İçeriğe Yönlendir

BMW F30 Kronik Sorunlar


Onur Doğan19

Recommended Posts

Serkan Karakoca

şöyle bir bmw cilerin sözü var 

ilk sahibi bmw ye biner  ikinci sahibine bmw biner :)

 

  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Onur Doğan19

Bir 3.20d kullanıcısı 149 binde şanzımanı yemiş, acaba bu nasıl bir kullanıma bağlıdır şanzımanı bitirmek ? 30 bin tl demişler, yetkili servisi 6.000 euro demiş. 

Yorum bağlantısı
Murat Atagenç
2 saat önce, Onur Doğan19 yazdı:

Bir 3.20d kullanıcısı 149 binde şanzımanı yemiş, acaba bu nasıl bir kullanıma bağlıdır şanzımanı bitirmek ? 30 bin tl demişler, yetkili servisi 6.000 euro demiş. 

N da gaz verip D çekince çok zevkli oluyor, onu bolca denemiş olabilir :)

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın

Günümüzde en az sorun yaratan araç, en seksi araçtan kıymetlidir.

Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray
1 saat önce, Murat Atagenç yazdı:

N da gaz verip D çekince çok zevkli oluyor, onu bolca denemiş olabilir :)

özellikle giderken, R den D ye atmak lazım. hemen bir moonshiners turn.... hop istikamet şanzımancı memed usta.

Yorum bağlantısı
Selim Bilgin
Şimdi, Dogan Arsiray yazdı:

özellikle giderken, R den D ye atmak lazım. hemen bir moonshiners turn.... hop istikamet şanzımancı memed usta.

 

Tam tersi daha güzel bitirir. D'de giderken hoop R'ye, sonra gazı kökle, frene filan gerek yok.

Yorum bağlantısı
Celal Aydın
 
Tam tersi daha güzel bitirir. D'de giderken hoop R'ye, sonra gazı kökle, frene filan gerek yok.


“Rokete takayrum” demiş ya Temel
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç
26 dakika önce, Selim Bilgin yazdı:

 

Tam tersi daha güzel bitirir. D'de giderken hoop R'ye, sonra gazı kökle, frene filan gerek yok.

O çok acımasız olur.

Onun için getrag ters 1 lazım bir de onu takacak 190 ya da e30 :rolleyes:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül
21 dakika önce, Hakan Gürsu yazdı:

3.20 ED de 1.6 170 bg lik Peugeot motoru var, güvenebilirsiniz.

Benim de takibimde olan bir motor. Blok çatlatıyor sakın alma falan dediler tırstım. Var mı bu yönde kulağınıza gelen bir bilgi. 

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
Bir saat önce, Ahmet Gül yazdı:

Benim de takibimde olan bir motor. Blok çatlatıyor sakın alma falan dediler tırstım. Var mı bu yönde kulağınıza gelen bir bilgi. 

 

İlk defa duydum. Mersocuların .ok atmasına benziyor :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ahmet Gül
3 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı:

 

İlk defa duydum. Mersocuların .ok atmasına benziyor :D

Bu iyi bir haber o zaman 😀. Alfa’yı satsam şöyle estoril mavi ya da imola kırmızı 3.20i ed’den başka içime sinen bir araba yok. 

Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

1.0 ecoboost focusum varken ışıklarda denk gelen bi 320i ed ile kapışayım dedim. Geçileceğimi biliyordum tabi ki ama maksat yeşillik olsun işte. Ben önce gazladım ve kalktım. Benim sol camım biraz açıktı ve 320 de solumdaydı. Ben 1.vitesi bitirdiğimde bmwci kapıştığımı yeni idrak etmiş olacak ki gazı kökledi. Açık olan camımdan bmw motorunun vakumlama sesini duydum dedim aha geliyo. Sonuç, içimden geçti 😀 ama çok güzel geçti. Hayran kaldım gidişine. Yine de 2.elde almaya korkarım bmwyi.

  • Mutlu 3
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
5 saat önce, Ahmet Gül yazdı:

Benim de takibimde olan bir motor. Blok çatlatıyor sakın alma falan dediler tırstım. Var mı bu yönde kulağınıza gelen bir bilgi. 

İlk defa duyuyorum, öyle olsaydı mini cooper ve pejo 308  dede duymuş olmamız lazımdı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Onur Doğan19
14 dakika önce, Fatih Mehmet Uslu yazdı:

1.0 ecoboost focusum varken ışıklarda denk gelen bi 320i ed ile kapışayım dedim. Geçileceğimi biliyordum tabi ki ama maksat yeşillik olsun işte. Ben önce gazladım ve kalktım. Benim sol camım biraz açıktı ve 320 de solumdaydı. Ben 1.vitesi bitirdiğimde bmwci kapıştığımı yeni idrak etmiş olacak ki gazı kökledi. Açık olan camımdan bmw motorunun vakumlama sesini duydum dedim aha geliyo. Sonuç, içimden geçti 😀 ama çok güzel geçti. Hayran kaldım gidişine. Yine de 2.elde almaya korkarım bmwyi.

Hocam en azından cesaret etmişsiniz 😃 bmw motoru gerçekten çok farklı 3.18i 3 silindirdeki sese şahit oldum ben, siz yine vakumlama sesi duymuşsunuz, benim duyduğum uçak kalkış sesiydi, 3 silindir sesi çok değişik geliyor 😁

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu
5 dakika önce, Onur Doğan19 yazdı:

Hocam en azından cesaret etmişsiniz 😃 bmw motoru gerçekten çok farklı 3.18i 3 silindirdeki sese şahit oldum ben, siz yine vakumlama sesi duymuşsunuz, benim duyduğum uçak kalkış sesiydi, 3 silindir sesi çok değişik geliyor 😁

3 silindir sesine bende hastayım. 6 silindir arabaya binemiyosan 3 silindire bineceksin. Mesela yeni 1.5 ecoboostlar 3 silindir ve çok güzel sesleri var. Yeni fiesta st deki motor.

Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
3 saat önce, Ahmet Gül yazdı:

Bu iyi bir haber o zaman 😀. Alfa’yı satsam şöyle estoril mavi ya da imola kırmızı 3.20i ed’den başka içime sinen bir araba yok. 

 

Daha iyisi 328i. Tam bir BMW. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Celal Aydın
 
Daha iyisi 328i. Tam bir BMW. 


Hastasıyım.
0-100 değeri 320d ile hemen hemen aynı.
Onun haricinde güzel makine.
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
7 saat önce, Celal Aydın yazdı:

 


Hastasıyım.
0-100 değeri 320d ile hemen hemen aynı.
Onun haricinde güzel makine.

 

 

Olur mu hocam ne yaptın sen, resmen 328 'i doğradın :D 

328i - 6,1sn  320d - 7,6sn

Yorum bağlantısı
Onur Doğan19
10 saat önce, Gökhan Albayrak yazdı:

 

Daha iyisi 328i. Tam bir BMW. 

245 beygir 😲😲😲

Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak
20 saat önce, Hakan Gürsu yazdı:

3.20 ED de 1.6 170 bg lik Peugeot motoru var, güvenebilirsiniz.

Alıntıdır:

"Öncelikle "Peugeot motor" algısının oluşmasına neden olan PSA Group hakkında küçük bir bilgilendirme yapmakta fayda var. PSA Group, Peugeot, Citroen, Volvo, Ford, Toyota, BMW ve MINI için motor üretimi yapan bir şirkettir. Bu markalardan sadece Peugeot ve Citroen grubunun tüm modelleri PSA Group motorlarını kullanırken geri kalan markaların sadece belli başlı modellerinde PSA Group etiketli motorlar kullanılıyor. Bu gruba BMW ve MINI markaları da dahil.

PSA Group şirketinin ürettiği yirmi ana tip motor seçeneği vardır. Bu motor seçeneklerinin Prince motor grubu, BMW/MINI için üretilen veya BMW-Peugeot ortak yapımı olan motorlardır. Prince motor grubunda olan motorlar N13/N16/N18/B36/B38/B48’dir. Teknik terimlerden mümkün olduğunca herkesin anlayacağı dilde bahsetmeyi, yoksa hiç bahsetmemeyi sevdiğimi önceki yazılarımdan artık az çok anlamışsınızdır. Bu nedenle şu teknik terimleri bir kenara bırakıp konuşacak olursak;

  • F20 gövde 1.16i ve 1.18i modellerin motorları; ve hatta Peugeot 207'nin yurtdışı versiyonlarındaki BMW 1.20i motoru,
  • MINI Cooper 1.500cc benzinli motorları,
  • 1.500cc 3 silindirli BMW motorlarının tamamı (B38),
  • BMW 3.20i ED'nin dillere destan ve dünya çapında ödül alan 1.600cc 170 beygir gücündeki motoru,

PSA Group bünyesinde üretilen BMW motorlarıdır. PSA Group, Prince motor grubu bünyesinde BMW için iki adet 1.400cc, yedi tanesi 1.500cc/1.600cc olmak üzere toplamda dokuz tip motor üretiyor.

Buradaki sorun şu ki, insanlar bu durumda "BMW, Peugeot motoru mu kullanıyor?" algısına kapılıyor. Yukarıda yazılanlar BMW markasının, Peugeot motoru kullandığını göstermiyor. Sebebi de şu: Ortaklaşa üretilen tüm motorlara karşın, Peugeot/Citroen grubunun motor kodlarıyla BMW'nin motor kodları, performans değerleri, silindir sıkıştırma oranları birbirini tutmuyor. Türkçe altyazı geçmek gerekirse iki marka sadece PSA çatısı altında ortak bir araştırma-geliştirme çalışması yürütüyor ancak aynı motorları kullanmıyorlar.
Mercedes-Benz ise sadece A, B, C, CLA, GLA modellerinin 1.500cc/1.600cc turbo dizel modellerinde Renault motoru kullanıyor. Aynı motor seçeneklerini Renault bünyesinde de görmek mümkün olduğu için Mercedes-Benz ile BMW bu noktada ayrılıyor."
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

Pejo motorlari kötü degildir ki... 307 sorunlu oldugu icin yapisip kalmistir ustune (307 motoru da sorunlu degildi).

Kucumseniyor ama en sorunsuz motorlardir aslinda. Özellikle dizelleri...

 

Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
(düzenlendi)
36 dakika önce, R.Bahadır Irmak yazdı:

Alıntıdır:

"Öncelikle "Peugeot motor" algısının oluşmasına neden olan PSA Group hakkında küçük bir bilgilendirme yapmakta fayda var. PSA Group, Peugeot, Citroen, Volvo, Ford, Toyota, BMW ve MINI için motor üretimi yapan bir şirkettir. Bu markalardan sadece Peugeot ve Citroen grubunun tüm modelleri PSA Group motorlarını kullanırken geri kalan markaların sadece belli başlı modellerinde PSA Group etiketli motorlar kullanılıyor. Bu gruba BMW ve MINI markaları da dahil.

PSA Group şirketinin ürettiği yirmi ana tip motor seçeneği vardır. Bu motor seçeneklerinin Prince motor grubu, BMW/MINI için üretilen veya BMW-Peugeot ortak yapımı olan motorlardır. Prince motor grubunda olan motorlar N13/N16/N18/B36/B38/B48’dir. Teknik terimlerden mümkün olduğunca herkesin anlayacağı dilde bahsetmeyi, yoksa hiç bahsetmemeyi sevdiğimi önceki yazılarımdan artık az çok anlamışsınızdır. Bu nedenle şu teknik terimleri bir kenara bırakıp konuşacak olursak;

  • F20 gövde 1.16i ve 1.18i modellerin motorları; ve hatta Peugeot 207'nin yurtdışı versiyonlarındaki BMW 1.20i motoru,
  • MINI Cooper 1.500cc benzinli motorları,
  • 1.500cc 3 silindirli BMW motorlarının tamamı (B38),
  • BMW 3.20i ED'nin dillere destan ve dünya çapında ödül alan 1.600cc 170 beygir gücündeki motoru,

PSA Group bünyesinde üretilen BMW motorlarıdır. PSA Group, Prince motor grubu bünyesinde BMW için iki adet 1.400cc, yedi tanesi 1.500cc/1.600cc olmak üzere toplamda dokuz tip motor üretiyor.

Buradaki sorun şu ki, insanlar bu durumda "BMW, Peugeot motoru mu kullanıyor?" algısına kapılıyor. Yukarıda yazılanlar BMW markasının, Peugeot motoru kullandığını göstermiyor. Sebebi de şu: Ortaklaşa üretilen tüm motorlara karşın, Peugeot/Citroen grubunun motor kodlarıyla BMW'nin motor kodları, performans değerleri, silindir sıkıştırma oranları birbirini tutmuyor. Türkçe altyazı geçmek gerekirse iki marka sadece PSA çatısı altında ortak bir araştırma-geliştirme çalışması yürütüyor ancak aynı motorları kullanmıyorlar.
Mercedes-Benz ise sadece A, B, C, CLA, GLA modellerinin 1.500cc/1.600cc turbo dizel modellerinde Renault motoru kullanıyor. Aynı motor seçeneklerini Renault bünyesinde de görmek mümkün olduğu için Mercedes-Benz ile BMW bu noktada ayrılıyor."

 

Bahadır hocam ne içine dert olmuş ya. 😁 Peugeot ve ya Reno motor kullanılması bi markanın degerini kaybettirmez zaten. Bence bi sorun yok. Zaten bu yazdıkların bu forum icinde defalarca konuşuldu bilgimiz var yani. 🙂 ama yinede teşekkürler.

 

tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak
13 dakika önce, Hakan Gürsu yazdı:

 

Bahadır hocam ne içine dert olmuş ya. 😁 Peugeot ve ya Reno motor kullanılması bi markanın degerini kaybettirmez zaten. Bence bi sorun yok. Zaten bu yazdıkların bu forum icinde defalarca konuşuldu bilgimiz var yani. 🙂 ama yinede teşekkürler.

 

Bilgi amaçlı paylaştım, bence sorun demedim, değerini kaybettirir demedim. İçime dert olan birşey yok merak etmeyin. İsterse hacı murat motoru olsun.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...