İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

ortak parça kullanılmış.

 

Ali Darbaz yazdı:

vida delikleri birazdaha inceydi . Şarjlı ile genişlettik. Cuk oturmuştu. 

oturur, 4x100 janta delik açtım 108 yaptım cuk oturdu aynıymış

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Bobini çıkardım temizlik ile kurtarırmıyız diye düşündüm. Sonuç değişim şart
 

IMG_3295.jpeg

IMG_3288.jpeg

IMG_3294.jpeg

IMG_3296.jpeg

IMG_3300.jpeg

IMG_3299.jpeg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tevfik Işık
Ali Darbaz yazdı:

Scuuter almaktan caydım. Cruze arızalı. Buji bobin arızası var gibi. Elektrik voltajı değişimlerinden çok etkileniyor. Rölantide sarsıntılı çalışıp redüksüyon sesi var.  
Bunu çözmek için para lazım

 

IMG_3279.jpeg

IMG_3277.jpeg

Scooteri almayacağınızı ben zaten  biliyordum ki.... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Emme egzantrik faz ayarlayıcı valfini söktüm. Temizledim. 

 

 

IMG_20250904_170718.jpg

IMG_20250904_171614.jpg

IMG_20250904_171620.jpg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

adaptasyonu hangi program ile yapılacak

temizleme derken makine var sanırım? sonic?

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

adaptasyonu hangi program ile yapılacak

temizleme derken makine var sanırım? sonic?


Bunlarda adaptasyon yok. 

Her ikisinin de sök elektrik fişlerini. Araba arıza bile yakmıyor.
Fişleri çekince A16zer motor birden z16zep motora dönüşüyor.  Normal çalışmaya devam ediyor. 

 

 

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz

Arabayı dikkatle dinlediğimde rölanti’de emme varatör fas kaydırıcısı veya egzoz kaydırıcısında vutuntu sesi duyuyorum. Egzoz tarafına ulaşamadım. Ama emme tarafına ulaştım. Emmeyi söktüm inceledim pislik yok. Egzoz tarafını kontrol edemedim. Arabayı önce buji sorun düzelmezse bobin tekrar sorun  düzelmezse varyatörlere bakıcam. 
 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

 

oturur, 4x100 janta delik açtım 108 yaptım cuk oturdu aynıymış

 

Voltaj ölçümleri eskiden çok daha eskden nasılsa şu an da aynı. Burda 2500-3000 devirde ltbf ile beraber obd ölçümü.

 

 

Screenshot_2025-09-04-16-27-47-248_com.ovz.carscanner.jpg

Screenshot_2025-09-04-16-28-50-473_com.ovz.carscanner.jpg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

bu grafik tesisat hakkında bilgi vermez. ancak stft çoşmuş bu araba giren havayı yanlış okuyor mesela manifold çatlak olabilir 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

bu grafik tesisat hakkında bilgi vermez. ancak stft çoşmuş bu araba giren havayı yanlış okuyor mesela manifold çatlak olabilir 

 

https://www.drive2.ru/l/632192798765878811/

https://www.drive2.ru/l/484172970021879863/

 

Bobin buji değiştikten sonra tekrar deneyecez. Babamın belediyede işleri ve benim mesaim üst üste geldi. Bu araba böyle iki gün kalmazdı. Kapımda bozuk araba durmasına dayanamıyorum. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...