Olcay Türkmen 3 Nisan 2019 Yazar Paylaş 3 Nisan 2019 (düzenlendi) 26 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Merhaba Yolda ilerlerken gaza yüklendiğiniz bir andamı oluşuyor budurum. benim başıma gelen bir vukuat var. Eğer sizdeki durum buna benziyo ise elektrik sisteminde parazit yapan bir durum var. sıfır bir akü alıp denemenizi tavsiye etsem , çokmu pahalı olur. tavsi Genelde yokuş tırmanma sirasinda yada hafif rampada daha cok yapiyor. Ama otobanda da yapti. Hafif gaz kesiyo ama bi tekleme yapiyor ve pıt gostergeler ——— oluyor ve araba çekişten düsuyor korumaya aliyor kendini. Sonra sağa çekiyorm P moduna aliyorum otomatikte. Bir kez gaz veriyorum ve arac resmen sallaniyor silkeliyor. Sonra kontak kapatip aciyorum hersey normal. Ama sisin dediginiz olabilir. Gaz verdigimde rampa cikmadan yüklenirken yapiyor sanirim 3 Nisan 2019 tarihinde Olcay Türkmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 3 Nisan 2019 Yazar Paylaş 3 Nisan 2019 Ama burda anlamadigim neden sadece 4. Enjektor arizasi vermesi Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 5 Nisan 2019 Yazar Paylaş 5 Nisan 2019 Nasil bir durum sizin Ali bey. Benim soruna benzer bir durummu acaba ? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Nisan 2019 Paylaş 5 Nisan 2019 1 dakika önce, Olcay Türkmen yazdı: Nasil bir durum sizin Ali bey. Benim soruna benzer bir durummu acaba ? Ben birteknisyen değilim. Başımdan geçen örneği paylaştım. Siz akü konusunda gelişme kaydettinizmi. Benim söyleyebilceğim başka bişey yok. Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 5 Nisan 2019 Yazar Paylaş 5 Nisan 2019 (düzenlendi) İşimden dolayi gidemedim cumartesi sabah gidiyorum ustaya. Bu videoda ayni sorunu olan var ve oda akü kutup başlarindan Oldugunu soleyende var şarj dinamosundan oldugunu soylemis bi baktirmak istiyorum 5 Nisan 2019 tarihinde Olcay Türkmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 15 Nisan 2019 Yazar Paylaş 15 Nisan 2019 On 5.04.2019 at 11:35, Ali Darbaz yazdı: Ben birteknisyen değilim. Başımdan geçen örneği paylaştım. Siz akü konusunda gelişme kaydettinizmi. Benim söyleyebilceğim başka bişey yok. Ali bey merhaba. Araci goturdum ustaya elektriksel ve akü değil. Ayrica hiz sensoru ve abs sensorlerinide kontrol ettik. Bütün ölçümlerini yaptik sorun görünmuyordu. Bir önceki arizam P0204 - 4. Enjektor arizaydi simdi 2. Enjektor cikti yine değişim yaptik. 2 hafta hersey normaldi bugun yine ariza yapti sanirim diger enjektorlerden birisi daha gitti. Sizce bukadar ariza normalmi? Birde gercekten enjektor arizasimi yoksa hala elektrikselmi çözemedim gitti. Yardimci olacak hala kimse yokmu bana ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Nisan 2019 Paylaş 15 Nisan 2019 Kadranda abs yanıyor, airbag yanıyor. Bunlar genelde akü zayıfsa beraber yanarlar. Kadran soketlerini de bi kontrol edin bence. Sizinki sadece hız sensörü değil belli ki. Enjektörler bu gördüğünüz hatalara sebep olmaz. Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 15 Nisan 2019 Yazar Paylaş 15 Nisan 2019 32 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Kadranda abs yanıyor, airbag yanıyor. Bunlar genelde akü zayıfsa beraber yanarlar. Kadran soketlerini de bi kontrol edin bence. Sizinki sadece hız sensörü değil belli ki. Enjektörler bu gördüğünüz hatalara sebep olmaz. Sani bey yanlis bilgi aktarmis olmayayim. Daha önceki yorumlara istinaden baktirdim sensorlere abs hiz sensorlerine akuye falan ama hepsi normaldi. Yani gostergelerde ariza ışıgi yanmiyor bende. Sadece gostergeler (km hariç) hepsi ——— oluyor korumaya geciyor araba. Cihza baglayinca P0204 sonra P0202 ariza verdi ve usta degistirdi. Simdi yine verdi bugun yine gidicem baglicaz Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 15 Nisan 2019 Yazar Paylaş 15 Nisan 2019 Şunuda belirtmek isterim değerli abiler ve ustalar. Ben arabami 23500 km de 2. El aldim. Aldigim kisi bana benzin dibinde verdi ve bende aldiktan sonra mecbur bende ilk gordugumden almak zorunda kaldim. Ki hic sevmem shellden baska almam benzin. 50-60 km sonra motor ariza işigi yandi ve 4. Enjektor arizasi verdi. Simdi bu sorun elektirsel degilde. Gercekten enjektorleri tikamis olurmu? Ve sorun kaynagi bumudur? Belki bu olayin bir etkisi varmidir bilginiz varsa? Benzinlik adıda Gulf 🤬 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Nisan 2019 Paylaş 15 Nisan 2019 Gulf'ta kötü olacağını sanmam. Artı olarak, bu tip sorunları olsa aracın, böyle saçma hatalar vermez. Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 15 Nisan 2019 Yazar Paylaş 15 Nisan 2019 40 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Gulf'ta kötü olacağını sanmam. Artı olarak, bu tip sorunları olsa aracın, böyle saçma hatalar vermez. Sizin bir öneriniz varmi? Bazi sitelerde ve ustalarda kablo tesisatinda olabilir diyor iyice incele diyorlar. Kopma soyulma şase yaptiran yer olabilir diyende var? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Nisan 2019 Paylaş 15 Nisan 2019 Önce bi kadranı sökün, soketlerini kontrol edin. Akü voltajınız marş anında kaç? Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 15 Nisan 2019 Yazar Paylaş 15 Nisan 2019 31 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Önce bi kadranı sökün, soketlerini kontrol edin. Akü voltajınız marş anında kaç? 14.5 di onuda ölçtük Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Nisan 2019 Paylaş 15 Nisan 2019 Marş anında bu voltaj olamaz. Siz şarj anına bakmışsınız. Bi marş anını ölçün derim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Nisan 2019 Paylaş 15 Nisan 2019 (düzenlendi) 2 saat önce, Olcay Türkmen yazdı: 14.5 di onuda ölçtük yahu bunu sana ölçüp veren ustanın usta olduğun şüpheliyim. Araba çalışır çalışmaz size bu voltu veriyorsa, bilinki alternatör direk akü şarjına başlamış. Yada ampüllerin fanınız açık 15 Nisan 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 16 Nisan 2019 Yazar Paylaş 16 Nisan 2019 Marş anında kaç olmalı peki? Çaliştiktan sonra 14.5 normal değerdi sanirim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Nisan 2019 Paylaş 16 Nisan 2019 31 dakika önce, Olcay Türkmen yazdı: Marş anında kaç olmalı peki? Çaliştiktan sonra 14.5 normal değerdi sanirim Marş anında 11.5v normal. Bunun altında akünün şarja ihtiyacı var demektir. 10v görürseniz akü derin şarja ihtiyaç duyar. @Servet Aydın benden daha doğru bilgiler verecektir. Hatam olabilir. Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 16 Nisan 2019 Yazar Paylaş 16 Nisan 2019 25 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Marş anında 11.5v normal. Bunun altında akünün şarja ihtiyacı var demektir. 10v görürseniz akü derin şarja ihtiyaç duyar. @Servet Aydın benden daha doğru bilgiler verecektir. Hatam olabilir. Çok tşk ederim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Nisan 2019 Paylaş 16 Nisan 2019 Start anında motor hacmi ısısı vs normal kabul eder isek truerms ölçü aleti ile 9 voltları görmek normaldir. Standart ölçü aleti ise 11 volt civarı ölçer. Marş sonrası 14volt dizel için okunur. Herşey normal sizin araçta. 15 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Araba çalışır çalışmaz size bu voltu veriyorsa, bilinki alternatör direk akü şarjına başlamış. Yada ampüllerin fanınız açık Yanlış 1 Yorum bağlantısı
Olcay Türkmen 5 Şubat 2020 Yazar Paylaş 5 Şubat 2020 Uzun zaman sonra yazmam gerektigini görünce yorum yazmak istedim. Servisin bile bulamadiği arizami servisden çıkma bir usta bir kerede buldu. Aracimdaki enjektörleri tamamen değiştirerek sorunu tamamen çözdü. Bilgi vermek istedim iyi günler herkese 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Şubat 2020 Paylaş 7 Şubat 2020 Olcay Türkmen yazdı: Uzun zaman sonra yazmam gerektigini görünce yorum yazmak istedim. Servisin bile bulamadiği arizami servisden çıkma bir usta bir kerede buldu. Aracimdaki enjektörleri tamamen değiştirerek sorunu tamamen çözdü. Bilgi vermek istedim iyi günler herkese Çok ilginç.. Geçmiş olsun. dönüş için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts