Ali Darbaz 12 Temmuz 2019 Paylaş 12 Temmuz 2019 Merhaba Ben tam olarak nasıl çalıştığını bilmiyorum . O yuzden konuyu teknik olarak genele soruyorum. Araç rölantide boşta çalışırken Oksijen sensörleri dalgalı değerler veriyor . Lakin aynı araç rampa aşaği inerken ayak gazdan çekilince Oksijen sensörleri 0 değeri veriyor. Soru şu, Araç yakıtı kesiyor mu. Yoksa devirden kaynaklı yüksek hava emdiğinden , rölanti gazı ölçülemeyecek kadar azınlıktamı kalıyor. Cevap için şimdiden teşekurler. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 12 Temmuz 2019 Paylaş 12 Temmuz 2019 Ali Darbaz yazdı: Merhaba Ben tam olarak nasıl çalıştığını bilmiyorum . O yuzden konuyu teknik olarak genele soruyorum. Araç rölantide boşta çalışırken Oksijen sensörleri dalgalı değerler veriyor . Lakin aynı araç rampa aşaği inerken ayak gazdan çekilince Oksijen sensörleri 0 değeri veriyor. Soru şu, Araç yakıtı kesiyor mu. Yoksa devirden kaynaklı yüksek hava emdiğinden , rölanti gazı ölçülemeyecek kadar azınlıktamı kalıyor. Cevap için şimdiden teşekurler. Viteste inerken yakıt tamamen kesilir ama hava girişi kesilmez. O esnada sensörler büyük ihtimalle elektronik olarak devre dışı kalıyor olabilir. Enjektörler çalışmıyor, yanma yok. Yoksa sensör uzun süre yüksek o2 algılayıp arıza ışığını yaktırır ya da beyne hatalı bilgi gönderirdi 3 Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 12 Temmuz 2019 Paylaş 12 Temmuz 2019 (düzenlendi) Cut off özelliği bu. Yakıt tamamen kesilir. Ta ki araç düzlüğe ulaşıp belli bir devre 1700ddk gibi düşene kadar, boşa atana ya da siz rampa aşağı gaza verene kadar devam eder. 12 Temmuz 2019 tarihinde Ömer Sarıgül tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 13 Temmuz 2019 Bunu anlamanın başka bir yolu var mı. Yorum bağlantısı
Ömer Sarıgül 13 Temmuz 2019 Paylaş 13 Temmuz 2019 Anlık yakıt tüketimi sıfıra düşer cut off a girince. Başka türlü de enjektör sinyal voltajını görebilirseniz sıfıra çekmesi gerekir. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Temmuz 2019 Paylaş 13 Temmuz 2019 Ali Darbaz yazdı: Bunu anlamanın başka bir yolu var mı. Bizim wifi-bt elm cihazları sınırlı. Daha çok sertifikasyona sahip kablolu cihazlar ile araç beynine girip her şeyi görebilirsiniz. Enjektörlerin yakıt püskürtme anları süreleri miktarları vs mesela bizim mazda club’de arkadaş uğraşmıştı. https://www.mazdaclubtr.com/forums/topic/26770-mazda-ya-forscan-ile-baglanmak-ariza-tespit-ve-kisisellestirme-yazilimi/#comment-574500 ama bu yazılımlarla oynamak girmek çıkmak tehlikeli. Geri dönüşü zor olan şeyler yapılabilir. Yedek almakta fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 13 Temmuz 2019 Yazar Paylaş 13 Temmuz 2019 Neyse hocam, biz derinlere inmeyek. Böyle kalsın. Çünkü adetimdir. Pisliğini çıkarırım, araba elimde kalır sonra. Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 13 Temmuz 2019 Paylaş 13 Temmuz 2019 Ali Darbaz yazdı: Neyse hocam, biz derinlere inmeyek. Böyle kalsın. Çünkü adetimdir. Pisliğini çıkarırım, araba elimde kalır sonra. Ben de öyle yapıyorum. Bu konuları irdeleyenler önce eski model araçları üstünde deniyorlar. El alışkanlı tecrübe ediniyorlar. Biz yapsak baştan pert olur beyin Yorum bağlantısı
Recommended Posts