Çağlar Bayur 4 Eylül Paylaş 4 Eylül Ali Darbaz yazdı: ortak parça kullanılmış. Ali Darbaz yazdı: vida delikleri birazdaha inceydi . Şarjlı ile genişlettik. Cuk oturmuştu. oturur, 4x100 janta delik açtım 108 yaptım cuk oturdu aynıymış Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül Yazar Paylaş 4 Eylül Bobini çıkardım temizlik ile kurtarırmıyız diye düşündüm. Sonuç değişim şart 2 Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 4 Eylül Paylaş 4 Eylül Ali Darbaz yazdı: Scuuter almaktan caydım. Cruze arızalı. Buji bobin arızası var gibi. Elektrik voltajı değişimlerinden çok etkileniyor. Rölantide sarsıntılı çalışıp redüksüyon sesi var. Bunu çözmek için para lazım Scooteri almayacağınızı ben zaten biliyordum ki.... 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül Yazar Paylaş 4 Eylül Emme egzantrik faz ayarlayıcı valfini söktüm. Temizledim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül Paylaş 4 Eylül adaptasyonu hangi program ile yapılacak temizleme derken makine var sanırım? sonic? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül Yazar Paylaş 4 Eylül (düzenlendi) Çağlar Bayur yazdı: adaptasyonu hangi program ile yapılacak temizleme derken makine var sanırım? sonic? Bunlarda adaptasyon yok. Her ikisinin de sök elektrik fişlerini. Araba arıza bile yakmıyor. Fişleri çekince A16zer motor birden z16zep motora dönüşüyor. Normal çalışmaya devam ediyor. 4 Eylül tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül Yazar Paylaş 4 Eylül Arabayı dikkatle dinlediğimde rölanti’de emme varatör fas kaydırıcısı veya egzoz kaydırıcısında vutuntu sesi duyuyorum. Egzoz tarafına ulaşamadım. Ama emme tarafına ulaştım. Emmeyi söktüm inceledim pislik yok. Egzoz tarafını kontrol edemedim. Arabayı önce buji sorun düzelmezse bobin tekrar sorun düzelmezse varyatörlere bakıcam. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül Yazar Paylaş 4 Eylül Çağlar Bayur yazdı: oturur, 4x100 janta delik açtım 108 yaptım cuk oturdu aynıymış Voltaj ölçümleri eskiden çok daha eskden nasılsa şu an da aynı. Burda 2500-3000 devirde ltbf ile beraber obd ölçümü. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Eylül Paylaş 4 Eylül bu grafik tesisat hakkında bilgi vermez. ancak stft çoşmuş bu araba giren havayı yanlış okuyor mesela manifold çatlak olabilir Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Eylül Yazar Paylaş 4 Eylül Çağlar Bayur yazdı: bu grafik tesisat hakkında bilgi vermez. ancak stft çoşmuş bu araba giren havayı yanlış okuyor mesela manifold çatlak olabilir https://www.drive2.ru/l/632192798765878811/ https://www.drive2.ru/l/484172970021879863/ Bobin buji değiştikten sonra tekrar deneyecez. Babamın belediyede işleri ve benim mesaim üst üste geldi. Bu araba böyle iki gün kalmazdı. Kapımda bozuk araba durmasına dayanamıyorum. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 5 Eylül Paylaş 5 Eylül Ali Darbaz yazdı: https://www.drive2.ru/l/632192798765878811/ https://www.drive2.ru/l/484172970021879863/ Bobin buji değiştikten sonra tekrar deneyecez. Babamın belediyede işleri ve benim mesaim üst üste geldi. Bu araba böyle iki gün kalmazdı. Kapımda bozuk araba durmasına dayanamıyorum. Allah başka dert vermesin. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Eylül Yazar Paylaş 6 Eylül Bu araba nasıl bir şey, tüm algılarımı değiştirdi. Şunu cruze ile değişme fikri aklıma iyice kazındı. Bunu babama alırsak ege turuna çıkarız yeminlen. https://shbd.io/s/x9BPIvHO Yorum bağlantısı
Koray Demir 6 Eylül Paylaş 6 Eylül Dizel Otomatik Focus denildi mi her türlü alınır. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Orijinal bujiler bende sorun yaratmıştı. Yetkili servis şefi de aynı şeyi söylemişti. Bosch takmıştık. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Bujileri ve bobini taktıktan sonra araba kendine geldi şu an hiç hatası yok gayet de mutluyuz daha büyük bir masraf çıkartmasından kurtulduk. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce 4000 devirde arıza vermiyor. Normalde 2500 devire çıkınca tüm arıza ışıkları yanardı. Test sürüşü başarıyla bitti. Yüzümüzde bir tebessüm ile 2700 + 1000 tl karşılığı sorun çözüldü Yorum bağlantısı
Koray Demir 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Bu araç ateşleme sistemi sorunları ile meşhurdur. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 saat önce Yazar Paylaş 7 saat önce Koray Demir yazdı: Bu araç ateşleme sistemi sorunları ile meşhurdur. Efsane onlar araba 15 yaşında ilk defa bobin değişiyor. 65.000 kilometre sonra buji değişiyor. Bizim biraz boş vermişliğimizden dolayı oldu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 saat önce Paylaş 7 saat önce Ali Darbaz yazdı: bobin değişiyor. 65.000 kilometre sonra buji değişiyor. hata orada zaten bobin arıza sebebi başında buji gelir 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Alpay Sumer yazdı: Termostat tamam gibi. Tam tempo kullanmamissin o nedenle emin olamadim.Oksijen sensoru bi sure sonra yine hata verecek hazirlikli ol ? Çinden aldığım oksijen sensörü 6 yaşında. Halen hata vermedi. Yorum bağlantısı
Recommended Posts