Erhan Doruk 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 Sabancı Grubu'na ait Türkiye'nin yerli otobüs üreticisi Temsa Ulaşım Araçları Sanayi ve Ticaret şirketi, 182 milyon 693 bin 243 TL bedelle True Value Capital Partner's'a satıldı. Sabancı Holding’in Kamuyu Aydınlatma Platformu’na yaptığı açıklamada şöyle denildi: “Şirketimiz portföyünde yer alan 102.308.216,34 -TL nominal değerdeki 10.230.821.634 adet Temsa Ulaşım Araçları Sanayi ve Ticaret A.Ş.’ye ait hisse senetlerinin tamamı, 182.693.243,46 TL bedelle True Value Capital Partner’s şirketine 30.05.2019 tarihinde satılmış, satış işlemi tamamlanmış, satış bedelinin tamamı tahsil edilmiştir. Satış anlaşmasına göre 825.000.000,00 -TL şirket değeri üzerinden borç ve nakit düzenlemeleri yapıldıktan sonra 375.000.000,00 -TL hisse değeri karşılığında devir gerçekleştirildi.” Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 Gemi batmadan evveli önce zenginler flikalara biner 6 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 Kıskandıkları için gelip almışlar. 3 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 Gemi batmadan evveli önce zenginler flikalara biner Gemi batıyorsa yabancı niye geliyor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 2 dakika önce, Mert Yeldan yazdı: Gemi batıyorsa yabancı niye geliyor. Jilet parasına alıyor ve su alan yere tıpa vuruyor. Sonra boyayıp daha yüksek paraya satıyor 8 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 24 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Jilet parasına alıyor ve su alan yere tıpa vuruyor. Sonra boyayıp daha yüksek paraya satıyor BKZ Netaş 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 30 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 30 Mayıs 2019 Hayatta herşey bir sinus dalgasıdır, yükselir, tepeye ulaşır, düşer dibe vurur tekrar yükselir. Şu an ekonomi olarak dibe doğru gidiyoruz. Yabancı aptal değil, ucuzken topluyor , tepede satıyor. Şimdi mali sıkıntıda dolayı tam da taşınmazlara yatırım yapma fırsatı aslında. temsa da bence başarılı bir firma ama daralan pazar mali yapısı salladı, sabancı da sürdürmek yerine satıp nakitte kalmayı seçti. Adamların satın aldığı parayı Euro olarak düşünün, o paraya avrupa'da Temsa gibi bir fabrika hayatta alınmaz. 1 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 8 dakika önce, Erhan Doruk yazdı: Hayatta herşey bir sinus dalgasıdır, yükselir, tepeye ulaşır, düşer dibe vurur tekrar yükseli Pek öyle değil. Bir teori 5+3 dalga der. Bknz Elliot. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Serin 30 Mayıs 2019 Paylaş 30 Mayıs 2019 Estonya AB üyesi olduğu yıllarda PilSa çuval ve tarım ağları üreten bölümü AB ülkelerine yoğun olarak mal veriyordu. AB bu alımları durdurdu. Pilsa bazı ünitelerde üretimi durdurdu. Bir süre sonra Estonya sanayi şirketinin biri geldi ve bu üniteleri komple satın aldı. Tesis söküldü, götürülüp monte edildi ve şimdi o ülkeler aynı malı oradan alıyor.Geçen yaz Avrupa'da gezerken turist otobüslerinin durduğu bir park yerinde yanımdaki arkadaşlara burada çok Adanalı var demiştim ve Temsa otobüslerini göstermiştim. Neredeyse yarısı Temsa modelleriydi. Üstelik Almanya plakalılar da vardı. Orta Avrupa ülkeleri daha çoktu ama.Şimdi o yatırım şirketi küçük ve gelişmekte olan bir AB ülkesine satacaktır. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 (düzenlendi) Bir yandan 35 Milyon dolara Bişkek'e ultra lüks cami yaptır diğer yandan 30 Milyon dolara fabrikayı sat. Daha ne denilebilir ki? Eskiden bu işlerin kasten yapıldığını düşünürdüm ama şimdi kasten yapıldığını iddia ediyorum. 31 Mayıs 2019 tarihinde Emrah Altun tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 31 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2019 (düzenlendi) 13 dakika önce, Emrah Altun yazdı: Bir yandan 35 Milyon dolara Bişkek'e ultra lüks cami yaptır diğer yandan 30 Milyon dolara fabrikayı sat. Daha ne denilebilir ki? Eskiden bu işlerin kasten yapıldığını düşünürdüm ama şimdi kasten yapıldığını iddia ediyorum. Söylenecek çok şey var ama burası yeri değil maalesef. BES fonlarındaki paranın en az %10 unu Borsaya yatırma kararı çıktı. Borsa 84 binden 90 bine geri geldi, Seçime kadar 100 binleri bulacağız gibi görünüyor. Bu da Döviz tarafını tetikleyerek düşmesini sağlayacak biraz ekonomiye nefes aldıracak ama önemli olan kendi paramızla iş yapmak değil, dışarıdan sıcak para girişini sağlamak. 31 Mayıs 2019 tarihinde Erhan Doruk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serhat Işık 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 Demek ki; yerli üretim yapmak yeterli değil onu sürdürebilmek ayakta tutabilmek önemliymiş. biz şimdi yerli motor ya teknoloji üretsek bile ayakta tutmakta zorlanacağız gibi. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 Yazık bu Vatana (topraklar kastedilmiştir) 2 1 Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 31 Mayıs 2019 Yazar Paylaş 31 Mayıs 2019 19 dakika önce, Serhat Işık yazdı: Demek ki; yerli üretim yapmak yeterli değil onu sürdürebilmek ayakta tutabilmek önemliymiş. biz şimdi yerli motor ya teknoloji üretsek bile ayakta tutmakta zorlanacağız gibi. 2016 yılında Saab ın 9-3 ün fikri ve mülkiyet haklarını 40 milyon euroya alıp, eleştiriler gelince biz bunu milli yapacağız deyip aldıklarımızı çöpe atmamız ne kadar plansız ve anlık düşünerek iş yaptığımızı gösteriyor zaten. Bu 40 milyon euroya Temsa gibi bir fabrikayı satın alıp araba üretimine çevirebilirlerdi. Kimbilir bunları hangi depoda çürümeye bıraktılar. 1 Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 Bes fonunun yüzde10 değil. Bes fonuna yapılan devlet yardımının (yuzde25) yuzde10 u. Usd nin gerilemesinin borsanın kafa kaldırmasının nedeni 1.s400 alınmayacak alinirsa atıl kalacak beklentisi 2.turump ile reis in görüşmesi 3.fetocu turk aslilli abd vatandasi nasa çalışanının bırakılması. Bunlar temel nedenler. Teknik nedende ise a-b dalgasından sonra c yi yapıyor olması (sanirim) 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 31 Mayıs 2019 Paylaş 31 Mayıs 2019 (düzenlendi) Saab işini anlayabilirim, dert değil bir kenarda çürümeleri, tıpkı aslında beş para etmez doğuştan hatalı savaşta üretilemez ve bize çok net dert olacak uçuramayacağımız direk abd ye veri aktaran abd casusu ve bizi direk bağımlı yapacak olan F35 süper saçma uçak projesine girmemiz ve birazda uçak almamız gibi birşey...... bunlarda amaç sadece öğrenmek , bunun için alınıyor yada katılıyoruz bu işlere, para veriyoruz mecburen siparişte veriyoruz ama olay öğrenmekte..... kendi işimizi görene dek bunları almak yada çaktırmadan ortak olup işi öğrenmemiz lazım, bizde bilgi de deneyimde eksik, nereden öğreneceğiz, biryerden başlamak demek bu işte, olanı öğrenmek kendi üretir hale getirmek.... o yüzden yerli araba, aslında yerli yanlış Milli olacak, arabayı öğrenmek lazım, Milli uçak içinde hazırlanmak.... araba için deneyim bilgi birikimi-uçak içinde aynı- nükleer santraldede aynı olay geçerli, önce nasıl işler öğreniriz, santralin devamıda Nükleer silahtir, bunu sakın unutmayın, füzeleri boşa geliştirmiyoruz neyse herşeyin zamanı var, haa unutmadan bu işlerin tamamı siyaset ve partiler üstüdür, Devlet işler, devlet olmazsa bizde olamayız, neyse anlaşılmıştır sanırım, gerisini siz kurgulayın artık..... 31 Mayıs 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts