İçeriğe Yönlendir

Forumun Yeni Mondeosu


Metin Uzunoğlu

Recommended Posts

Metin Uzunoğlu
Sani Gerşon yazdı:

Bende Bi-xenon'lu megane 3 varken içeriden ayar düğmesi olmadığı için aşağı bakan farları ayarlayamıyordum. Kalktım, Boğaziçi Renault Mais'e gittim (Renault'u ülkeye getiren yer). Durumu anlattım, aldığım cevap "abi bu farlar otomatik, ayar yapılamaz" oldu. "Yahu olur mu öyle şey, önümü görmüyorum" diyorum, 2 usta yanyana "olmaz" diyor.

Aradım @Servet Aydın ı, "abi beni kurtar" bu durumdan dedim. "Onların ben alınını seveyim" diyerek (tam olarak bu kelimeleri kullanmamış olabilir :D ) dükkanına davet etti. Uzun bir düz tornavida ile far üstündeki ayar vidasından ayarını yapmıştı. Bi de çay ısmarladı. Çayla beraber proses 3dk sürdü :biggrin:

 

Yani servisin her "sorun yok, bunlar normal, bunlar böyle" dediğine inanmamak gerekiyor. 

Farları her açtığımda selamlama veya hıza göre açısal farklılıkları görüyorum fakat tüvtürk araç duruyorken kısa farı kontrol ettikleri için far araç önünü yani kısa alanı aydınlatıyor. Bize Gebze yolu göründü desene.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Hocam kapalı ve düz zemin otopark, yıldız tornavida veya aylen seti ve izole band ayarla ve beni ara

 Yok ben tandır yiyecem diyosan gel başımla beraber🍗

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)
Servet Aydın yazdı:

Hocam kapalı ve düz zemin otopark, yıldız tornavida veya aylen seti ve izole band ayarla ve beni ara

 Yok ben tandır yiyecem diyosan gel başımla beraber🍗

Normal allen setim kayıp bisikletin allen seti var olur dersen herşey hazır. Tandır yok türevleri olur.

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Metin Uzunoğlu

Düzceden Bursa Yenişehir üzerinden İzmire geldim. Bursaya yasal limitler dahilinde 5,3 lt ile geldim. İzmire otobanında 155+ sabit  hızlarda gidince 6,4 litre oldu ortalamam. Gelmeden önce arka akstan bir gıcırtı duyunca viraj lastiklerini değiştim ve würt enjektör temizleyici kattım. İzmir bursa arası 34 plakalı çok maganda var. İzmirde bir şahin ve e39 bmw sürücüsünü saymazsak hepsi medeni sürücü. 

  • Beğen 2
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

İzmir Bergama arası otoyolunu kullandım bugün ,lüks bir kaç araç dışında insanlar genelde yavaş gidiyordu. Yakıt fiyatları etkilemiş galiba. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)
Mustafa Yanar yazdı:

 

Önceki 3.4 versiyonda Android auto seçeneklerindeki yol tariflerini orta ekranda göstermiyordu şimdi Android auto yol tariflerini gösteriyor.

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Metin Uzunoğlu

Marş motoru bazen almıyordu 3~5 kez oldu. Dün sabah ve öğlen iki kere yapınca soluğu bugün elektrikçimde aldım. Marş motoru otomatiği değişti parça 1400, işçilik 1200 tl. Marş motoru için akü, hava filtresi davlumbazı kartel muhafaza 1 saate söküldü 1 saate takıldı 15 dk da otomatik söküm ve takımı tuttu. O esnada arka balataların bittiğini gördüm MGV marka balata 500, değişim 600 tl tuttu.

  • Şaşkın 2
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Metin Uzunoğlu yazdı:

Marş motoru bazen almıyordu 3~5 kez oldu. Dün sabah ve öğlen iki kere yapınca soluğu bugün elektrikçimde aldım. Marş motoru otomatiği değişti parça 1400, işçilik 1200 tl. Marş motoru için akü, hava filtresi davlumbazı kartel muhafaza 1 saate söküldü 1 saate takıldı 15 dk da otomatik söküm ve takımı tuttu. O esnada arka balataların bittiğini gördüm MGV marka balata 500, değişim 600 tl tuttu.

Aynı dertten muzdarip bir fiesta 1,5 tdci gelmiş onunda marş motor otomatiği değişmiş.  Ustanın ifadesi ile star stoptan dolayı bu parça erken değişiyor dedi. Start stopu devre dışı bırakmak daha mantıklı gibi.

Yorum bağlantısı
Aytac Sakal
Metin Uzunoğlu yazdı:

Aynı dertten muzdarip bir fiesta 1,5 tdci gelmiş onunda marş motor otomatiği değişmiş.  Ustanın ifadesi ile star stoptan dolayı bu parça erken değişiyor dedi. Start stopu devre dışı bırakmak daha mantıklı gibi.

Geçmiş Olsun.

Ben Start Stop kullanmıyorum Hocam Direksiyona geçince direk kapatıyorum.Akü Marş Motoru Motor yakıt tasarrufu yapalım derken diğer noktalara yükleniyoruz gibi geliyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Metin Uzunoğlu yazdı:

Aynı dertten muzdarip bir fiesta 1,5 tdci gelmiş onunda marş motor otomatiği değişmiş.  Ustanın ifadesi ile star stoptan dolayı bu parça erken değişiyor dedi. Start stopu devre dışı bırakmak daha mantıklı gibi.


start stop aslında üretimde maliyeti çok artırıyor. Bir çok parçada ekstra önlemler alınmak zorunda kalınıyor. Marş motoru daha uzun ömürlü üretiliyor ama bi noktadan sonra yetmiyor

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Ben start - stop u kullanıyorum. Fakat çok dur kalk yapılan şehirlerde sistem aşırı zorlanabilir. Küçük şehirlerde faydalı bir özellik bence. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:


start stop aslında üretimde maliyeti çok artırıyor. Bir çok parçada ekstra önlemler alınmak zorunda kalınıyor. Marş motoru daha uzun ömürlü üretiliyor ama bi noktadan sonra yetmiyor

Normal marş motorunda 4 kömür varmış, start stoplu olanda 8 kömür varmış.

Servet Aydın yazdı:

6 alyen olmalı. Farın üstten bakınca ayar yerleri görülüyor

Alyenler eskimeye başladı çürürsü yenisini alırım gelirsin..... konuya uygun emoji yok.

tarihinde Metin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz
Metin Uzunoğlu yazdı:

Marş motoru bazen almıyordu 3~5 kez oldu. Dün sabah ve öğlen iki kere yapınca soluğu bugün elektrikçimde aldım. Marş motoru otomatiği değişti parça 1400, işçilik 1200 tl. Marş motoru için akü, hava filtresi davlumbazı kartel muhafaza 1 saate söküldü 1 saate takıldı 15 dk da otomatik söküm ve takımı tuttu. O esnada arka balataların bittiğini gördüm MGV marka balata 500, değişim 600 tl tuttu.

Metin Uzunoğlu yazdı:

Aynı dertten muzdarip bir fiesta 1,5 tdci gelmiş onunda marş motor otomatiği değişmiş.  Ustanın ifadesi ile star stoptan dolayı bu parça erken değişiyor dedi. Start stopu devre dışı bırakmak daha mantıklı gibi.

Geçmiş olsun Metin Bey, hemen çözülmesi güzel ama. Benim S/S sürekli açık. Bazen dur kalk trafikte de oluyorum sürekli kararlı çalışıyor, bir sorun yaşamadığımdan kapatmayı hiç düşünmedim. Kitapçıkta 3 sn ve üzeri kullanın diyordu galiba. 

Üşenmedim baktım şöyle demiş:

Not: Sistemden en yüksek
yararı sağlamak için üç
saniyeden uzun süreli
durulduğunda vitesi boşa
alınız ve debriyaj pedalını
bırakınız.

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Metin Uzunoğlu

 

Otoyolda 140 km/h sabit hızda, Ankara Kırıkkale arası 120km/h hızında, dönüşte sıkışık trafik değişik hızlarda 620 km yol yaptım ortalama 6 lt/100 km.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...