İçeriğe Yönlendir

Tiguan 2015 DSG Start-Stop Sorunu


H.Cenk Bayrakçı

Recommended Posts

Selim Bilgin
Mert Yeldan yazdı:


Start Stop ile başım belada. Her kontağı açtığında düğmesine basıp Off konuma alıyorum. Yok mu bunu sürekli kılacak.

 

Alfa'da böyle, düğmesinden kapatınca açana kadar kapalı kalıyor.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
 
Alfa'da böyle, düğmesinden kapatınca açana kadar kapalı kalıyor.


Alfa mı alayım [emoji3]
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mert Yeldan yazdı:

Alfa mı alayım emoji3.png

 

 

Yok yok, ağır gelir Golf'ten sonra. :D 

Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
 
Yok yok, ağır gelir Golf'ten sonra. [emoji3] 


Geçen denk geldi Juliye bindim. Yay yok gibi geldi. Direk takoz üstünde gidiyor gibi.
Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Mert Yeldan yazdı:

 


Geçen denk geldi Juliye bindim. Yay yok gibi geldi. Direk takoz üstünde gidiyor gibi.

 

 

Bozuktur o. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Ss sistemi işini mazda harici becerebilen yok. Adamlar akü yerine kondansatör kullanıyor, buz gibi motorda devreye girmiyor, akü %80 olmadan devreye girmiyor, sıkışık trafikte bekleme süresi 30 saniye üstü değilse devreye girmiyor, soğuk havada rampa yukarı devreye girmiyor vs. Daha bir sürü kriteri var ve buna rağmen 45k içinde 4 ağaç kurtardım 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Bahadır Taşpolat
Servet Aydın yazdı:

Ss sistemi işini mazda harici becerebilen yok. Adamlar akü yerine kondansatör kullanıyor, buz gibi motorda devreye girmiyor, akü %80 olmadan devreye girmiyor, sıkışık trafikte bekleme süresi 30 saniye üstü değilse devreye girmiyor, soğuk havada rampa yukarı devreye girmiyor vs. Daha bir sürü kriteri var ve buna rağmen 45k içinde 4 ağaç kurtardım 

 

Cx3'te de böyle miydi abi?

Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva
Servet Aydın yazdı:

Ss sistemi işini mazda harici becerebilen yok. Adamlar akü yerine kondansatör kullanıyor, buz gibi motorda devreye girmiyor, akü %80 olmadan devreye girmiyor, sıkışık trafikte bekleme süresi 30 saniye üstü değilse devreye girmiyor, soğuk havada rampa yukarı devreye girmiyor vs. Daha bir sürü kriteri var ve buna rağmen 45k içinde 4 ağaç kurtardım 

 

Alternatör ün devreye girip çıkması da dahil, sistem ECU tarafından yönetiliyor. Dolayısı ile, işleyişini daha da sofistike hale getirmek mümkün.

 

Yaygınlaştıkça, gelişip, daha fazla kabul bulacak, muhtemelen de, disk frenlerde olduğu gibi, giderek endüstri standardı olacak içten yanmalı makinelerde.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Bahadır Taşpolat yazdı:

 

Cx3'te de böyle miydi abi?

Bir tek iloop yok cx3 te. Kondansatör ile marş 

Kerem Kurluva yazdı:

 

Alternatör ün devreye girip çıkması da dahil, sistem ECU tarafından yönetiliyor.

Kesinlikle 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Yavuz
Kerem Kurluva yazdı:

 

 

Bahsettiğiniz, şöyle bir jak mı?

https://photos.app.goo.gl/hLsRSCG2tzTjGYJZ7

 

 

bunun gibi evet, (-) kutupta bulunuyor.Sistem voltajını kontrol ediyor,uygun voltajdaysa ss devreye giriyor,düşük değer okursa ss devreye girmiyor.Jakı çekince değer okuyamadığınıdan ss devreye girmiyor.

Yorum bağlantısı
Kerem Kurluva
Eren Yavuz yazdı:

bunun gibi evet, (-) kutupta bulunuyor.Sistem voltajını kontrol ediyor,uygun voltajdaysa ss devreye giriyor,düşük değer okursa ss devreye girmiyor.Jakı çekince değer okuyamadığınıdan ss devreye girmiyor.

 

Jakın bağlı olduğu yerde, alternatörün devreye girip çıkmasını kontrol eden voltaj regülatörü bulunuyor.

 

Tam emin olmamakla birlikte, kablo soketten çıkartıldığında, alternatör tamamen devre dışı kalabilir diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...