Burak Uzel 8 Mart 2019 Paylaş 8 Mart 2019 Selam arkadaşlar, 2011-2012 model 2.0 tdci otomatik mondeoların bazıları 140 beygir bazıları 163 beygir. Aradaki fark tam olarak nedir? Motorlar aynı mı? Bir yerde 163 beygir olan versiyonda şanzıman arıza oranının daha fazla olduğunu yazmış birisi. Doğru mudur? Var mı bilgisi olan? Bir de 2.0 benzinlilerine lpg takılıyor mu uyumlu mu? Takılıyorsa 2.0 benzinli mi dizel mi tercih etmek daha iyi olur? Kronik sorunları var mı? Alırken özellikle nelere dikkat etmeli? Bir de powershift ler sorunsuz mu var mı kronik birşeyi? Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 8 Mart 2019 Paylaş 8 Mart 2019 140 hp olanlar AISIN sanzıman, 163 hp olanlar Powershift. 140 olanların triger kayışlı, 163 ler zincirli diye hatırlıyorum. Powershift sanzıman biraz daha problemler yaşamış geçmişte diyebiliriz kabaca. 2.0 benzinliler Ecoboost motor, 240 hp. LPG takılır ama verimlilik nasıl olur bilmek lazım. Birde Ecoboost motora LPG sorunsuz olarak takmak zor ve maliyetli diye biliyorum. 2012 Model olup makyajlı kasa 140 hp AISIN sanzımanlı bulunabiliyor. 2 Yorum bağlantısı
Efe Özer 8 Mart 2019 Paylaş 8 Mart 2019 Ekstra olarak 140 lıklar euro 4 163 olan euro 5 motor. Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 8 Mart 2019 Paylaş 8 Mart 2019 Gecen bir konu daha vardi ayni detaylar konusulmustu..Bulup ekleriz. Yorum bağlantısı
Burak Uzel 10 Mart 2019 Yazar Paylaş 10 Mart 2019 Arkadaşlar 2.0 benzinli olanlar lpg uyumlu mudur? Direk enjeksiyonlu mu bunlar? Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 8 saat önce Paylaş 8 saat önce S Max için de durum aynı mi? 163 HP olup aisin olan varmı? Yakıt olarak Powershift daha avantajlı gibi hangisini önerirsiniz? Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Ahmet İhsan Akşen yazdı: S Max için de durum aynı mi? 163 HP olup aisin olan varmı? Yakıt olarak Powershift daha avantajlı gibi hangisini önerirsiniz? Aynı kombinasyon. Yakıt ve performans 163 ps. ıslak çift kavrama Powershift, sorunsuzluk 140 ps. Aisin. 1 Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Çağlar Bayur yazdı: aisin candır Katılıyorum Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Bir yerde bir motorun iki kombinasyonu varsa mutlaka daha gariban olan tercih edilmeli. Bakınız, Toyota - BMW N47 Motorlar / Turbolu motorların, turbosuz fakir varyasyonları. Hiçbir zaman üzmez. Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Çağrı Alaf yazdı: Hiçbir zaman üzmez 9,7 şehir içi tüketim yazıyor, 11-12 falan yakar, o kısmı üzer gibi Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Ahmet İhsan Akşen yazdı: 9,7 şehir içi tüketim yazıyor, 11-12 falan yakar, o kısmı üzer gibi Biraz fazlaymış evet. Yine 2.0 Atmosferik 160HP aracımda gördüğüm karma tüketim 8.8L ve benim aracım bu hali ile çok yakıyor diye geçiyor. 11-12 dolayları Ford Mustang GT'nin katalog karma tüketimi. Yorum bağlantısı
Ali Gök 2 saat önce Paylaş 2 saat önce 2.0 tdci aisin 30 bin km oldu 8 litre ile geziyor Daha hiç 10 görmedik Yorum bağlantısı
Recommended Posts