R.Onur Yılmaz 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 (düzenlendi) Arkadaslar merhabalar aracım 2010 model collectıon focus tdci 90 ps aracımın rampada 4 5.vitesde 2000 devir gecince dip gaz esnasında arkadan biri çekip bırakıyor gibi bi hissiyat var konulara baktım egr denmiş iptal ettirdim yazılımsal olarak ama conta takılmadı,turbo selonoid denmiş değiştirdim düzelmedi , maf sensörü denmiş temizledim aynı , araba 126 binde bakımları tam mazot filtresi 4000 km once değiştirildi bosch marka ... turbo diyolar birkaç usta ama arabamda çekişinde bir problem yok arada sırada uzun yollarda her zaman değil rampa çıkarken bu çekip bırakma hissi var 4 ve 5.vitesde gaza az az basınca yapmıyor gibi sanki öneriniz varmı acaba Bu arada siyah duman gibi bir durumda yok sadece sabahları ilk marşta 2 sn kadar az bi beyaz duman veriyo cok az sonra hemen kesiliyor ilk marşta 1, 2 saniye kadar Araca son 10 binde yapılan işlemler; Klasik sıvı bakımları Filtre gurubu değişimi hava polen mazot Triger v kayısı devirdaim değişimi Baskıbalata volant değişimi Turbo selenoid valfi değişimi Maf temizleme 18 Mayıs 2019 tarihinde R.Onur Yılmaz tarafından düzenlendi Eksik bilgi 1 Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 (düzenlendi) turbo selonid valfı yada hortumları. duman için turbo egsoz kısmına yag veriyor. ısınınca geciyor hemen 18 Mayıs 2019 tarihinde Okay Kaygusuz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
R.Onur Yılmaz 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 Hortumlar da çatlak yok yagda yok okan bey turbo selonoid te yeni değişti orj.malzeme Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 1 saat önce, R.Onur Yılmaz yazdı: Triger v kayısı devirdaim değişimi Bu işlemden evvel var mıydı bu sorun? Yorum bağlantısı
R.Onur Yılmaz 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 (düzenlendi) O işlemlerin öncesini bilmiyorum arabayı ozman almamıştım.Benden önceki sahibi değiştirmiş trigeri 18 Mayıs 2019 tarihinde R.Onur Yılmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
R.Onur Yılmaz 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 Arkadaşlar acaba kızdırma bujileri olabilirmi gerci hiçbi uyarı vermedi 3000 deviride geciyor kısıtlı performans olmuyor ama hiç değişmemiş bujiler Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 18 Mayıs 2019 Paylaş 18 Mayıs 2019 Kızdırma bujilerinden öyle bir sorun olacağını sanmıyorum. MAF sensörü ya da turbo westgate üzerine odaklanın. Buna benzer bir konu daha vardı, çözüm orada paylaşılmıştı yanılmıyorsam. O konuyu da gözden geçirin. Yorum bağlantısı
R.Onur Yılmaz 18 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2019 (düzenlendi) Evet o konuyu baktım maf değişimiyle çözülmüş ama ben mafı temizlettim ıds le degerlere baktık yolda degerler normal çıkmıştı usta oyle söyledi bi westgate kaldı o parcayı nasıl kontrol ettireceğim acaba ahmet bey🙄 18 Mayıs 2019 tarihinde R.Onur Yılmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 19 Mayıs 2019 Paylaş 19 Mayıs 2019 Kullanilan yakit filtresi orjinalmiydi? 1 Yorum bağlantısı
R.Onur Yılmaz 19 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 19 Mayıs 2019 Bosch marka filtre kullanılmış alpay bey 1 dakika önce, Alpay Sumer yazdı: Kullanilan yakit filtresi orjinalmiydi? Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 19 Mayıs 2019 Paylaş 19 Mayıs 2019 Bir saat önce, R.Onur Yılmaz yazdı: Evet o konuyu baktım maf değişimiyle çözülmüş ama ben mafı temizlettim ıds le degerlere baktık yolda degerler normal çıkmıştı usta oyle söyledi bi westgate kaldı o parcayı nasıl kontrol ettireceğim acaba ahmet bey🙄 O konuda triger keçesi falan bir şeyler denmiş pek bilgim yok ama çözüldüğüne göre problem yaratabilecek bir şeydir diye düşünüyorum. Westgate nasıl kontrol edilir açıkcası bir bilgin yok, malum cahilin ustalığı lafta oluyor 😀 Bizdeki bilgiler teorik. Muhtemeldir ki ustanın elindeki düzgün çalışan bir westgate takılıp aynı arıza meydana geliyor mu bakılabilir. Ya da forumda gerçek anlamda usta olan birileri elbet konuyu görür cevap verir. Beklemekte fayda var. Yorum bağlantısı
R.Onur Yılmaz 19 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 19 Mayıs 2019 1 dakika önce, Ahmet Gül yazdı: O konuda triger keçesi falan bir şeyler denmiş pek bilgim yok ama çözüldüğüne göre problem yaratabilecek bir şeydir diye düşünüyorum. Westgate nasıl kontrol edilir açıkcası bir bilgin yok, malum cahilin ustalığı lafta oluyor 😀 Bizdeki bilgiler teorik. Muhtemeldir ki ustanın elindeki düzgün çalışan bir westgate takılıp aynı arıza meydana geliyor mu bakılabilir. Ya da forumda gerçek anlamda usta olan birileri elbet konuyu görür cevap verir. Beklemekte fayda var. Sizin eski aracınızda havalar ısınınca düzelmişti dimi ankarada ısınsa iyice bi düzelir benimkide herhalde😂 yakıt sıcaklık müşürü diye bi müşür varmı acaba o olablirmi düz mantık kurarsak😁 Yorum bağlantısı
Ahmet Gül 19 Mayıs 2019 Paylaş 19 Mayıs 2019 Sizin eski aracınızda havalar ısınınca düzelmişti dimi ankarada ısınsa iyice bi düzelir benimkide herhalde[emoji23] yakıt sıcaklık müşürü diye bi müşür varmı acaba o olablirmi düz mantık kurarsak[emoji16]Valla arıza çıkınca insan gökteki kuştan bile şüpheleniyor [emoji3] Sevimsiz bir arızaydı. Her zaman yapmıyordu. Ustaya görününce de yapmazdı namussuz. En sevmediğim arıza tipi. Bozulacaksan tam bozul herkes rahat etsin değil mi. Tarifi de zor. Ustaya diyorum kesik kesik çekişten düşüyor ama sanki arkadan biri çekiyormuş da bırakıyormuş gibi diyorum, adam suratıma bakıyor ne anlatıyorsun sen dercesine [emoji3] Kime gitsem başından savdı abi bunda bir şey yok sen git şimdi bir daha yaparsa gel bakalım. Klasik usta lafı. En kısa zamanda halledersiniz inşallah. İyi geceler. 1 Yorum bağlantısı
R.Onur Yılmaz 2 Haziran 2019 Yazar Paylaş 2 Haziran 2019 (düzenlendi) Arkadaşlar 2 gün önce egr yi conta ile körledim daha öncesinde yazılım ile iptal etmiştim fakat conta ile körlememiştim suan 2 gün oldu ve sıkıntı yok gibi çekişide daha iyi oldu ileriki günlerde tekrar yazarım tam emin oldugumda 2 Haziran 2019 tarihinde R.Onur Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts