan bir adamın kaza yapma olasılığı ile Suzuki Altosu olan bir adamın kaza yapma olasığı arasında dağlar kadar fark vardır. Altocu bilir kendini, rampayı nasıl çıkıcağını, yolun nereseinde duracağını, kaç metre önden fren yapacağını. Hepsini bilir. Umarım anlatabilmişimdir. 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 7 saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Emniyet kemerlerini de söksek yakıta katkısı yüzde kaç olur? arabaya binince ayakkabıları cıkarcaz daha az yakar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 Şimdi, Okay Kaygusuz yazdı: arabaya binince ayakkabıları cıkarcaz daha az yakar. Japon havaylları, Yolcuların ucağa binmeden evvel tuvaletlerini yapmalarını istiyordu. 2 Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 7 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: i10 iyidir kötüdür demiyorum. Neden hep konu i10na gelip duruyorki. Sonra hep i10 i10 diyor bu adam olacak. Her şeyden önce, bu i10 dediğin herhangi bir küçük arabanın sahibi, neden kontrolsüzce kavşağa girsin. Yada aynı şekilde Otobüs dediğin herhangi bir büyük araç, aynı kavşağa kontrolsüzce girsin. Bir kücük araba sürücüsü , kendi aracının haddini bilir. Ne yapıp yapamayacağını bilir ona göre kullanır. Bu neye benzer biliyormusun; Yol kenarında park yeri bulduğunda, " benim araba buraya sığar park edeyim" demeye benzer. Yada senin 4x4 üzerinden söylüyeyim. Karşına bir engel çıktığında " ben burayı çıkarım" demek gibidir. Arabanın haddini bilirsin ona göre icraate girersin. Honda s2000 olan bir adamın kaza yapma olasılığı ile Suzuki Altosu olan bir adamın kaza yapma olasığı arasında dağlar kadar fark vardır. Altocu bilir kendini, rampayı nasıl çıkıcağını, yolun nereseinde duracağını, kaç metre önden fren yapacağını. Hepsini bilir. Umarım anlatabilmişimdir. ben sadece şunu dedim. biri gelip çarparsa..... Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 1 dakika önce, Ali Gök yazdı: ben sadece şunu dedim. biri gelip çarparsa..... Kaldırımda kafana saksıda düşebilir. Kasklamı gezelim 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 2 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Kaldırımda kafana saksıda düşebilir. Kasklamı gezelim yahu neyi anlatamadım. doğru saksıda düşebilir. karadenizde balıkçı teknesine gökten inek düştü de battı tekne. uçağın kargo bölümünde sorun olmuş kargoyu nasılsa aşağı deniz die aşağı bırakmışlar inek tekneye düşmüş batırmış . olacak ya olmuş işte. bir minibüs gelip saatte 30 km hızla yandan i 10 a mı çarpsa kötü olur halk otobüsünemi . örneği iett den açıldı yukarda diye iett dedim esas mesela araç büyükse daha güvenli Normal Şartlarda 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 Şimdi, Ali Gök yazdı: yahu neyi anlatamadım. doğru saksıda düşebilir. karadenizde balıkçı teknesine gökten inek düştü de battı tekne. uçağın kargo bölümünde sorun olmuş kargoyu nasılsa aşağı deniz die aşağı bırakmışlar inek tekneye düşmüş batırmış . olacak ya olmuş işte. bir minibüs gelip saatte 30 km hızla yandan i 10 a mı çarpsa kötü olur halk otobüsünemi . örneği iett den açıldı yukarda diye iett dedim esas mesela araç büyükse daha güvenli Normal Şartlarda Doğrudur, 30km ile çarpsa, yan hava yastığı yok. Kafayı kırabilirim. Bunu öğrenmek istiyorsan doğrudur. Ama hep ihtimallerle yaşamanın anlamıyok. Deposu dolmadığı için binek arabasını garajda bırakıp, metro ile işe gitmek isterken yan kesici tarafından saldırıya uğrayıp ölen babalarda var bu dünyada 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 8 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Doğrudur, 30km ile çarpsa, yan hava yastığı yok. Kafayı kırabilirim. Bunu öğrenmek istiyorsan doğrudur. Ama hep ihtimallerle yaşamanın anlamıyok. Deposu dolmadığı için binek arabasını garajda bırakıp, metro ile işe gitmek isterken yan kesici tarafından saldırıya uğrayıp ölen babalarda var bu dünyada doğru 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Şubat 2019 Yazar Paylaş 4 Şubat 2019 3 dakika önce, Ali Gök yazdı: doğru Bu adam çok güvendiği arabasının kurbanı oldu mesela Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 8 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Doğrudur, 30km ile çarpsa, yan hava yastığı yok. Kafayı kırabilirim. Bunu öğrenmek istiyorsan doğrudur. Ama hep ihtimallerle yaşamanın anlamıyok. Deposu dolmadığı için binek arabasını garajda bırakıp, metro ile işe gitmek isterken yan kesici tarafından saldırıya uğrayıp ölen babalarda var bu dünyada doğru Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 şaka maka bir yana sosyal medya üzerinde facebookta Motorsports Turkey diye bir rol sayfası var 2gün önce gruptan biri aracının içindeki emmiyet kemerleri dahil sükük bir sekilde yolculuk yaparken evine giderken kaza yapıyor sag kapıdan fırlıyor aracı hafifletcem diye sökük araclarda malesef durum buna varabiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 4 Şubat 2019 Paylaş 4 Şubat 2019 13 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Bu adam çok güvendiği arabasının kurbanı oldu mesela en kötü şey çok güvenmek. adam range roverla humerla s320 ile kaza yapıyor ölüyor. hiçbirşey sonsuz güvenilir değil ardı önü 4 teker olduğunu unutmamak lazım Yorum bağlantısı
Recommended Posts