İçeriğe Yönlendir

2010 Chevrolet Cruze LS Ailenin Yeni Üyesi


Ali Darbaz

Recommended Posts

Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

hata vermesi için ne olması lazım mesela?

 

Eski sensörüm ön ısıtma yapamadığı arıza kodu veriyordu. Çin sensörü öyle bir arıza çıkarmadı 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

Çin sensörü öyle bir arıza çıkarmadı 

çalışma grafiği nasıl? çinliden herşey beklenir sonra piston eritme

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

çalışma grafiği nasıl? çinliden herşey beklenir sonra piston eritme

 

Obd değerleri gayet stabil çalıştığını gösteriyor. Voltaj değerleri, afr bilgileri, stf ve ltf düzeltmeleri gayet saat gibi çalışıyor. 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Metin Akbal yazdı:

Orijinal bujiler bende sorun yaratmıştı. Yetkili servis şefi de aynı şeyi söylemişti. Bosch takmıştık.

  

Bir önceki bujide orjinal almıştım. Champion marka idi. Buda champion marka orjinal buji. Araba 1 numaralı silindirde tekleme yapıyordu. 

 

1349729115_IMG_37342.jpg.1b797de674b5031117e6aca6af3c2a05.jpg

 

1 numaradan çıkan buji 

 

Buji değişip eski bobin takıldı. Tekleme geçmedi. Sonra yeni bobin takıldı tamamen bambaşka bir motor sesi ile çalışmaya başladı. 

 

80 ile 70 km hızlarda yüke sokup zorlamak istedik otobanda trafik vardı.

İstanbul trafiği izin vermiyor. Yoksa otobana çıkıcaktık. Mesai çıkışı olduğu için full trafik. 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alpay Sumer
Ali Darbaz yazdı:

Çinden aldığım oksijen sensörü 6 yaşında. Halen hata vermedi. 

Ne mutlu 🥰 

Hata vermemesine sevindim..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ali Darbaz yazdı:

 

Obd değerleri gayet stabil çalıştığını gösteriyor. Voltaj değerleri, afr bilgileri, stf ve ltf düzeltmeleri gayet saat gibi çalışıyor. 

 

 

 

bunlar magazin ekranı veri ekranı ayrı

Ali Darbaz yazdı:

1 numaradan çıkan buji 

layığı iile bakım yapılsa bunlar olmazdı 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Ali Darbaz
(düzenlendi)

İııt2j9. Forumda kimsenin haz etmediği Chevrolet Cruze 1.6 ailede 6 nci yılını tamamlarken  otoparkta yatmaktan akli enkibelerinin kaybetmek üzereydi. Akü alarm moduna geçmiş bms şarj sorunu uyarısı vermiş. Eve gelince 25 dakika sürdüm. Otobanda 150 km hıza çıktım ve rampa yukarı 5000 devir cevirdim. Sakin sürüşte Araba eco moda girince tamam bu şarj oldu dedim , bıraktım eve. 

 

 

IMG_20251209_173253.jpg

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

boş akü ile sürüşte çok benzin yakar, o derece azalmış ise %65 lere düşmüş olmalı 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Çağlar Bayur yazdı:

boş akü ile sürüşte çok benzin yakar, o derece azalmış ise %65 lere düşmüş olmalı 

 

Arabanın teybi aküyü tüketiyor. İçinde bir motor çalışıyor. Bu durumu babamda raporladı. Teybi geri kazansakmı yoksa komple değiştirsek mi bilemedim. Teypi kapattım, sigortasınıda sökmeyi düşünüyorum. 

Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
(düzenlendi)
Çağlar Bayur yazdı:

multimedya mı takılı?

 

Orjinal teypde bir sıkıntı var. Cdroom motoru içinde cd varmış gibi çalışıyor. Hemde tam hızda

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

orjinal teypte soğutucu fan olmaz, cd falan mı arızalı acaba? çektiği amper ölçülebilir herşey kapalı iken

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...