Emrah Yıldız 11 Şubat 2019 Paylaş 11 Şubat 2019 değerli forum üyeleri malumunuz escortumun sağını solunu toparlıyorum aracım ufak bir kaza sonucu sanayide ve perşembeye alacagım inşallah. yukarda resimde de gördüğünüz gibi hava filitrenin usta tarafından tıkatılması canımı sıkıyor. yaptığım araştırmalara göre hava filitre kutusunun sağlam ve hava almaması gerekiyormuş sizce de doğrumu ? doğru ise bu işlem için bir tavsiyeniz varmı? bu konuda bir fikir ve öneriniz varmı. şimdiden teşekkürler. hava flitre kapağının mevcut durumunu gösteren bir resim çektim aşağıya ekliyorum saygılar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Şubat 2019 Paylaş 11 Şubat 2019 37 dakika önce, Emrah Yıldız yazdı: hava filitrenin usta tarafından tıkatılması canımı sıkıyor. yaptığım araştırmalara göre hava filitre kutusunun sağlam ve hava almaması gerekiyormuş sizce de doğrumu soru tam olarak hangisi? ucundaki bulşaık teli gibi olan engel mi yoksa borudaki kırık çatlak mı? 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Şubat 2019 Yazar Paylaş 11 Şubat 2019 soru tam olarak hangisi? ucundaki bulşaık teli gibi olan engel mi yoksa borudaki kırık çatlak mı?çağlar hocam sorum şu ben bu hava flitresini nasıl randıman alacak hale getiririm (yenisi gibi olması için)kırık ve çatlakları nasıl kapatırım. bazı yerleri daha öncede sanki tamir edilmeye çalışılmış silikon gibi bir madde ile. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 11 Şubat 2019 Paylaş 11 Şubat 2019 1. karbüratörlü araçta hava filtre kabininin sağdan soldan hava alması motorun çalışmasını çok acaip etkilemez. 2. temel amaç oradaki egzos manifoldu civarındaki sıcak havayı değil de , araç önünden gelen soğuk havayı emmesidir. hatta kışın borunun ucundaki düzenekten manifoldun civarındaki sıcak havayı emmesi için sistemi vardır sinizkinde zamanla yok olmuş. 3. şu an boru ucunda hava kısıcı tel görüyorum sanırım, lpg de patlatma yapmasın diye koyarlar, havayı biraz kısmak için. kozmetik olarak türlü malzemelerden silikon hortum, pimaş boru vs. ile el becerisi ile, hava emişini şu an eksik olan ön ızgaraya kadar kendiniz de imal edebilirsiniz. veya şimdiki borunu üsütne sertleşen polimer yapıştırıcı sonrası zımpara sprey boya ile de bir tamirat yapabilirsiniz. teknik sakıncası riski yoktur, zevk/beceri/istek/bütçe meselesi 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 11 Şubat 2019 Yazar Paylaş 11 Şubat 2019 1. karbüratörlü araçta hava filtre kabininin sağdan soldan hava alması motorun çalışmasını çok acaip etkilemez. 2. temel amaç oradaki egzos manifoldu civarındaki sıcak havayı değil de , araç önünden gelen soğuk havayı emmesidir. hatta kışın borunun ucundaki düzenekten manifoldun civarındaki sıcak havayı emmesi için sistemi vardır sinizkinde zamanla yok olmuş. 3. şu an boru ucunda hava kısıcı tel görüyorum sanırım, lpg de patlatma yapmasın diye koyarlar, havayı biraz kısmak için. kozmetik olarak türlü malzemelerden silikon hortum, pimaş boru vs. ile el becerisi ile, hava emişini şu an eksik olan ön ızgaraya kadar kendiniz de imal edebilirsiniz. veya şimdiki borunu üsütne sertleşen polimer yapıştırıcı sonrası zımpara sprey boya ile de bir tamirat yapabilirsiniz. teknik sakıncası riski yoktur, zevk/beceri/istek/bütçe meselesiçok teşekkür ederim ben bu kutuyu tamir edip kutunun başındaki bulaşık telini çıkartıp güzel bir tüp ayarı yaptırmak istiyorum. birde şu sorum olacaktı çok merak ediyorum çağlar hocam bu motor için benzinde biraz bile kullansan hemen tüp ayarı düşüyormuş böyle bir gerçek varmı yoksa hurafemi korkudan benzine alamıyorum. ayrıca bilgilendirdiğiniz içinde çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2019 Paylaş 12 Şubat 2019 tüp ayarı her ise ? sizinki karbartörlü tip lpg, miksere durmadan lpg fıslayan sistem. ayarı falan değişecek bir yeri yok. karbüratörünüz bakımlı olmalı, içi gaz kelebeği temiz olmalı. hava kısıtlayan tel olmassa da arada sırada poflar, hava filtre borularınız da %99 o yüzden kırık. 1 Yorum bağlantısı
Emrah Yıldız 12 Şubat 2019 Yazar Paylaş 12 Şubat 2019 tüp ayarı her ise ? sizinki karbartörlü tip lpg, miksere durmadan lpg fıslayan sistem. ayarı falan değişecek bir yeri yok. karbüratörünüz bakımlı olmalı, içi gaz kelebeği temiz olmalı. hava kısıtlayan tel olmassa da arada sırada poflar, hava filtre borularınız da %99 o yüzden kırık.anladım çağlar hocam çok teşekkür ederim ilgilendiğiniz için.[emoji1303] Yorum bağlantısı
Recommended Posts